bagage mee naar dakhla

mverhiel

Geen avatar

Berichten: 5
Augustus 05, 2016, 16:02:51
edit2Rapporteer  
hi,

net geboekt naar dakhla voor begin oktober met een groepie ;-)

was me op de maroc airline site niet helemaal duidelijk hoe het zit met kitebag en heb even gebeld. Aan de telefoon zeiden ze dat we per persoon 23kg mee mogen nemen met de afmetingen van max 220x40x40. lijkt me dus dat we niet bij hoeven te betalen en dit vooraf moeten aanmelden.

voordat ik daar aan de balie sta en de hoofdprijs betaal wil ik het toh ff dubbel checken. iemand dus ervaring met kitetas meenemen naar Dakhla en Maroc airways?

zou super zijn en alvast bedankt voor de reacties.

tot op het water en thanks voor de reacties.

matthijs
Danielle

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1 Augustus 05, 2016, 16:57:41
edit2Rapporteer  
Hoi Matthijs,

Even bellen met de maatschappij (0202420839 optie 1) en in het Engels uitleggen dat je met extra kitetas op reis gaat. Dan krijg je een hele uitleg van de afmetingen, max 23 kg etc zoals op de site te vinden en boekt ze al je wilt meteen de extra kitespullen op je ticket. Je krijgt meteen bevestiging via je mail.
Heb ik vanochtend ook gedaan en lijkt op voorhand prima te werken.
Veel succes en plezier in Dakhla.

Groetjes, Danielle
mverhiel

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Augustus 05, 2016, 17:21:22
edit2Rapporteer  
ja heb ik gedaan maar werd me verteld dat dat dus niet hoeft...

jij hebt dus extra betaald of alleen aangegeven.

thanks voor je antwoord en jij ook veel plezier daar
Schuurtje

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 September 01, 2016, 19:16:13
edit2Rapporteer  
Ik was in mei in dakhla en vloog ook met air maroc. Je hoeft niets bij te betalen mits je binnen de afmetingen en het maximale gewicht blijft.

Have fun!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.