Switch Legacy V2

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Oktober 05, 2016, 00:51:26
edit2Rapporteer  
Net verschenen.


http://www.youtube.com/watch?v=06MVFVMJbvc


Geen gigantische verschillen met de V1, slechts tweaks. Wel zijn er een 9 en een 11 bijgekomen. Helaas geen 7.

http://switchkites.com/legacy2.html
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Oktober 05, 2016, 08:08:34
edit2Rapporteer  
Mooie vlieger weer van Bill Hansen, mooi design ook!
Echter al jaren zijn de verbeteringen van ieder nieuw seizoen iteraties op het vorige model.
De vlieger ontwerpers zitten tegen de grenzen van de materialen aan.

Grote stappen gaan we denk ik pas weer zien als er nieuwe materialen beschikbaar komen...
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #2 Oktober 05, 2016, 15:58:05
edit2Rapporteer  
Mooie vlieger weer van Bill Hansen, mooi design ook!
Echter al jaren zijn de verbeteringen van ieder nieuw seizoen iteraties op het vorige model.
De vlieger ontwerpers zitten tegen de grenzen van de materialen aan.

Grote stappen gaan we denk ik pas weer zien als er nieuwe materialen beschikbaar komen...
Wel zo fijn voor overjarig materiaal en prijzen
Shore

Berichten: 138
Antwoord #3 Oktober 05, 2016, 16:47:52
edit2Rapporteer  
op 1:33  'it looks like a c-kite but, does not feel like a c-kite'
maw ik hoef geen c-kite te kopen om zo (ooit) te kunnen (proberen) free-stylen; als de kite maar dat gene doet wat een traditionele c-kite ook heeft geen de-power etc.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 Oktober 05, 2016, 17:19:36
edit2Rapporteer  
Mooie vlieger weer van Bill Hansen, mooi design ook!
Echter al jaren zijn de verbeteringen van ieder nieuw seizoen iteraties op het vorige model.
De vlieger ontwerpers zitten tegen de grenzen van de materialen aan.

Grote stappen gaan we denk ik pas weer zien als er nieuwe materialen beschikbaar komen...

Dat denk ik ook wel ja. Extra dun en licht doek gewoven van dyneema oid? Van wat ik begreep bestaat dat wel, maar is het behoorlijk duur. En door het gladde materiaal lastig luchtdicht te krijgen, en lastig te naaien omdat de naalden snel kapot gaan. Maar wie weet in de toekomst...

Er zal nog wel een 'designer video' komen wellicht.
Shore

Berichten: 138
Antwoord #5 Oktober 05, 2016, 18:12:08
edit2Rapporteer  
Cuben Fibre ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.