The new WOO Mount with Leo

Tim_GTS5

Berichten: 2818
Oktober 15, 2015, 20:26:43
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=JQJHFEHfvPk


Introducing the new WOO Mount with Leo

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #1 Oktober 16, 2015, 09:51:46
edit2Rapporteer  
Versus meldt:
Belangrijk bericht voor iedereen die bij ons een Woo Sports Device heeft gekocht: Veel riders merkten dat de mount die bij de Woo werd geleverd niet in alle omstandigheden naar behoren werkte. Woo onderkent die problemen en heeft een nieuwe mount ontwikkeld. Niet alleen worden die vanaf nu standaard bij alle nieuwe Woo’s geleverd, iedereen met een oud exemplaar kan kosteloos een nieuwe aanvragen. Hier lees je hoe:

http://www.versusshop.nl/blog/gratis-nieuwe-mount-voor-Woo/


Mijn commentaar:
Prima oplossing, nog beter zou zijn dat Woo ook op de gladde bovenkant (blauw) van het apparaat rillen maakt waar deze rubberspanners in 'vallen'. Dan kan de Woo er helemaal niet meer onderdoor glijden.
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #2 Oktober 16, 2015, 11:19:32
edit2Rapporteer  
Kun je zo'n Woo eenvoudig delen met een paar vrienden of is'ie echt persoonsgebonden?
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #3 Oktober 16, 2015, 11:22:34
edit2Rapporteer  
Best wel lastig om de WOO op de nieuwe houder aan te brengen en te verwijderen. Met koude vingers onmogelijk (voor mij).
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 Oktober 16, 2015, 12:18:03
edit2Rapporteer  
Tenzij Woo dat uitdrukkelijk verbiedt (waarom?), neem je toch gewoon dit mee  ThumpsUp
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #5 Oktober 16, 2015, 12:45:44
edit2Rapporteer  
Gewoon thuis er op of af halen zodra je weer warme vingers hebt?
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #6 Oktober 16, 2015, 22:31:30
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
Gewoon thuis er op of af halen zodra je weer warme vingers hebt?

Dat dus ja Grin

Zit inderdaad retestrak, al vind ik het nog steeds een beetje een vage constructie (ik zou denken aan bijv. zo'n gopro sluiting).
Ze zijn wel eerlijk en komen toch steeds met upgrades/verbeteringen
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #7 Oktober 17, 2015, 14:13:57
edit2Rapporteer  
Best wel lastig om de WOO op de nieuwe houder aan te brengen en te verwijderen. Met koude vingers onmogelijk (voor mij).

Dat was het eerste waar ik aan dacht ja. Zal best een goede verbinding zijn, maar met koude vingers wil je dat niet loshalen gok ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.