NKV nieuwsbrief december

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
December 08, 2015, 17:07:10
edit2Rapporteer  
Van de voorzitter:
Wind, regen, storm, typische Nederlands herfst weer (met uitzondering van de temperatuur)
De NKV heeft het nodige te verduren gehad, maar we houden van wind, dus kunnen we ook met tegen wind omgaan.

Nu is het tijd voor rust, een jaar afsluiten en aan een nieuw beginnen.

 
1. Huidige bestuur
Chris: Voorzitter
Bouke: Penningmeester
Marij: Secretaris
Tot de komende ALV zal Marij haar functie als secretaris blijven uitoefenen en hierna zal zij zich niet meer beschikbaar stellen zoals al eerder gecommuniceerd.

Dit houd in dat voor de functie als Secretaris een vacature beschikbaar komt. De Vacature zal op korte termijn worden gecommuniceerd.


2. Personeel

Hans, regio coordinator.

Yvette, na een lange staat van dienst nemen we afscheid van Yvette

4,5 jaar geleden kwam ik als nieuwe medewerker bij de NKV in de functie van officemanager (het beestje moest een naam hebben ;-). Door gezondheidsredenen kon ik helaas niet meer kitesurfen en was het dus geweldig om middels mijn werk toch zo nauw betrokken te blijven bij de sport!

De NKV is enorm gegroeid de afgelopen jaren en ik ben heel blij dat ik daar mijn steentje aan heb mogen bijdragen. De samenwerking met de vrijwilligers, de leden en het bestuur heb ik altijd als erg leuk en prettig ervaren.

Helaas is er ook een tijd van gaan en die is voor mij aangebroken. Ik ga mij richten op andere werkzaamheden elders maar zal de NKV en de kitesurfsport altijd een warm hart toe dragen. Ik zal dan ook zeker betrokken blijven bij de NKV en uiteraard mijn opvolg(st)er goed inwerken. 

Ik wens het bestuur, de medewerkers en de vrijwilligers heel veel succes en vooral plezier in de toekomst en wil iedereen bedanken voor de fijne tijd bij de NKV! Hartelijke groet, Yvette

We willen haar dan ook bedanken voor haar overziennende rol en ook bedanken voor al haar inzet ook buiten regulieren tijden!

Dit houd in dat er een vacature beschikbaar komt volgend jaar als office medewerker,

we zijn momenteel aan het inventariseren samen met Yvette en de rest van het bestuur om te kijken wat de toekomstige rol van office medewerker zal zijn.

3. ALV 2016
We kregen van een aantal leden de vraag wanneer de ALV zal zijn, deze zal in April 2016 zijn.

Wij zullen a.s.a.p de datum & locatie communiceren zodat je vroeg op de hoogte bent.

Tijdens deze ALV hopen we een nieuw bestuur te kunnen presenteren.





De rest van de nieuwsbrief kun je vinden op:

http://nederlandsekitesurfvereniging.nl/startpagina-nl/8-nederlands/nieuws-nederlands/111-nieuwsbrief-december

Nieuws uit de regio: http://nederlandsekitesurfvereniging.nl/images/December2015.pdf
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.