Beuksessie op Petten aan Zee met 40 knopen plusss (Haring Hai Productions)

Haring High Richardt

Berichten: 9341
December 31, 2016, 20:29:34
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/197619809


Beuksessie op Petten aan Zee met 40 knopen plusss

Is gefilmd in het water met een mobiel , niet de ideale omstandigheden, dusssss
joosie

Berichten: 967
Antwoord #1 Januari 01, 2017, 13:15:13
edit2Rapporteer  
Lekere klotsbak Richard Grin
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #2 Januari 03, 2017, 05:34:08
edit2Rapporteer  
 ThumpDown
http://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA
ThumpDown

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Januari 03, 2017, 22:18:15
edit2Rapporteer  

Mag ik een vergrootglas?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #4 Januari 04, 2017, 09:21:38
edit2Rapporteer  
Niet zo zeuren,,als het hele forum vol staat met gelikte schermvullende filmpies wordt het ook zo saai.
Vind het juist wel weer oké zo een oldschool opname waar je misselijk van wordt  Tongue
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #5 Januari 04, 2017, 11:49:12
edit2Rapporteer  
Dank je wel Peter. Persoonlijk geef ik er de balluh niet om.  Tongue
Ik film nooit en dit was even een opwelling omdat ik zelf niet kon kituh. Ik stond zelf in het water met een pittige stroming dus kon niet goed stil staan. Omdat ik vrij dicht op de actie stond kon ik de heren op deze manier beter in het vizier houden als er een sprong werd ingezet dan als ik me mobiel horizontaal zou houden.
Zo dat ook weer uitgelegd, en de volgende die gaat lopen zeiken....veel plezier  Kiss
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 Januari 05, 2017, 11:37:21
edit2Rapporteer  
Tja.............. wat moet ik hierop zeggen. Het filmmateriaal heb ik gekregen en heb  het alleen gemonteerd.  En. heb al een heleboel van het filmpje weggehaald, dit zijn alleen de beste stukken Grin
Ik vind het nog knap dat iemand met kouwe klauwe met zo veel stroming in het water nog zulke mooie opnames kan maken met zijn mobiel,   ThumpsUp

Knap hoorrrr Teiger  ThumpsUp

 

Citaat
Niet zo zeuren,,als het hele forum vol staat met gelikte schermvullende filmpies wordt het ook zo saai.
En het is hier in vergelijking met vroegah al zo saai  loser wordt niks tot weinig meer gepost en wat gepost wordt wordt afgezeken door azijnzijkers die zelf filmpies op het forum zetten die zo saai zijn dat je ze na 5 seconden uit zet  loser




Citaat
Zo dat ook weer uitgelegd, en de volgende die gaat lopen zeiken....veel plezier
En zo is dat !!!! Stelletje azijnzeikers hier op dit bijna dooie, saaie forum  loser




O Ja............. allemaal nog de beste wense voor 2017 en een gezond en windrijk 2017  ThumpsUp



 
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #7 Januari 05, 2017, 11:49:38
edit2Rapporteer  
En zo is dat  schater
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Januari 05, 2017, 11:50:20
edit2Rapporteer  
Je kunt hem ook editten en uploaden in verticaal formaat zonder zwarte balken links en rechts.

Dat jij een tip/hint als azijnzeikerij opvat zegt meer over jezelf.
thelastV8

Berichten: 119
Antwoord #9 Januari 05, 2017, 11:56:18
edit2Rapporteer  
Lekere klotsbak Richard Grin

Dat was het totaal niet voor de branding! Prachtige vlakke stukken. genieten....  YeSS YeSS

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #10 Januari 05, 2017, 13:41:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kunt hem ook editten en uploaden in verticaal formaat zonder zwarte balken links en rechts.
kijk, hier heb ik wat aan  ThumpsUp hoe doe ik dit ? snelkopeling graag om dit uit te voeren ?  ThumpsUp



Citaat
Dat jij een tip/hint als azijnzeikerij opvat zegt meer over jezelf.
Tja.......................... laat ik mijn mond maar houden,  Grin  Mijn eerlijke mening op dit forum wordt niet gewaardeerdt  loser

Anders krijg ik weer een (tijdelijke) ban en een hoop gezeik en eindeloze  discussies, gezeur met moderators waar ik niet op zit te wachten  loser



Citaat
Dat was het totaal niet voor de branding! Prachtige vlakke stukken. genieten....
klopt, ideale omstandigheden om heerlijk te jumpen  ThumpsUp Joepie YeSS



« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.