Lelystad, een spot in ontwikkeling

Idefixe

Berichten: 8241
December 16, 2016, 17:26:07
edit2Rapporteer  
Langzaam maar zeker begint de nieuwe locatie in Lelystad in ieder geval op papier , gestalte te krijgen.
Waar ik in 2007 de eerste stappen zette zijn we nu echt ( mede door het uitstekende werk van de stichting Hoekipa dijk ) een heel stuk verder.
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!

https://www.lelystad.nl/4/stadenbestuur/Blijf-op-de-hoogte/Nieuws-2016/December/College-dient-zienswijze-in-op-verkeersmaatregelen-Rijkswaterstaat-voor-scheepvaart-bij-kitesurfzone.html


Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 December 16, 2016, 18:37:25
edit2Rapporteer  
top!

vooral dit is ook interessant:

Boeien

Voor de duidelijkheid en veiligheid wordt het gedooggebied voor het kitesurfen met boeien gemarkeerd. Het nemen van verkeersmaatregelen voor de scheepvaart ziet het college als een primaire verantwoordelijk voor de waterbeheerder. De kosten van deze voorzieningen voor het veilig gebruik van het vaarwater door de verschillende gebruikers, mogen om die reden niet direct ten laste komen van de gemeente Lelystad of van de gebruikers. Ook dit wordt meegenomen in de zienswijze.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 December 16, 2016, 20:14:47
edit2Rapporteer  
Dat verhaal met bekostiging boeien is op deze locatie anders dan op veel andere locaties. Ik heb begrepen dat het hier gaat om permanente markering. Dus niet ieder voorjaar leggen en najaar ruimen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.