naish pivot tesktkite kopen?

storm

Berichten: 348
Maart 18, 2016, 18:23:59
edit2Rapporteer  
Ik wil graag mijn toch 9 meter verruilen voor een 2015 Pivot 9 m.
Reden: ik vaar inmiddels ook een waveboard( maar ook nog twintip) en de pivot lijkt dan het beste van twee werelden te combineren. Ik heb ook nog een 7 m. park.

Nu is het 2015 model 9m nergens meer te krijgen, nieuw althans. Ik kan een 2015 teskite kopen maar ben huiverig. Wat zijn jullie ideeën omtrent het aanschaffen van een testkite. Wat mag je verwachten.
En ook ben ik benieuwd naar jullie ervaringen over de park vs. pivot. Want de Park is nog wel te krijgen nl. Ik weeg 82 kg overigens voor het geval dat mee speelt in een keuze
Gr. Stijn
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Maart 18, 2016, 19:20:09
edit2Rapporteer  
Is het echt een testkite, die alleen een paar keer door een handjevol mensen is gebruikt? Of is het gewoon de kite van een surfschoolhouder oid die 'm nu als "testkite" verkoopt? Of erger nog, is het eigenlijk een leskite?

Als t echt een nauwelijks gebruikte testkite is zie ik geen bezwaren, gewoon even gaan kijken... Maar, ik zie vaak zat "teskites" te koop staan omdat "leskite" geen ruk oplevert.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #2 Maart 18, 2016, 22:18:01
edit2Rapporteer  
wat voor vaarstijl? park combineert 2 werelden. pivot is wave,  torch is de andere kant
storm

Berichten: 348
Antwoord #3 Maart 19, 2016, 01:23:19
edit2Rapporteer  
Tja wat voor een vaarstijl? Ik ben een allrounder. Vind het leuk om hoog te springen maar haal geen fratsen uit in de lucht. Ik houd van de golven maar het blijft Nederland met veelal een grote klotsbak.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.