Game Over

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Februari 01, 2017, 18:09:49
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/201848786

Brutal, foiling can hurt so much when you get it wrong






Soms... zijn een impact vest en helm toch wel aangenaam. of toch maar gelijk een full body protection?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Februari 01, 2017, 18:49:43
edit2Rapporteer  
Daarom val ik altijd voorover en laat me dan over het water stuiteren, dan kan de foil nooit in je lijnen schieten. Moet er inderdaad niet aan denken dat dit gebeurd, dan helpt geen enkele bescherming meer behalve een volledig kevlar pak tegen de snijwonden
joosie

Berichten: 967
Antwoord #2 Februari 01, 2017, 22:06:41
edit2Rapporteer  
Zo die hakt er stevig in....
ik zat nog te denken aankomende zomer eens te proberen hmm zal er nog eens goed over nadenken, ik weet wel: Een dag niet gevallen is een dag niks geleerd, maar dat zal toch niet meevallen  Shocked
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Februari 04, 2017, 12:26:43
edit2Rapporteer  
Daarom val ik altijd voorover en laat me dan over het water stuiteren, dan kan de foil nooit in je lijnen schieten. Moet er inderdaad niet aan denken dat dit gebeurd, dan helpt geen enkele bescherming meer behalve een volledig kevlar pak tegen de snijwonden

Jij vergeet weer - zijnde de officieel snelste foiler van Nederland - dat je refereert naar jezelf: iemand met zeer goede foil en kite controle.
Juist tijdens het leerproces val je weleens onverwacht, waardoor dit zeker kan gebeuren.
Vooral bij het oefenen van transitions is dit een aanwezig risico.

Echter moeten we het ook niet overdrijven.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Februari 04, 2017, 13:27:59
edit2Rapporteer  
Goed leren vallen is misschien nog wel belangrijker dan goed leren foilen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Februari 04, 2017, 13:38:32
edit2Rapporteer  
Je kunt alleen maar leren vallen als je het aan ziet komen.
Gaat mij gelukkig ook steeds beter af dit vallen Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.