NKV ALV 2017 - 11 maart

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Maart 04, 2017, 12:52:46
edit2Rapporteer  
Uitnodiging Jaarvergadering 2017 - zaterdag 11 maart om 10.00 uur op de Hiswa

 
Geachte leden,

Bij deze de uitnodiging voor de jaarvergadering van de Nederlandse Kitesurf Vereniging, te houden op zaterdag 11 maart aanvang 10.00 uur, op de Hiswa te Amsterdam.

Zoals reeds eerder vermeld is sinds de Bijzondere Ledenvergadering in oktober een voltallig en enthousiast bestuur actief bezig om de belangen van de kitesurfers op het terrein van spotbeheer, verzekering, veiligheid, wedstrijden etc. te behartigen.

Zoals bekend had het bestuur aan Tom Rotmans gevraagd de rol van Adviseur van het bestuur op zich te nemen. Daar kon tijdens de vergadering Tom niet op ingaan. Helaas heeft Tom ook na de overeengekomen maand extra bedenktijd besloten niet in te gaan op het voorstel. Dat vinden we jammer maar we respecteren zijn besluit.

Tijdens de aanstaande jaarvergadering zal het bestuur kort verslag doen van het voorgaande jaar, met name wat betreft financiën, en zullen we ook de begroting en onze plannen voor dit jaar uit de doeken doen en toelichten.

De notulen van de vorige ledengadering staan reeds op de voor leden toegankelijke Besloten Pagina's van Mijn NKV op onze site (https://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl) en ruim voor de jaarvergadering zullen daar ook het Financieel Verslag 2016 en de Begroting 2017 alsmede de finale Agenda aan worden toegevoegd.

De jaarvergadering zal plaatsvinden tijdens en op de Hiswa, alwaar de NKV ook een stand zal hebben op de Funsport Xperience. De vergadering, aanvang 10.00 uur op zaterdag 11 maart, zal plaatsvinden in zaal G109 op de eerste verdieping van het Auditorium Centre binnen de RAI Amsterdam - te bereiken via ingang G. Om daar te kunnen komen dient u op voorhand online een entreekaartje voor de Hiswa te kopen (tegen het gereduceerd tarief van 10,50 Euro voor leden, LET OP: kaartverkoop met korting voor NKV leden is alleen online via: www.funsportsxperience.nl/NKV ) maar dit krijgt u van ons retour als u die dag ook daadwerkelijk aan de ledenvergadering deelneemt!

In verband met catering en zaalindeling horen we graag van te voren even (via secretaris@kitesurfvereniging.nl) of u van plan bent te komen. Wij hopen op een flinke opkomst en na de vergadering kunt u natuurlijk de Hiswa bezoeken!

Namens het bestuur van de NKV,

Rene Bos
Voorzitter
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Maart 04, 2017, 13:52:32
edit2Rapporteer  
Ik krijg nogal wat vragen betreffende "mijn positie"  t.o.v. de NKV.  Even afgezien van alle andere materie met betrekking tot dit onderwerp een korte reactie dan maar:

In 2015 kreeg het bestuur NKV van de ALV de opdracht om a. te streven naar een terugkeer van mijn persoon binnen het bestuur NKV en b. men zou kijken naar de loonadministratie.

Na de ALV volgde er 3 gesprekken waarna het bestuur mij een overeenkomst aanbood waar ik mij goed in kon vinden. Het bestuur heeft de leden middels een nieuwsbrief geïnformeerd dat er met mij een overeenkomst is afgesloten.

Helaas heeft het bestuur, zonder opgave van reden, na enkele weken besloten deze overeenkomst eenzijdig "nietig te verklaren" . Daar heeft men de leden daar dan weer even niet over ingelicht.

De avond voorafgaande aan de laatste Ledenvergadering kreeg ik een nieuwe overeenkomst aangeboden:

Ik mag de NKV adviseren, echter onder strikte voorwaarden. Zo mag ik dan mij niet aansluiten / advies uitbrengen bij andere organisaties, ik mag op geen enkele wijze kritiek  geven op de NKV , haar bestuur, haar medewerkers. enz enz. Ow ja: als ik met dit voorstel akkoord ging dan wilde men zelfs verklaren dat ik voor de NKV goed werk had geleverd.  Als je op die voorwaarden zo'n verklaring krijgt zegt dat veel over de waarde. Voor mij geldt : Je doet je werk goed of niet ( en daar heb je geen overeenkomst of "zwijg" contract voor nodig toch? 

Joh, belangenbehartiging van de Kitesurfsport is mijn passie. Ik durf te stellen dat ik de NL kitesurfwereld met alle inns en outs als geen ander ken. Ik heb mij de afgelopen 10 jaar daar ( met veel plezier hoor)  keihard voor ingezet. 

Blijft natuurlijk het gegeven dat er naar mijn gegevens fouten zijn gemaakt in de loonadministratie waardoor ik / mijn gezin , behoorlijk in de problemen zijn gekomen. En daar ga ik dus echt nog wat mee doen.

Moet verder even geen discussieding hier in dit topic worden maar dan ben je gewoon even geïnformeerd. Als ze m'n naam noemen dan moet ik toch ff reageren hè  loser



ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #2 Maart 05, 2017, 01:28:18
edit2Rapporteer  
hoe ze met mensen omgaan........ ThumpDown

dan nog iets wat een bizarre situatie dat het gehouden wordt op de hiswa, je moet dus betalen om bij een vergadering aanwezig te kunnen zijn. loser Huh ThumpDown
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #3 Maart 05, 2017, 03:17:07
edit2Rapporteer  
 vreemde situaties

Het logo van kite high in het logo van de  N K V ??????

Een vergadering aanmelden net één week voor deze zal plaats vinden.

` Financieel Verslag 2016 en de Begroting 2017 alsmede de finale Agenda`
ZULLEN WORDEN TOEGEVOEGD.........

Betalen voor een vergadering~??????
Krijg je de korting terug of het hele bedrag terug.....(riekt naar belangenverstrengeling)


En ik dacht vorig jaar nog om me aan te sluiten bij die CLUB.


Tom: Ik ken je niet, maar je posts lees ik zeer aandachtig.
Ik schiet vol met zeewater.........
Hoop dat ik niet hoef te vermelden wat er allemaal schort aan de boven genoemde zaken..
Hoop dan ook ten zeerste dat elke normaal denkende kite surfer zich niet als een kite suffertje laat behandelen.
 
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 Maart 05, 2017, 08:34:57
edit2Rapporteer  
in alle foto's / plaatjes die je upload staat het log van kitehigh.

magic ed

Geen avatar

Berichten: 381
Antwoord #5 Maart 05, 2017, 11:58:19
edit2Rapporteer  
@HDFrank: waar heb je het over? Je bent geen lid, weet klaarblijkelijk niets van de communicatie en hebt wel (nogal ongeïnformeerd) commentaar.

Wat antwoorden:
1 - logo is een website dingetje: de meeste websites denken dat foto's die je bij hun upload van hun worden en willen ook graag zien wanneer die foto's weer door anderen worden gebruikt.
2. Vergadering is al veel eerder gemeld, via de e-mail, dit is een reminder.
3 - Verslag en begroting toevoegen voor de vergadering is een hele normale procedure, niets mis mee. Alle leden kunnen voor de vergadering bij die gegevens.
4 - De opkomst van leden bedraagt meestal een het enorme aantal van... ongeveer 20 personen. In een poging meer (en andere) leden te trekken een initiatief wat je geen geld kost (zo goed als, alleen transactiekosten van ... 1 €. En voor de preciezen: die kan je ook nog van mij krijgen). De toegang wordt vergoed door het NKV, hoezo belangenverstrengeling? Staat duidelijk vermeld... Of de leden dit ook een goed idee vinden? Dat horen we dan wel op de vergadering.
5 - Over Tom: prima vent, maar alle onvrede gijzelt de vereniging nu al veel te lang. Als je er iets over kwijt wil aan het nieuwe bestuur, prima, wordt lid, dan is het je goed recht. En dat Tom onvrede heeft en reageert vind ik logisch, elk verhaal heeft twee kanten. Maar laten we ajb als vereniging verder proberen te kijken en niet verzanden in judo bond praktijken.

En verder vooral Marco B. 's afbeelding!
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #6 Maart 05, 2017, 12:38:52
edit2Rapporteer  
ik kom wel even kijken uut Grunnnnn, misschien steek ik er nog wat van op wat handig is voor spotbehoud in Groningen
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #7 Maart 05, 2017, 16:46:18
edit2Rapporteer  
Los van een aankondiging van een restitutie van entreegeld... Wie van het NKV heeft misschien al nagedacht over het parkeergeld (dagtarief a €18,=) Krijg je dat ook terug?

Tuurlijk die vergadering duurt niet de hele dag, maar het NKV verkoopt het als win-win. Alleen welke kiter heeft nu werkelijk iets aan die hele santekraam van de HISWA. Er is niets te vinden, oh ja... een NKV standje  loser

Het is al vaker kenbaar gemaakt: NKV vergaderingen moet je centraal houden, zodat het voor iedereen goed en eerlijk verdeeld is qua bereikbaarheid.
In de afgelopen paar jaar is dat goed geregeld geweest in Nieuwegein. Waarom daar nu opeens van afhaken??

En om nu te horen van Magic Ed, dat commentaar hierop pas op de ALV zelf geuit kan worden is te simpel voor woorden...
Heb je al eens naar de begroting gekeken en de kosten van het huren van een stand op de HISWA en de ruimtes ten tijde van een RAI evenement? Dat is significant hoger dan het bedrag bij een accomodatie als die van Nieuwegein.
HET GAAT WEL OM HET GELD WAT VAN DE LEDEN AFKOMSTIG IS... Dit is gewoon een schoffering naar de leden toe!

Nu zadel je mensen op met onnodige kosten voor entree en parkeergeld en mensen die buiten de Randstad wonen moeten komen hebben nog zoveel meer reiskosten. Wat is in godsnaam de strategie van het NKV... alles uit de kast halen om zo min mogelijk leden te woord hoeven te staan???

Of willen jullie juist werkelijk SAMEN met de leden werken aan een beter image en verbondenheid van leden met 'hun bestuur'? Gebruik dan tenminste communicatie zoals de definitie van het woord inhoudt. Gebruik alle mogelijke kanalen en stem die af, en verdek je niet achter een enkel kanaal genaamd Facebook met magere uitleg achteraf.

Dit is een farce, niks meer, niks minder...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Maart 05, 2017, 21:11:44
edit2Rapporteer  
Ik ben erg benieuwd wat het nieuwe bestuur gaat presenteren.
Ze hebben het hele najaar en de winter zich kunnen focussen op de nieuwe lijn die ze willen inzetten. Aan het "verleden" hebben ze zich niet meer gestoord, zover was wel duidelijk na de vorige ingelaste vergadering.

Kortom, mijn verwachtingen zijn zeer hoog gespannen!
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #9 Maart 06, 2017, 12:16:56
edit2Rapporteer  
Ik blijf weg bij het NKV, alles wat mij hier staat ga ik voor de sportzeker.

Niet normaal mensen zig gedragen!
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #10 Maart 07, 2017, 00:39:41
edit2Rapporteer  
Belangrijkste bezwaar bij de NKV ALV is wat mij betreft de geplande tijd... Op zaterdag met wind en daglicht.
Ook de locatie en de afwezigheid van online mogelijkheid de ALV te volgen vind ik ongelukkig.
Documenten kunnen wel online op besloten deel NKV site en livestream niet?

Oh en voor mij is spotbehoud een belangrijker argument om lid van NKV te zijn dan de verzekering. En Hans de regiocoördinator doet naar mijn mening goed werk. Daarmee zeg ik niets over hoe zich dat verhoud tot Tom's werk als voorganger. Ik maak er geen geheim van dat ik het zonde vind dat zijn ervaring, netwerk en kennis niet benut wordt.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #11 Maart 07, 2017, 01:15:15
edit2Rapporteer  
Het is lastig voor het huidige bestuur van het NKV om met de slechte naam en alle ellende uit het verleden om te moeten gaan. Dus gun ze een schone lei.

De website werkt eindelijk een geeft hoopvolle info; Bij het kopje bestuur staan een paar, voor mij, bekende namen en daar heb ik alle vertrouwen in. De verzekeringsvoorwaarden zijn ten goede veranderd (nu ook diefstal en eigen materiaalschade!).

De nieuwe voorzitter heb ik even mogen meemaken bij de raadsvergadering in Rotterdam omtrent kitesurfen op de slufter en lijkt mij een uiterst capabele man, ik denk dat we als kitesurfend Nederland erg blij mogen zijn dat hij hier tijd in wil steken.

De combinatie met HISWA vind ik juist wel positief. Parkeren kan ook bij een carpool en dan met OV naar de Rai (mij niet gezien Shocked)
Zaterdagmiddag is ideaal hiervoor. Ze zullen bij het plannen niet naar de finder hebben kunnen kijken, maar de laatste keren was er juist kritiek dat het op een doordeweekse avond was.

Kortom, het tij lijkt eindelijk te keren. Azijnpissen is makkelijk maar ik zou zeggen, geef ze een kans en ga naar de vergadering als je lid bent. Ik ben dat nu niet maar misschien moet dat toch weer gaan gebeuren.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #12 Maart 07, 2017, 11:05:10
edit2Rapporteer  
Ed een schone lei hebben ze een jaar gehad... Volgens mij hebben ze in relatieve rust kunnen werken aan herstel van vertrouwen.

Laat ze nu op de ALV maar duidelijk maken wat ze er mee gedaan hebben. Gegeven de puinhoop die ze hebben aangetroffen is een beetje verbetering t.o.v. vorige bestuur niet genoeg. Wat een aantal punten betreft heb ik sterke twijfels of ik me zal kunnen vinden in wat ze wel en niet gedaan hebben. Maar ik ga eerst eens naar ze luisteren voordat ik mijn definitieve conclusies trek.   

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #13 Maart 07, 2017, 11:59:45
edit2Rapporteer  
Je slaat de spijker op zijn kop, Egbert

Het bestuur wist dat ze met het verleden moest afrekenen. Vanwege Juridische, financiële en immateriële redenen konden ze niet beginnen met een schone lei.
Dat wisten ze bij hun aanstelling op het ALV halverwege 2016!

Daarom hebben de aanwezige leden ook afgedwongen dat er terugkoppeling met een stemronde hierover zou komen d.m.v. een ingelast ALV binnen een termijn van 3 maanden.

Helaas heeft het nieuwe bestuur zich niet aan de afspraken gehouden, en hebben ze dat zelfs uit de notulen gelaten door zelf als leden tegen de opname hiervan te stemmen!

Met een opkomst van slechts 6 man ben je dan in de minderheid als club met ruim 3000 leden Tongue



Opvallend dat een aantal mensen hier een positief gevoel hebben, terwijl ik jullie op geen van de ALV's heb gezien? Hoe zit dat met je betrokkenheid?
isomis

Berichten: 205
Antwoord #14 Maart 07, 2017, 12:44:26
edit2Rapporteer  
Betrokkenheid is altijd het probleem geweest op alle fronten. Op fora's stoppen we uren in het schrijven van hele betogen, maar een vergadering bijwonen doen we niet Smiley
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #15 Maart 07, 2017, 23:05:29
edit2Rapporteer  
Amen, Matthijs!

Wat een ellende mensen!
Henning

Berichten: 581
Antwoord #16 Maart 08, 2017, 09:50:52
edit2Rapporteer  
In de aanbieding: 4 carpool plaatsen op de route Lelystad - RAI.
Of gevraagd: 1x carpool, nabij McD Lelystad.

Graag via PM Wink
isomis

Berichten: 205
Antwoord #17 Maart 08, 2017, 15:54:32
edit2Rapporteer  
Amen, Matthijs!

Wat een ellende mensen!

Ik zelf ben ook schuldig! Als je kijkt hoeveel tijd ik toen had gestopt in een oplossing voor Tom en de achterban die daar achter stond. Het is dan erg frustrerend om te zien dat de hele achterban niet op een cruciale ALV komt uitdagen. Kortom, het is niet het bestuur dat Tom in de steek heeft gelaten, maar alle kiters in Nederlanders waarvoor hij jaren heeft gewerkt. Mijn motivatie is in ieder geval helemaal weg om iets te doen voor het NKV. Waar doe je het voor?

Los van al deze ellende van het verleden heb ik wel mijn vertrouwen gegeven in dit nieuwe bestuur. Naar mening is dit echt een nieuw bestuur zonder een verleden. Daarom gun ik ze de tijd om er iets mooi's van te maken en niet op elke slak zout te leggen. Het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje over een langere periode.

We hebben alle andere wegen geprobeerd en dat is niet gelukt. Dus het is nu even slikken en je verlies pakken of gewoon meer dan 10 kiters regelen van de 3000 (0,33 procent) op een ALV die voor je stemmen :-).







Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #18 Maart 09, 2017, 08:46:47
edit2Rapporteer  
Ik zelf ben ook schuldig! Als je kijkt hoeveel tijd ik toen had gestopt in een oplossing voor Tom en de achterban die daar achter stond. Het is dan erg frustrerend om te zien dat de hele achterban niet op een cruciale ALV komt uitdagen. Kortom, het is niet het bestuur dat Tom in de steek heeft gelaten, maar alle kiters in Nederlanders waarvoor hij jaren heeft gewerkt. Mijn motivatie is in ieder geval helemaal weg om iets te doen voor het NKV. Waar doe je het voor?

Precies, het is een club zonder duidelijke steun van de achterban.
Volgens mij is het overgrote deel lid vanwege de verzekering, de club interesseert men niets. Dat is gewoon de feitelijke constatering die we kunnen maken na jaren proberen dit een beetje in goede banen te lijden.

Los van al deze ellende van het verleden heb ik wel mijn vertrouwen gegeven in dit nieuwe bestuur. Naar mening is dit echt een nieuw bestuur zonder een verleden. Daarom gun ik ze de tijd om er iets mooi's van te maken en niet op elke slak zout te leggen. Het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje over een langere periode.

Bij de installatie was ik het met je eens.
Echter bij het IALV hebben ze de plank volledig mis geslagen...maar zie punt 1: er waren gewoonweg te weinig leden om tegengas te geven. Voor mij reden om mijn lidmaatschap te beindigen.

We hebben alle andere wegen geprobeerd en dat is niet gelukt. Dus het is nu even slikken en je verlies pakken of gewoon meer dan 10 kiters regelen van de 3000 (0,33 procent) op een ALV die voor je stemmen :-).

Dat is de trieste waarheid.
Durf wel een stap verder te gaan: waarom bestaat het NKV nog op deze basis?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #19 Maart 09, 2017, 10:55:31
edit2Rapporteer  
De meeste kiters willen gewoon dat er iemand spots open houd en die verzekering is een leuk lokkertje. Zelf tijd en moeite er in steken is meestal voor een klein deel een optie/zin in.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #20 Maart 09, 2017, 11:01:47
edit2Rapporteer  
De meeste kiters willen gewoon dat er iemand spots open houd en die verzekering is een leuk lokkertje. Zelf tijd en moeite er in steken is meestal voor een klein deel een optie/zin in.

Zelfs dat begin ik te betwijfelen!
Immers sinds dat Tom Rothmans op een zijspoor is gezet een aantal jaren geleden, was er niemand meer binnen het NKV die zich met spotbehoud heeft bezig gehouden.
Een jaar of twee geleden hebben ze - naar mijn idee - een willekeurig persoon aangenomen hiervoor zonder enige kennis van zaken. Ik heb derhalve ook niets meer vernomen in welke nieuwsbrief of facebook posts dan ook van het NKV dat hij ook daadwerkelijk wat doet.

Daar hoor je ook niemand over...

Maar mee eens dat velen lid zijn geworden met het idee: als ik betaal lost het NKV het wel op dat mijn spot open blijft...hoef ik het niet te doen Tongue
isomis

Berichten: 205
Antwoord #21 Maart 09, 2017, 14:27:50
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het ook voornamelijk allemaal oude leden zijn. De laatste jaren komen er maar weinig bij. Je ledengroei is je graadmeter. Voor mij is de verzekering voornamelijk de reden dat ik lid ben en het is dit jaar even kijken of ik ook voor de tweede reden lid ben: spotbehoud.

Ze hebben nog steeds een Techsoup account met 10.000 euro adwords per maand wat ze niet gebruiken Smiley. Al meerdere keren aangegeven, ga dat nou eens gebruiken! Zo makkelijke manier om resultaten te boeken. Dat oppakken van simpele zaken duurt naar mijn mening echt super lang. Kost je hooguit 3 uurtjes om dat in te richten en wellicht 6 uurtjes als je er geen ballen verstand van hebt.

@Michiel, de mensen die nu actief kritiek uiten op het NKV is hooguit 20 man. Het brokkelt langzaam af. De enige conclusie die je dan kan trekken is dat de overige leden (rond de 3000) tevreden zijn of dat ze het niet boeien. Om eerlijk te zijn denk ik dat er meer mensen zijn die tevreden zijn. Hans is erg actief aanwezig en bezig met de spotbehoud en daarover hoor ik naast negatieve verhalen ook veel positieve verhalen. Ik ken Hans zelf persoonlijk en het is echt een toffe kerel die geen vlieg kwaad doet. Het is voor hem ook soms erg moeilijk omdat hij de positie van een andere zeer gewaardeerde kitesurfer heeft ingenomen. Alleen daar kan hij niks aandoen.

Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, maar er zijn hele boeken geschreven over ruzie's in verenigingen. In Tom zijn geval zit er maar 1 ding op en dat is naar de rechter stappen. Alleen het zal nooit meer het oude worden. Daarvoor is teveel gebeurd. Ook al voelt het zo onterecht aan.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #22 Maart 09, 2017, 19:13:07
edit2Rapporteer  
ik ga zaterdag maar eens een kijkje nemen Wink
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23 Maart 09, 2017, 19:59:56
edit2Rapporteer  
In verband met catering en zaalindeling horen we graag van te voren even (via secretaris@kitesurfvereniging.nl) of u van plan bent te komen. Wij hopen op een flinke opkomst en na de vergadering kunt u natuurlijk de Hiswa bezoeken! [/b][/b][/i]

Catering ??? Koud buffet, onbeperkt spare ribs of sliptong, bitterballen ? Je  hoef dus geen brood mee te nemen  ?

Coos Zok en ik  gaan waarschijnlijk ook heen !




dient u op voorhand online een entreekaartje voor de Hiswa te kopen (tegen het gereduceerd tarief van 10,50 Euro voor leden, LET OP: kaartverkoop met korting voor NKV leden is alleen online via: www.funsportsxperience.nl/NKV ) maar dit krijgt u van ons retour als u die dag ook daadwerkelijk aan de ledenvergadering deelneemt!



Op de site staat 13 euro ??? Dus je krijgt 1.50  terug op de vergadering  of het hele bedrag?


Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #24 Maart 09, 2017, 21:29:27
edit2Rapporteer  
ik ga zaterdag maar eens een kijkje nemen Wink

Sinds wanneer ben jij weer lid?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.