ION Wetsuit en Groen Manera harnas vergeten op parkeerplaats Kijkduin

mikeblom

Geen avatar

Berichten: 2
Augustus 04, 2016, 01:29:41
edit2Rapporteer  
Hallo hallo,

Ik ben heel dom woensdagavond om half 8 weggereden terwijl mijn wetsuit en mijn harnas nog op de parkeerplaats lagen te drogen.

Mijn wetsuit is een groen/zwarte ION wetsuit (maat XXL) en mijn harnas is van Manera met groene accenten (harnas is maat M).

Heeft u mijn wetsuit en harnas op de parkeerplaats gevonden, tip me dan alsjeblieft. Deze arme student kan voorlopig geen nieuwe betalen en er moet natuurlijk wel gekite worden.

Overmorgen ga ik naar Italië om te kiten (ik mag  gelukkig het harnas van een vriend lenen voor deze twee weken) , dus bent u de vinder van mijn spullen, dan zal ik u echt heel erg dankbaar zijn en zal ik wat lekkers voor je meenemen uit Italië. Een flesje limoncello en/of een flesje wijn of iets dergelijks, of gaat u voor het verrassingspakket. Het kan allemaal.

Groetjes,

Mike Blom
Fabian

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #1 Augustus 04, 2016, 07:55:48
edit2Rapporteer  
Mis je daar ook een handdoek bij? Boudewijn Du Celliee Muller heeft in de Faceboek groep "Kitesurf zandmotor" iets geplaatst over een gevonden: Handdoek, wetsuit en harnas.

Groet, Fabian
mikeblom

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Augustus 04, 2016, 19:08:22
edit2Rapporteer  
Thanks Fabian de spullen zijn weer bij hun oude baasje.

En heel veel dank aan Boudewijn natuurlijk !

Mike Blom
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.