Woo 3.0 Informatie

Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #50 Mei 01, 2018, 10:34:24
edit2Rapporteer  
Is er trouwens al iemand die de Woo 3 heeft ontvangen. Ik zie nu al een week dat hij is verzonden en dat hij bij een of andere bezorgdienst in Hong Kong ligt.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #51 Mei 01, 2018, 12:06:01
edit2Rapporteer  
Citaat
Is er trouwens al iemand die de Woo 3 heeft ontvangen
Volgens mij wordt er veel gesjoemeld met de Woo 3  loser
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en onderstaande Woo nemen. Is van een oud mannetje geweest en heeft (bijna) altijd binnen gelegen  Grin


https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1265268649.html

Beschrijving
Woo Sports 2.0 om met kiten je hoogte te meten en tricks bij te houden.

Januari gekocht en een paar sessies gebruikt, dus bijna nieuw

Deze is speciaal gemaakt met Sjoemel software. Spring je nog hoger. Als je voor jezelf denk dat je 10 meter spring dan komt er door die Sjoemel software zomaar 3 meter bij, echt waar.

Ook is hij niet ge eikt, wat ook weer een meter scheelt

Eigenlijk hoef je helemaal niet te kunnen springen, dusss


Doe een goed bod en hij is van jou.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #52 Mei 01, 2018, 13:01:33
edit2Rapporteer  
Citaat
Is er trouwens al iemand die de Woo 3 heeft ontvangen
Volgens mij wordt er veel gesjoemeld met de Woo 3  loser
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en onderstaande Woo nemen. Is van een oud mannetje geweest en heeft (bijna) altijd binnen gelegen  Grin


Kijk daar kan ik wat mee  ThumpsUp
Ik bied € 5,--
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #53 Mei 01, 2018, 14:30:58
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik bied € 5,-
Zoveel ? Is dat niet te veel ? Grin

O ja, ben ik nog vergeten te vertellen. Deze Woo is zo gemaakt met de vernieuwde Sjoemel Soft Ware up date, dat je je eigen sessies thuis al zelf kan in vullen, Duuuuuuusssss !

Altijd de hoogste sprongen omdat je dat zelf invul op alle spots en nooit meer een nadt pak omdat je lekker thuis mag bloife  Grin
Zo blijven je kite spullen lekker nieuw en kan je andere leukere dingen gaan doen dan kite surfen  loser

Wie biedt er meer dan 5 euro ?  Grin
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #54 Mei 02, 2018, 08:22:22
edit2Rapporteer  
Ey Richard stop je helemaal met de WOO dan, aangezien je de nieuwe niet besteld heb! Is het allemaal zo dramatisch?

@Robin ik weet niet wat er aan de hand is daar maar afspraken nakomen staat niet op hun lijstje! Mijn Woo is wss nog geen eens verstuurd dus t mag nog even duren! Emailen met ze brengt ook weinig, krijg je een copy paste mailtje en daar mag je het weer mee doen!
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #55 Mei 02, 2018, 10:29:51
edit2Rapporteer  
Kitemenn; Ja klopt helemaal, iedereen krijgt het zelfde antwoord, zo kreeg ik deze na mijn pissige mail of ze misschien eens echte informatie willen geven ipv smoesjes om ons aan het lijntje te houden:
''
Hey Leon,

Thanks for reaching out. Unfortunately we are still in the process of getting your order shipped out, it appears as if it is currently a holiday in China and businesses are not open. We plan on having your order shipped by this upcoming Wednesday. I can understand your frustration with the situation, we are working as fast as possible to get all the orders out. We appreciate your patience and cooperation as we get these last orders out.

Kevin from WOO Sports  ''

Ook ik heb nu het idee dat de hele Track&Trace mail voor geen kant klopt en er nog niets bij de bezorgers is afgegeven en er puur alleen een trackingnummer aangemaakt is. Ik heb een hoop mee gemaakt maar zo onprofessioneel als Woo doet nog niet, alleen maar uitstellen met smoesjes en niet zeggen wat er echt niet goed gaat.
Überhaupt krijg ik steeds minder vertrouwen in ze en ook in het product zelf, als ze er hier al zo'n zootje van maken hoop ik niet dat ze de Woo's aan het afraffelen zijn...
 


Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #56 Mei 03, 2018, 07:33:36
edit2Rapporteer  
Ongelofelijk wat weten ze de gemoederen bezig te houden met dit apparaatje.
Wel knap gedaan.
Maar zonder GPS en tracking optie vind ik het een veel te duur ding.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #57 Mei 03, 2018, 13:18:34
edit2Rapporteer  
Citaat
y Richard stop je helemaal met de WOO dan, aangezien je de nieuwe niet besteld heb! Is het allemaal zo dramatisch?

Het is een groot drama:
 
Nachtenlang lig ik er nu al wakker van. Zit bij de stichting Correlatie i.v.m relationeele problemen.
Als ik er alleen maar aan denk krijg ik het warm en koud te gelijk. Op de gekste momenten begin ik te Huilen gepaard met hevige woede aanvallen waarbij ik niet voor me zelf in sta.

Heb al regelmatig de mobile eenheid en politie te paard voor mijn deur gehad omdat ik niet meer me zelf ben en niet meer weet wat ik doe  loser

En zo kan ik nog wel een paar uur door gaan, dussss !    loser
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #58 Mei 03, 2018, 14:16:44
edit2Rapporteer  
Ik zie zojuist dat mijn Woo 3.0 over is gedragen aan post NL en hem morgen ontvang, ben benieuwd!

PS ik ken je niet Haring High Richard maar wat kan jij een onzin typen...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #59 Mei 03, 2018, 18:14:10
edit2Rapporteer  
Citaat
PS ik ken je niet Haring High Richard maar wat kan jij een onzin typen...

Klopt helemaal  Grin Ik ben er naar voor naar mijn huis arts geweest en zij keek mij diep in de ogen en zij :
Ik zie het al een zeer slecht voorjaar waarin je heel weinig op het water heb gestaan, komt goed komt goed  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #60 Mei 04, 2018, 00:05:56
edit2Rapporteer  
Tijd voor je pilletjes Richard, je draaft weer door...


Er lijkt bij mij wat meer schot in het verzendproces te komen nu het overhandigd is aan de koerier en de leverdatum verandert is van 27 april naar 5 mei. ben benieuwd of er zaterdag iets binnen komt.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #61 Mei 04, 2018, 00:18:47
edit2Rapporteer  
Mijne is ondertussen ook veranderd van 27 april naar 4 mei.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #62 Mei 04, 2018, 08:19:44
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand nog een tip voor een beetje betaalbare smartwatch die je voor de Woo kan gebruiken? Ik vind een horloge van €300 of meer een beetje overdreven. Zeker omdat Ik mij kennende hem na een paar crashes wel.zal verliezen.
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #63 Mei 04, 2018, 08:46:52
edit2Rapporteer  
Goeie vraag Robin ben ook benieuwd!

Ik vermoed zelf dat hij wellicht de 4e, dus vandaag, aankomt in Nederland.
Van PostNL had ik gister wel al een T&T nr gekregen maar die hebben nog niets ontvangen.
Hopelijk gaat hij meteen naar Post NL en ligt hij niet nog een paar dagen bij een of andere douane post maar ik vrees van wel.
jw009

Berichten: 96
Antwoord #64 Mei 04, 2018, 12:47:42
edit2Rapporteer  
Hij is vandaag binnen gekomen bij mij!
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #65 Mei 04, 2018, 13:51:15
edit2Rapporteer  
Ohw wat goed! Had jij ook een T&T van PostNL gehad of alleen de link van WOO? Ik heb tot nu toe alleen een link van WOO en daar staat levering vandaag maar het lijkt mij vrij sterk. We gaan het zien.
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #66 Mei 04, 2018, 14:55:42
edit2Rapporteer  
Hier ook binnen vandaag
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #67 Mei 05, 2018, 10:55:48
edit2Rapporteer  
Hier ook binnen, iemand een idee of de woo zelf nog waterdicht is? Lees nergens of hij nog met de oude zwarte houdertjes te gebruiken is
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #68 Mei 05, 2018, 11:38:13
edit2Rapporteer  
Hier ook binnen, iemand een idee of de woo zelf nog waterdicht is? Lees nergens of hij nog met de oude zwarte houdertjes te gebruiken is

Op de verpakking staat wel waterproof, en hij ziet er verder ook gewoon waterdicht uit. Wellicht dat de nieuwe houder vooral het zout buiten moet houden.
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #69 Mei 05, 2018, 11:50:16
edit2Rapporteer  
logisch dat hij in de nieuwe houder waterproof is
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #70 Mei 05, 2018, 12:17:15
edit2Rapporteer  
logisch dat hij in de nieuwe houder waterproof is

Ja dat snap ik, maar ik heb niet het idee dat ze op de houder doelen.

Kijk anders hier even:

https://docs.woosports.com/docs/frequent-flyer-mount
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #71 Mei 05, 2018, 13:14:19
edit2Rapporteer  
Kan gewoon op de oude houder . De nieuwe is alleen een extra bescherming
jw009

Berichten: 96
Antwoord #72 Mei 09, 2018, 14:05:51
edit2Rapporteer  
Heeft iemand hem al geprobeerd icm een smart watch? Ben benieuwd welke horloges goed werken en niet al te duur zijn.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #73 Mei 09, 2018, 15:39:13
edit2Rapporteer  
problemen met plakkers en waterdichtheid (hoofterproof) van de Woo 3

https://www.facebook.com/groups/AmsterdamKiters/?ref=bookmarks




Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #74 Mei 09, 2018, 16:06:54
edit2Rapporteer  
Problemen met plakkers? Is gewoon iemand die niet snapt dat ze er twee op elkaar hebben zitten voor extra hoogte.

En dat de mount kan afbreken als je er genoeg kracht op zet of tegen aan trapt is ook niet zo verwonderlijk, blijft plastic fantastic...
Is ook bedoeld als extra bescherming tegen het water, zonder mount zou hij ook voldoende waterdicht moeten zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.