Kiters uit Arnhem afspreken om te kitesurfen, eventueel carpoolen

hendrikbene

Geen avatar

Berichten: 4
September 24, 2015, 11:09:58
edit2Rapporteer  
Jo,

Laat even weten of je keer wil afspreken of eventueel carpoolen(praktisch). Ik ben net begonnen met kitesurfen dit jaar(2015). Op zoek naar gezelligheid en mensen waarmee ik mijn ervaringen kan delen. Moet nog veel leren. Smiley
MDekker

Geen avatar

Berichten: 32
Antwoord #1 September 24, 2015, 14:29:23
edit2Rapporteer  
Hi Hendrik,

Ik woon ook in Arnhem en ga regelmatig kiten, met name in het Noorden (Workum, Kornwerderzand, Harlingen). Als je je telefoonnummer in een privebericht stuurt kan ik je via Whatsapp laten weten wanneer ik ga en kunnen we eventueel carpoolen.

Groeten,

Mark

Ps. Komende twee weken zit ik ik Tarifa  ThumpsUp
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #2 September 24, 2015, 15:43:44
edit2Rapporteer  
Hoi Hendrik,

Ik woon ook in Arnhem (centrum) en ga (zoveel mogelijk) naar strand Horst.
Strand Horst is trouwens ook ideaal voor beginners omdat je bijna overal kan staan.
Alleen in het weekend te druk voor mij persoonlijk.

Ook doe ik aan kiteboarden in de weilanden bij Oosterbeek. (plank met grote rubberen wieltjes)
Van 5 t/m 16 oktober heb ik vakantie.
Tevens heb ik alle oneven weken, de woensdag vrij om te kiten.
Mijn auto kan altijd gebruikt worden, station, dus ruimte zat.

Mocht je wat af willen spreken, ik kan je mijn nummer en/of facebook geven? (laat a.u.b. even weten via een privebericht)

Groet Sander
hendrikbene

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #3 September 29, 2015, 18:30:55
edit2Rapporteer  
Cool, zijn toch een aantal kiters in het oosten  Smiley. Ik bericht je via privebericht mijn 06

Ik woon in heijenoord. wil zeker keer op een wielanden iets doen Smiley, ben namelijk al op verkenning gegaan. Wil ook een proberen of je kan kitesurfen op/bij rosanne polder. ben beginner wellicht te veel van omgeving arnhem gevraagd

avensis met hapro box als we 3 man strek gaan carpoolen  Joepie

groeten hendrikbene
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.