Gezocht: beginnersbuddy

karsrotterdam

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 05, 2016, 21:50:51
edit2Rapporteer  
Beste forumleden,

Na een tijdje te hebben meegelezen op dit forum heb ik me vandaag aangemeld en plaats ik dit berichtje.

Ik ben 24 jaar, woon in Rotterdam en werk in de railsector. Al langere tijd wil ik bekijken of kitesurfen iets voor me is, nu ga ik volgende week beginnen met een basiscursus kitesurfen. Ik ben op zoek naar lotgenoten, mensen die net als mij op korte termijn een cursus gaan doen, mensen die dat recent hebben gedaan of anderen die pas net zijn begonnen. Het lijkt me leuk om voor en na de cursus ervaringen uit te wisselen en - als de sport mij bevalt - daarna samen in de praktijk te gaan en blijven oefenen.

Lijkt je dit leuk? Reageer hier of stuur me een berichtje, ik hoor graag van je.  Smiley

Groet,
Kars
Veerletwee

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #1 Augustus 20, 2016, 13:55:32
edit2Rapporteer  
Hey Kars,
Ik ben nog tot 1 september in Griekenland en heb hier ook wat kite lessen gevolgd. Heb er nu 5 gehad en hoop er nog 1 of 2 meer te kunnen doen. Daarna wil ik heel graag in Nederland door gaan en het liefst inderdaad ook samen met andere. Ik woon en studeer in Eindhoven, waar helaas niet echt opties in de buurt zijn, dus reizen zal ik er sowieso voor moeten.
Misschien kunnen we in september een datum vinden om samen te gaan?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.