North trust bar 2013 op een andere merk kite kan dat?

hendrikbene

Geen avatar

Berichten: 4
Augustus 05, 2015, 10:45:26
edit2Rapporteer  
Hi,

Het lukt me niet zo snel op internet iets te vinden over mijn vraag. Hopelijk kan iemand me helpen.

Is het mogelijk dat ik een andere merk kite aansluit op mijn North trust bar 2013?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Augustus 05, 2015, 11:33:19
edit2Rapporteer  
Er zijn meerdere C-kites met vijflijns setup. Naish Torch past bijvoorbeeld zonder aanpassingen op een north vijflijns bar.

North is wel het enige merk dat hun SLE kites met vijflijns bar voorzien heeft. Elke andere vierlijns kite zul je zelf een neuslijn moeten maken en uittesten hoe het vliegt en op de safety reageert.


De North quad bar past wel op een aantal andere vierlijns kites, maar alleen die kites waarvan de bridle gemaakt is om op beide powerlijnen uit te vlaggen. Pas vanaf de 2015 quad bar is het optioneel om op een enkele powerlijn uut te vlaggen.
hendrikbene

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Augustus 05, 2015, 12:38:12
edit2Rapporteer  
Ofwel het is mogelijk als ik een 5 lijns kite heb, maar niet alle zullen passen op de north trust bar 5th element  2013
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #3 Augustus 05, 2015, 18:51:44
edit2Rapporteer  
Al onze SLE kites worden geleverd met een losse 5th adopter lijn zodat je ze ook direct met North 5th element kunt vliegen in ieder geval. Als een kite een lusje op de neus heeft kun je altijd ook zelf een lijntje maken die hetzelfde doel dient.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.