Jep thanks Wouter (grinnik_kitesmiley)
Heb er idd 1x ervaring mee, warom 1x omdat als je 1 simpele (zware) plywoody hebt gebouwd je meer wil dus bouw nu met PU giethars pvc schuim, e.d.
Heb er nog foto,s van gevonden je hebt mazzel.
Kijk maar eens in de gemiddelde badkamer meestal loopt er op de hoeken van bijv een getegeld muurtje een plastic 45gr ronde strip. deze strip kan je als rail gebruiken er zijn verschillende soorten/maten recht, rond e.d ik heb toen geloof ik 6mm kwartrond gebruikt. Je vind ze id bouwmarkt bij de tegels e.d.
Aan de strip zit een soort 2,5cm breede rand die onder de tegels geschoven word deze kan je op 0.5cm na weg knippen/snijden je houd nu een smalle strip over. Deze strip Kun je rond je board buigen met een fohn en fixeren met (snelle)hard pvc lijm aan de rand van je board, de eindjes kan je met dezelfde lijm aan elkaar zetten. Wat mooi is als je eerst de breedte van je rail aftekend op de onderkant en er de dikte van het pvc profiel weg freest/schuurt/raspt dan krijg je een mooie vlakke bodem! Nu kan je de rail a/d randen opschuren zodat het laminaat eraan hecht! LETOP: het midden niet want dat wil je weer vrij schuren. Nu kan je het glas ad bovenkant aanbrengen met DIK folie en gewichtjes/tape. Zorg dat het glas en folie flink (5cm-10cm) aan de randen oversteekt en de ondergrond met impregneer super plakt dan moet het goed komen met je rail/rand. De onderkant hoef je niet te vouwen die mag gewoon recht. Nu kan je de pvc rail weer voorzichtig vrij snijden/schuren Tip schuur niet te grof en voorzichtig dan hou je een mooie glimmende rail over. Als laatste de hele handel dd lakken en je rail heel voorzichtig weer vrij van dd maken.
Dit is alles wat ik er voor je van kan maken, ik hoop dat je er wat aan hebt