Foil vrienden

kmrijsbergen

Berichten: 2
April 29, 2019, 10:34:30
edit2Rapporteer  
Hoi fanatieke foilers!

Ook ik ben gestart met foilen en ik vind het echt super tof tot nu toe. Het heeft me goed te pakken!
Alleen nu mist er nog iets voor mij.. Contact met andere foilers! Zelf wil ik het foilen graag doorpakken, maar samen varen met anderen is het altijd veel leuker (en veiliger) dan alleen vind ik. Zijn er toevallig foil-whatsappgroepen of andere soort contacten? Het zou tof zijn om meer betrokken te worden met andere foilers, jullie te leren kennen, toffe foilspots te ontdekken en toffe sessies te hebben! Ik woon zelf in Waddinxveen (vlakbij Gouda), dus ik kan naar spots op het IJsselmeer rijden, maar ook Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland zijn plekken waar ik heen kan rijden. Als ik tijd heb, rij ik graag daar naar waar de wind goed staat.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Smiley

Groetjes Kimberley
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 April 29, 2019, 13:11:26
edit2Rapporteer  
Ik heb je een PM gestuurd, er zijn zeker een aantal groepen die behoorlijk actief zijn. Wink
bredo

Berichten: 593
Antwoord #2 April 30, 2019, 23:00:10
edit2Rapporteer  
Ik heb je een PM gestuurd, er zijn zeker een aantal groepen die behoorlijk actief zijn. Wink

Mij ook graag! ben net begonnen en merk dat het leerzaam is als je met meerdere foilers het water opgaat! thx!
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #3 Mei 01, 2019, 20:08:32
edit2Rapporteer  
BFFF's  Smiley
twido

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #4 Augustus 23, 2019, 16:34:30
edit2Rapporteer  
ik wil ook beginnen met foilen en zoek een wathsapp groep (op te starten) met mensen die foilen in zuid Holland zoals Oesterdam, brouwersdam, vrouwenpolder of Borssele.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.