lost F1 Trax (dark red) @ Slufter

jorn

Geen avatar

Berichten: 10
Augustus 24, 2015, 09:11:31
edit2Rapporteer  
Hi,

gisteren mijn F1 TRAX verloren bij de slufter. Er staat een email adres op (met een underscore) en helaas een verlopen telefoonnummer.

Ik hoop dat hij ergens aanspoelt. Vanwege uitgaand tij kan dat ook rotterdam, scheveningen tot aan IJmuiden worden:(

groet,

Jorn
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Augustus 24, 2015, 09:46:26
edit2Rapporteer  
Denk eerder Engeland met de windrichting van gisteren, voortaan misschien niet met aflandige wind gaan kiten?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 Augustus 24, 2015, 10:42:02
edit2Rapporteer  
Sorry dat ik het zeg, maar het is ook gewoon je eigen schuld. Heeft niets met een mui te maken maar met de oosten wind die er stond! Het is namelijk gewoon pal aflandig daar...!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2015, 18:35:37
edit2Rapporteer  
Domme actie Jorn! Wees blij dat alleen je board is  afgedreven....
jorn

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #4 Augustus 24, 2015, 19:03:01
edit2Rapporteer  
dank voor alle tips, maar het was sideshore (klein tikje onshore zelfs)  en links van de plaat was het niet onveilig. Rechts ook niet zolang je binnen de baai bleef. Verder waren er ook nog een aantal vrijwilligers van de reddingsbrigade die met een waterscooter op het water waren. Er waren wel gasten die ver naar buiten gingen en risico's namen, maar ondergetekende dus niet. Eerst maar een paar vragen stellen voordat je conclusies trekt lijkt me.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Augustus 24, 2015, 19:12:56
edit2Rapporteer  
dank voor alle tips, maar het was sideshore (klein tikje onshore zelfs)  en links van de plaat was het niet onveilig. Rechts ook niet zolang je binnen de baai bleef. Verder waren er ook nog een aantal vrijwilligers van de reddingsbrigade die met een waterscooter op het water waren. Er waren wel gasten die ver naar buiten gingen en risico's namen, maar ondergetekende dus niet. Eerst maar een paar vragen stellen voordat je conclusies trekt lijkt me.



...
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Augustus 24, 2015, 20:22:13
edit2Rapporteer  
Vergeet niet dat de kustlijn de hoek omgaat, zoals je goed kan zien op Marc zn pic... zelfs al zat er wat meer noord in de windrichting.. na 100m(?) gaat de kustlijn de hoek om en is t dik aflandig.
Verder, links vd zandplaat ? Dat klinkt als natuurgebied!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #7 Augustus 24, 2015, 20:53:56
edit2Rapporteer  
Lekker een nieuwe kopen  ListenToMe ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.