Oefen meters op Oostvoorne vastgelegd :)

Marten1985

Geen avatar

Berichten: 6
Augustus 26, 2015, 11:04:46
edit2Rapporteer  

http://youtu.be/Kanmdy36JqI
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #1 Augustus 26, 2015, 11:59:50
edit2Rapporteer  
Tip, zet je handen in het midden van je bar
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #2 Augustus 26, 2015, 12:46:24
edit2Rapporteer  
Ja of zet je handen in het midden van links en rechts zodat je nog evenveel ruimte over hebt om je handen te verplaatsen, omdat het misschien een beetje vreemd aanvoelt in het begin direkt je handen naast de powerlijnen. En ik weet niet hoe groot je kite is maar als je handen verplaatst kun je waarschijnlijk je kite iets meer poweren telkens wat meer. Maar het is een beetje moelijk te zien door de positie van je mount (een chest of hoofd mount voor je cam zou ook beter zijn of een line mount) maar volgens mij vaar je al redelijk. Volgens mij (ik weet het niet 100% perfect zeker) is het beste als je bar ook zoals je handen in het midden van je depowerlijn zit zodat je precies evenveel ruimte hebt om te poweren en te de-poweren aan je bar (hiermee vang je ook makelijk de vlagen wind op etc.), want je kite lijkt iets traag te reageren en je lijnen lijken ook nog allemaal erg gebogen. Oeps verkeerd gezien volgens mij heb je je kite wel op full power zo aan je bar te zien iig., ik dacht ook eerst dat je een north kite had. Sta op het punt om weg te gaan dus zodoende deze snelle reactie.

BTW: Zeker ergens een set CF gehaald ?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Augustus 26, 2015, 16:13:49
edit2Rapporteer  
handen in het midden van je bar heeft niets te maken met (de)poweren.  handen aan het uiteinde van de bar geeft een directere stuuruitslag

Handen in het midden van je bar: Als er wat fout gaat , je struikelt tijdens het lopen / starten of er mislukt een trick  ( of je bent bezig met een trick) : je stuurt je kite niet meteen onbedoeld in een loop.
Of je wilt deftig loopen. dan pak je het uiteinde van je bar  Tongue

Da's overigens wel een dingetje voor de kitesurfscholen: handen in het midden van de bar. Ennuh, als je net begonnen bent, ga eens een keertje zonder board het water op. Zoek de ruimte en ga maar eens vliegeren zonder dat je naar je vlieger kijkt, gewoon voelen waar die vlieger in de lucht zit / staat. Je leert dan in een kwartiertje meer dan in een hele dag klooien met zowel vlieger als board..........
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 Augustus 26, 2015, 18:17:45
edit2Rapporteer  
Wijze woorden Tom  ThumpsUp
Marten1985

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #5 Augustus 26, 2015, 20:23:13
edit2Rapporteer  
Dank voor de reacties!

Ga er de volgende keer mee aan de slag.

Vaar met een set crazyfly 12m2 Sculp.
En board Raptor pro.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.