app voor het kitesurfen

RGN

Geen avatar

Berichten: 5
April 15, 2016, 21:44:36
edit2Rapporteer  
Sinds kort heb ik een waterdichte smartphone die ik graag in een hoesje om mijn nek onder mijn wetsuit wil meenemen om mijn kitesessie te volgen.

Wie heeft hier ervaring mee? Een soort van runkeeper, maar dan voor het volgen van je kitesessie?

Welke raden jullie aan?

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 April 15, 2016, 22:40:06
edit2Rapporteer  
http://www.kitetracker.com/
LennardK

Berichten: 116
Antwoord #2 April 15, 2016, 22:56:42
edit2Rapporteer  
Ik heb dit wel is een keer met runtastic gedaan. Je kan dan kitesurfen kiezen in het menu. Werkt prima. Ik vind het alleen zo'n gedoe om je telefoon mee te nemen. Daarom gebruik ik het niet meer. Maar als je het "appvandedag" appje in de gaten houdt komt runtastic  pro regelmatig voorbij.
ThamOa901

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 April 16, 2016, 09:48:14
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je de tracé app daar goed voor kan gebruiken. Deze gebruik in de sneeuw, houd van alles bij.
et1961

Berichten: 365
Antwoord #4 April 16, 2016, 18:50:03
edit2Rapporteer  
my tracks (mijn routes) werkt prima, gebruik het hoofdzakelijk voor skiën en snowboarden. Gratis app, in de play store.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #5 April 16, 2016, 19:51:52
edit2Rapporteer  
My tracks is inderdaad prima,  nadeel is wel dat veel (alle?) gps sensoren in smartphones te zwak en /of traag zijn om de hogere grillige snelheden van kitesurfers goed te loggen. Prima voor een indicatie waar en hoe hard je gevaren hebt, maar het geeft teveel fouten en te vaak dat er even geen fix is waardoor het voor speedruns en racen ongeschikt maakt.
RGN

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #6 April 17, 2016, 21:21:56
edit2Rapporteer  
Bedankt allemaal. Ik ga ze rustig 1 voor 1 uitproberen.

Terecht van je zegt Evan. Voor het meten van korte pieken zijn smartphones niet het meest geschikt. Maar ik ga het eens proberen.

Ervaringen zal ik in een later stadium delen.

Nogmaals hartelijk dank!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.