Lieuwe Awesome Board "kwijt" op KBO

kite2fly

Berichten: 234
Mei 28, 2016, 09:11:50
edit2Rapporteer  
Helaas is op KBO het Lieuwe Awesome board dat ik te leen had "verdwenen". Deze had ik te leen vanwege de diefstal van mijn andere 2 boards een paar weken terug.

- Het betreft een Lieuwe board met een in potlood opgeschreven nummer #14 (en dan nog 1 getal welke me even is ontschoten).
- 1 (of 2) van de vinnen heeft een Nederlandse vlag er op!
- Onder de grab handle zat een Woo mount (de nieuwe zwarte).

Kans is klein maar mocht iemand hem tegenkomen.......

Ter info voor ieder ander, verzekeringen dekken in mijn situatie NIKS! Ook die van de NKV niet.

2 boards gestolen uit mijn tuin. Stonden niet zichtbaar in een hoek van een overkapping (ok dat is kennelijk dom en niet mogelijk in Rockanje). Zowel inboedel als NKV dekken dit niet.

1 board weg op KBO....altijd toezicht maar met zo veel mensen en leuke gesprekken kun je niet alles in de gaten houden. Surf/kiteboards zijn uitgesloten van mijn aansprakelijkheidspolis en NKV verzekering dekt wel kapotte spullen (want dat is zichtbaar) maar geen gestolen spullen als er geen braak schade is.

Op naar board nr 4.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Mei 28, 2016, 09:42:54
edit2Rapporteer  
http://hanglos.nl/forum/spullen-verlorengevonden


kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #2 Mei 28, 2016, 09:56:24
edit2Rapporteer  
Daar zal ik het ook even plaatsen, thanks.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Mei 28, 2016, 10:17:40
edit2Rapporteer  
Sportzeker afsluiten die dekken een heeeeeeeeeeeeele hoop
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #4 Mei 28, 2016, 10:39:56
edit2Rapporteer  
Wat een klootz*kken.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Mei 28, 2016, 12:46:37
edit2Rapporteer  
Ze moeten jou wel hebben zeg Sad
Ik heb hier nog een slingshot asylum liggen waar ik niks mee doe die je wel mag lenen als je om een boardje verlegen zit.
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #6 Mei 29, 2016, 08:28:20
edit2Rapporteer  
Thanks Karel, via andere wegen kreeg ik soortgelijke berichtjes en dat is echt top! :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.