Oldschool tricks

Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Augustus 24, 2015, 11:09:32
edit2Rapporteer  
Is dit niet supervet? Ik vind het zelf een stuk vetter dan handle-passes en dat soort dingen.
Zal alvast zeggen :

JA, het is een oude video, maar hij is niet veel bekeken. Dus wss heb je hem nog niet gezien 


http://youtu.be/IKWcabLcpPE


Nature

Berichten: 1295
Antwoord #1 Augustus 24, 2015, 11:30:17
edit2Rapporteer  
toby brauer all i m saying
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Augustus 24, 2015, 16:36:49
edit2Rapporteer  
Egbert kite waarshijnlijk nog niet zo lang... om zich te beseffen dat je met de huidige type kites nooit zoveel hangtime kan genereren en weinig depower hebt als in dat filmpje wordt getoond.
Egbert1985

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #3 Augustus 24, 2015, 18:56:14
edit2Rapporteer  
Egbert kite waarshijnlijk nog niet zo lang... om zich te beseffen dat je met de huidige type kites nooit zoveel hangtime kan genereren en weinig depower hebt als in dat filmpje wordt getoond.
stopperbal erbij en je kan al deze truuks gewoon doen hor
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Augustus 24, 2015, 19:43:24
edit2Rapporteer  
Egbert kite waarshijnlijk nog niet zo lang... om zich te beseffen dat je met de huidige type kites nooit zoveel hangtime kan genereren en weinig depower hebt als in dat filmpje wordt getoond.
als je de gemiddelde allround kite pakt wel ja maar de huidige race kites hebben in de grote maten meer hangtime dan de kites toen ooit gehad hebben, zeker als je er ook nog een microloop op zet. Je moet alleen net als toen in de absolute High-end varen.
bredo

Berichten: 593
Antwoord #5 Augustus 24, 2015, 21:23:53
edit2Rapporteer  
eens, oldschool rules!! Laten we wel zijn, er zijn er maar weinig die dit soort trucks eruit knallen. Wat een mega gevoel en oriëntatie vermogen heeft deze kitedude zeg!! respect..
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #6 Augustus 26, 2015, 23:08:31
edit2Rapporteer  
Ha ha, dit is toch veel leuker dan het unhooked gebeuren wat je nu bij de pkra ziet. Wat je nu ziet lijkt net turnen, Epke Zonderland zou ver komen met het huidige kiten.

Natuurlijk kan dit met de huidige kites, gewoon een beetje oefenen.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #7 Augustus 27, 2015, 09:36:23
edit2Rapporteer  
Ik vind de unhooked tricks in de pkra veel vetter dan oldschool, iedereen z'n eigen ding. Meeste mensen die unhooked tricks niks aanvinden unhooken zelf nooit of begrijpen de tricks ook niet heb ik het idee, dat is verder prima.

Oldschool kan ik wel waarderen verder, belangrijkste is dat het stylish is wat bij de meeste oldschool niet het geval is. Zelf vind ik de stijl van Tom Herbert heel gaaf, die van Toby wat minder (gestrekte tenen, armen als een vogel wapperen, ballerina poses). De darkslides van Toby zijn echter wel heel gaaf en zien er zeer gestyled uit.

Wat die gast in dit filmpje laat zien is overigens ook nice Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Augustus 27, 2015, 10:17:00
edit2Rapporteer  
unhooked kan ook aan een kabel, hoe knap het ook allemaal is.
Ik zou oldskool liever groter zien dan wakestyle/newskool/wat je het ook wil noemen
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #9 Augustus 27, 2015, 20:26:58
edit2Rapporteer  
 Als het uit 2002 was, dan was die kerel wel wereldtop denk ik.
Nooit eerder een filmpje uit 2002 gezien waar een jesus walk in voorkwam.

Ofwel kijk ik niet genoeg filmpjes meer  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.