Adam Withington "Jumping with your foil"

HuibN

Berichten: 304
December 20, 2016, 11:28:11
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=OGBml0w2p3I


Deze is voor Evan!  Roll Eyes
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 December 20, 2016, 13:06:20
edit2Rapporteer  
Eerder eentje voor jou Huib, ik hoef de techniek alleen maar te perfectioneren in plaats van te leren Wink
HuibN

Berichten: 304
Antwoord #2 December 20, 2016, 14:06:07
edit2Rapporteer  
Zo bedoel ik het eigenlijk ook.
Het varen met de foil ziet er zo wel heel aantrekkelijk uit.
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar ik ga het volgend jaar zeker proberen.
Maar kennelijk is het best moeilijk want buiten jou, ken ik niemand die kan/durft te springen met een foilboard. Alleen maar rakjes varen en dat lijkt mij erg saai.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 December 20, 2016, 14:24:24
edit2Rapporteer  
Rakjes varen ziet er inderdaad suf uit, maar dat is nu juist het mooie aan foilen: zelfs rakjes varen is super om te doen! Iedereen die doorzet en het foilen echt leert raakt al snel hun andere boards onder de 20kn niet meer aan. Ook al kunnen ze alleen maar heen en varen.

De enige maar is dat je moet doorzetten om door de eerste sessies heen te bijten waarbij je weer een complete beginner bent, hoe goed je ook met andere board overweg kunt. Dat is het punt waar er veel afhaken omdat ze niet doorzetten en geen lol hebben in het opnieuw beginner zijn.

De Nederlandse top is nog klein inderdaad en de spots waar lekker te twintippen valt zijn minder of niet geschikt voor de foil omdat je toch minimaal een meter diep water nodig hebt. Dan loop je elkaar al snel mis natuurlijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.