handige site voor goedkope trips

peterb

Berichten: 380
Oktober 31, 2015, 09:58:17
edit2Rapporteer  
Net zoals jullie zoek ik ook vaak naar mooie kitebestemmingen voor een zacht prijsje. Een site die ik daarvoor gebruik  het http://www.bluebirdkite.de/. Het is een niet commercieel website die tips van andere reizigers verzameld speciaal voor kite en windsurf bestemmingen overal in de wereld.  Vertrek luchthaven is meestel wel  Duitsland, echter dat is goed te bereiken en de parkeertarieven zijn meestal flink lager dan op schiphol.

Ik heb zelf recentelijk via deze site 3 tickets naar Fortaleza in januari voor 1450 euro gescoord met daarin gratis transport voor kitespullen! Het opvallende was dat deze tickets via geen enkele andere site zo goedkoop naar voren kwamen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 November 17, 2015, 01:09:18
edit2Rapporteer  
Ga niet op de kitesurf trips af.. Check sunweb (voor Europa) en kies een bestemming dichtstbijzijnde bij jou spot naar keuze, bepaal zelf hoe en wat. Voor bestemmingen buiten Europa: even wat huiswerk doen en tickets scoren via momondo.nl

Te lui om je huiswerk te doen? Boek dan wel een kant en klare trip via o.a. Nederland-kitetravel.NL
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.