Lengte lijnen North trust bar 2010

Gwiedo

Berichten: 31
Oktober 12, 2014, 00:01:51
edit2Rapporteer  
Beste kiters,

Ik sta op het punt om lijnen te bestellen voor mijn 2010 North Trust Bar Quad Control.. Maar daarvoor moet ik de lengte weten van de lijnen. Nu wil ik op 24m uitkomen, maar weet iemand toevallig uit ervaring hoelang de frontlines dan moeten zijn? Die zullen een aantal meter korter moeten zijn ivm met de Y splitsing.

Normaal zou ik het nameten, maar ik kan pas over twee weken bij mijn bar komen.

Hopelijk heeft iemand me dit al voorgedaan en kan die mij verder helpen!

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Oktober 12, 2014, 11:02:23
edit2Rapporteer  
Zou het niet doen als ik jou was. Nieuw setje lijnen kost 250 euri van North. Voor hetzelfde geld koop je een nieuwe complete bar . Zie hier   http://www.surfpirates.de/North-Trust-Bar-Quad-Control-2013  Ik zit met hetzelfde probleem. Je kan heavy duty lijnen bij Evan Kopen dan betaal je veel minder en zijn nog sterker als de originele.
Gwiedo

Berichten: 31
Antwoord #2 Oktober 12, 2014, 12:15:19
edit2Rapporteer  
Ja dat was ook zeker niet mijn plan. Ik vind de retailprijs van die originele lijnen echt belachelijk..

Ik moet de lengte dus weten voor een set lijnen bij cheapkitelines.com. Ik hoop eigenlijk dat iemand me al voor is gegaan met een 2010 North bar en dat hij het me zo kon vertellen.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Oktober 12, 2014, 12:20:47
edit2Rapporteer  
Ik moet de lengte dus weten voor een set lijnen bij cheapkitelines.com.

Houd hij geen maten logboek bij dan? Ik wel Wink
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 Oktober 12, 2014, 12:43:23
edit2Rapporteer  
Ik moet de lengte dus weten voor een set lijnen bij cheapkitelines.com.

Houd hij geen maten logboek bij dan? Ik wel Wink

das het verschil tussen cheap en service Wink
Gwiedo

Berichten: 31
Antwoord #5 Oktober 13, 2014, 01:33:31
edit2Rapporteer  
Als ik het zo hoor, wordt het dus even geduld hebben en gewoon zelf meten haha..
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 Oktober 13, 2014, 07:03:39
edit2Rapporteer  
Als ik het zo hoor, wordt het dus even geduld hebben en gewoon zelf meten haha..

Waarom koop je ze niet gewoon bij Evan? Misschien iets duurder maar je weet wel zeker dat je lang plezier zal hebben van je lijnen. Plus hij heeft de maten dus je hoeft niet te wachten.
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #7 Oktober 13, 2014, 08:58:39
edit2Rapporteer  
De lijnen die evan heeft zijn iig een stuk mooier dan de originele:Y
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #8 Oktober 13, 2014, 09:07:47
edit2Rapporteer  
Ik zou ook voor de lijnen van Evan gaan. Vorige week mee gevaren op m'n 5th element bar en als prettige bijkomstigheid stuurt m'n kite veel directer omdat er (bijna) geen rek in de lijnen zit. Misschien heeft Evan wel de maat van de lijnen voor je Quad bar. 
Fabian

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #9 Juli 30, 2015, 08:27:28
edit2Rapporteer  
Topic is al verouderd maar toch nog een vraag. Gisteren is een van mijn lijnen afgebroken omdat iemand erin voer. Nu is een van de 2 binnenstelijnen van mijn north quad bar gebroken. Uiteraard moeten ze beide vervangen worden.

Zijn dit standaard maten? Het zijn dus de lijnen vanaf mijn depowercord die naar een ringlopen en daarna naar mijn kite. Die laatste is gebroken
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.