[NL] Wave of the day...

gerrit

Berichten: 188
November 19, 2015, 23:23:55
edit2Rapporteer  
Af en toe heb ik dan de mazzel dat alles klopt, het is helaas niet zo goed te zien maar deze golf is echt groot en smooth....even nagenieten...


http://www.youtu.be/pFUtEzKYByU
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 November 20, 2015, 08:24:04
edit2Rapporteer  
Nette golf!
Alleen jammer dat je je GoPro op foto's nemen hebt gezet.
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #2 November 20, 2015, 10:57:14
edit2Rapporteer  
altijd leuk om te zien.

hoe vaart het model board ik zit er namelijk over te denken om zo'n model board aan te schaffen als eerste wave board (heb ook geen ervaring met directionals).
piede

Berichten: 1689
Antwoord #3 November 20, 2015, 11:24:15
edit2Rapporteer  
En waar kun je de spullen precies kopen waar je zulke vette dingen mee kan doen?

Heerlijk golfje btw Wink
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #4 November 22, 2015, 21:05:37
edit2Rapporteer  
... het is helaas niet zo goed te zien maar deze golf is echt groot en smooth....


 ThumpsUp

...gevoel was bijna net zo als hiero Tongue

http://vimeo.com/80566745
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #5 November 22, 2015, 23:26:26
edit2Rapporteer  
Geen promotie voor de sport dat laatste filmpje...

Mooie golven en mooie wind, maar vet aflandig en da's spelen met je leven als het echt fout gaat..

 ThumpDown
magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #6 November 23, 2015, 09:41:23
edit2Rapporteer  
Daar heb je helemaal gelijk in, net zo als kiten boven 6 beaufort, ook absoluut verbieden. Ook is het aan te raden alleen op vlak binnenwater te kiten. Allemaal veel betere promotie voor de sport...
et1961

Berichten: 365
Antwoord #7 November 23, 2015, 09:45:27
edit2Rapporteer  
Jammer dat je de camera verticaal heb gemonteerd. Waarom mensen uberhaupt kiezen voor vertical video... Kijk eens naar dit filmpje waarin uitgelegd wordt waarom geen vertical video te gebruiken;


http://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA


TIP; in het vervolg zou je de camera beter in film mode kunnen zetten en iets verder van je af kunnen monteren, waardoor de actie veel beter in beeld gebracht wordt.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 November 23, 2015, 10:11:33
edit2Rapporteer  
Geen promotie voor de sport dat laatste filmpje...

Mooie golven en mooie wind, maar vet aflandig en da's spelen met je leven als het echt fout gaat..

 ThumpDown
Met een twintip-mindset is het daar inderdaad spelen met je leven.

Maar vanuit het golfrijden bekeken zijn deze condities minder vreemd, of wil je al die golfsurfers die daar op een golf wachten ook levensmoe verklaren. Ze nemen hier bewust het risico en beschouwen de kite als wegwerp-product om na een crash de kite vaarwel te zeggen en met het board naar de kant te peddelen, net zoals de rest van de golfsurfers daar.
Vereist wel een boardleash, zeer goede spot-kennis en je moet 110% fit zijn om de wasmachines te overleven. Maar het kite-gedeelte maakt het daar niet meer of minder gevaarlijk dan het puur peddelen als golfsurfer.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 November 23, 2015, 10:14:52
edit2Rapporteer  
Omdat de camera niet precies tussen de frontlijnen zit, ga ik ervan uit dat hij de officiële line-mount gebruikt. Deze is onbruikbaar voor film vanwege het heen en weer schudden omdat het zwaartepunt verder naar buiten ligt.

Wat ik doe wanneer ik mijn line-mount gebruik, is zo groot mogelijk filmen (2,7K werkt voor mij prima). Dan kun je croppen en je beeld recht zetten, zelfs naar 1080 16:9 formaat.

Met foto heb je nog meer mogelijkheden door te kiezen voor een zo vierkante verhouding (3:4) welke je in post kunt croppen naar 2:3 (foto).
Dan heb je geen issues meer met de beeldverhouding en de line-mount Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.