Kamperen Engelse kust

storm

Berichten: 348
Januari 20, 2016, 13:17:01
edit2Rapporteer  
Ik wil deze zomer misschien eens naar Engeland gaan om te kamperen, maar natuurlijk ook te Kiten.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Engelse kust? En dan bedoel ik vooral ook, het klimaat, leuke campings ( rustiek) en mooie landschappen en dat allemaal gecombineerd met mooie spots.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen
Rule

Berichten: 174
Antwoord #1 Januari 20, 2016, 16:25:35
edit2Rapporteer  
Qua kust ken ik vooral het zuidwesten (Cornwall/Devon) en Wales (ligt daar boven). Cornwall is qua weer wel aan te raden als je gaat kamperen, dat is een stukje tropen in de UK.. Zoek maar even op zonuren voor de UK. Er groeien zelfs palmbomen (no joke).

Wales is echt prachtig qua natuur en omgeving, wel weer natter/kouder. In de buurt van Snowdonia zie ik wel eens kiters, geen idee hoe het zit met officiële spots e.d.,

De oostkust vind ik minder aantrekkelijk. Wel heb je daar meer zandstranden, maar qua landschappen moet je echt in het westen zijn.

Als je naar de westkust gaat met de auto om te kamperen kun je meteen even de Cotswolds meepakken. Naast de Lake District zijn Wales en de Cotswolds de mooiste plekken qua landschap (naar mijn bescheiden mening).

Have fun!
storm

Berichten: 348
Antwoord #2 Januari 26, 2016, 10:51:13
edit2Rapporteer  
Oké bedankt. Vooral het weer was een twijfel voor mij. Maar dan gaan we ons inlezen op Cornwall!
Menno de Vries

Berichten: 186
Antwoord #3 Januari 26, 2016, 23:16:52
edit2Rapporteer  
Hier een mooi filmpje van Cornwall


http://vimeo.com/116288346
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.