GoPro Hero3 - verloren in zee - 11 juli 2015

EVE

Geen avatar

Berichten: 1
Juli 12, 2015, 21:56:26
edit2Rapporteer  
Voor de eerlijke vinder,

Dit weekend was ik met een aantal vriendinnen een weekend in Scheveningen. Zaterdag (11 juli) hebben wij enige tijd, onder begeleiding, op een Sup doorgebracht. Ik had hierbij mijn GoPro Hero3 in een waterdichte case met een zuignap op mijn board gemaakt (niet identiek met vergelijkbaar met afbeelding). Net op het moment dat we weer terug naar het strand gingen werd de camera door een flinke golf van het board geslagen.
Dit gebeurde tussen de Pier en de haven. Zoeken naar een speld in een hooiberg.....

Er staat veel filmpjes op van de verjaardag van mijn kids, de vakanties en andere herinneringen waar nog geen backup van gemaakt was. Heel stom natuurlijk, achteraf makkelijk gezegd, maar ik verander er niks meer aan......!

Ik hoop van iemand te horen en indien de eerlijke vinder contact met me opneemt staat hier zeker een gepaste vindersbeloning tegenover.

Bij voorbaat alsvast heel hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten, Esther
sanderkite

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 Augustus 31, 2015, 20:16:54
edit2Rapporteer  
Heb er 1 gevonden in Zandvoort begin augustus.
Zie fb naam: sbsb brown ffb of stuur even je email naar SANDER.BRUIJN@JURSENBEHEER.NL
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.