Hq Montana 7m

Weske

Geen avatar

Berichten: 5
Augustus 30, 2016, 22:34:14
edit2Rapporteer  
Hallo

Ik zal mijn vraag wat beter stelen.
Aangezien ik 2 power kite's heb de flexfoil blurr 3.5 en 5.0 m zijn deze meer geschikt voor een buggy dit is volgens het internet en mensen waar ik al contact mee heb gehad. Maar ik zal graag willen landboarden maar daar heb je een depower kite voor nodig heb ik mij laten vertellen?. Ik weet niet of dit klopt natuurlijk nu heb ik via een webshop de hq montana 7 m  kunnen kopen voor een goed prijs 399€ aangezien mijn blurr met hendels is en deze niet goed is voor het liften hebben ze mij  de montana aangeraden de mens vroeg wel of ik met mijn flexifoil goed over weg kan en dit lukt zeer goed , Ik ga niet zot doen en wil geen ongelukken halen natuurlijk daarom heb ik mij ook een windmeter gekocht om perfect te weten hoeveel wind er is. Maar de vraag is dit al verstandig om hem al te gebruiken of niet

mvg
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #1 Augustus 31, 2016, 09:11:11
edit2Rapporteer  
Als je kite richting 7m gaat, is depower wel handig op een landboard. Kun je met een 5m over weg, dan zal 7m je ook wel lukken. We kunnen natuurlijk wel wat zeggen over landboarden, maar je vraag past beter op http://www.flyboarden.nl/forum/ of http://www.vliegerforum.nl/.
Jeroen Schoots

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #2 Augustus 31, 2016, 10:14:28
edit2Rapporteer  
Beste Weske,wat Pieter zegt,je kunt ook nog powerkiters.nl  kijken.
Je kunt met power kite's prima landboarden trouwens.
Het voordeel van een de power kite is dat  dat de druk op je harnas komt en dat je makkelijk je kite kan de poweren door middel van het van je af duwen van de bar.
Als je gaat landboarden is een helm belangrijk!
Probeer  af te spreken met mensen die er verstand van hebben, op powerkiters.nl of flyboarden.nl .
Daar zitten mensen uit heel Nederland op .
Succes
Groet Jeroen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.