wat is er mis met best???

Gertjan

Berichten: 1376
Antwoord #25 December 15, 2006, 04:42:42
edit2Rapporteer  
is.


volgens mij wordt de Waroo 2006 zo weinig 2de hands aangeboden omdat hij iedereen zo goed bevalt. en als hij wordt aangeboden is de prijs nog hoog (bijna nieuwprijs). en de waroo 2007 is wel beter maar niet zo veel beter dat iedereen meteen zijn 2006 wil verkopen.

Dat goed bevallen qua vaareigenschappen geloof ik wel maar dat hebben meer kites maar de rest daar geloof ik niets van..
 Ik denk dat iedereen gewoon doorvaart omdat je die kite gewoon niet kwijt raakt... particulier gaat niet lukken en inruilen dan krijg je 200 euro terug maar dan kun je schudden naar je 20 a 30 % korting  (ongeveer 350 euro) (grinnik_kitesmiley) dus kun je beter doorvaren en de kite erbij houden..


dit slaat inderdaad nergens op.  ik hou altijd de hele handel in de gaten en op de duitse ebay gaan de waroo`s nieuw en gebruikt voor goede prijzen weg. dat wil zeggen voor meer dat 350 euro. ook al is hij groen met geel en kite only

en in nederland staan er niet meer dan 10 te koop (van marktplaats tot kitehigh)

zo dat moest er even uit.
huib

Berichten: 453
Antwoord #26 December 15, 2006, 05:04:00
edit2Rapporteer  
Ben begonnen met Best Yarga´s. Is helemaal niks mis mee. Heb problemen gehad met 1 bladder maar die kite had toen al wel 2 seizoenen zwaar gebruik gezien, en drie vakanties in de Caribean (veel zon dus). De kites zijn nog steeds goed, dus kwaliteit is gewoon goed.

Vaar nu Naish. Toen ik van iemand een setje Ravens goedkoop kon overnemen dacht ik, waarom niet wat anders proberen. En toen ik met de Torch2 had gevaren heb ik direkt een hele set nieuwe Naish kites gekocht (Torch3 dan). Of ik dan nu vindt dat alleen Naish het beste is, nee maar de Torch2 beviel mij gewoon heel goed. Ik denk echt niet dat ik (na wat gewenning) met een nieuwe Yarga echt slechter zou varen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #27 December 15, 2006, 05:12:37
edit2Rapporteer  
is.


volgens mij wordt de Waroo 2006 zo weinig 2de hands aangeboden omdat hij iedereen zo goed bevalt. en als hij wordt aangeboden is de prijs nog hoog (bijna nieuwprijs). en de waroo 2007 is wel beter maar niet zo veel beter dat iedereen meteen zijn 2006 wil verkopen.

Dat goed bevallen qua vaareigenschappen geloof ik wel maar dat hebben meer kites maar de rest daar geloof ik niets van..
 Ik denk dat iedereen gewoon doorvaart omdat je die kite gewoon niet kwijt raakt... particulier gaat niet lukken en inruilen dan krijg je 200 euro terug maar dan kun je schudden naar je 20 a 30 % korting (ongeveer 350 euro) (grinnik_kitesmiley) dus kun je beter doorvaren



dat slaat dan weer nergens op. moet je eens ff tellen op een drukke dag hoeveel waroo's erin in de lucht hangen. als die kite niet bevalt en ze raken hem niet kwijt dan kopen ze vast een nieuwe! niks is zo niks als een kite die niet bevalt! je bent duidelijk geen Best kiter, dat moge duidelijk zijn. maar volgensmij zijn alle mensen die hier, op kithigh, met een Waroo varen erg positief. ik iig wel!

Goed lezen wat ik schrijf en waar ik op reageer.... quote Dat goed bevallen qua vaareigenschappen geloof ik wel [
soloflight

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #28 December 15, 2006, 05:13:06
edit2Rapporteer  
Heb zelf een 7 en een 9 ,ben zeer tevreden heb wel een kleine strut bladder opgeblazen,dit ligt niet aan de kwaliteit van de bladder, maar aan het feit dat de bladder in de strut naar beneden schoof (dwz van de LE af naar de TE) door het uitschudden van zand.
Als je hierna de vlieger oppompt 'vang' je ahw het naar beneden geschoven stukje tussen de strut en de met lucht volstromende rest van de bladder ,dat stukje komt dus klem te zitten waardoor de bladder de strut niet meer volledig opvult ,hierdoor blaas je de strut op.
Deze schade herken je door een tuutvormig gat in de bladder bij de LE.
Om dit te voorkomen is het goed om bij het pompen van de struts te voelen of de bladders goed aanzitten bij de LE.
Er zijn op de forums instructies te vinden voor het zelf repareren van struts.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #29 December 15, 2006, 05:19:38
edit2Rapporteer  
ik heb best yarga gevaren super kites vaar nu rhino en zijn ook super lekkere kites duss ja ieder zijn eigen ding ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #30 December 15, 2006, 17:21:45
edit2Rapporteer  
ik heb best yarga gevaren super kites vaar nu rhino en zijn ook super lekkere kites duss ja ieder zijn eigen ding ThumpsUp

Even voor alle duidelijkheid.... het gaat om de Waroo en niet om de kwaliteit van BEST in het algemeen want daar is niets mis mee en bij die andere modellen zijn andere materialen gebruikt..
Zoals ik topic lees wordt er gevraagd naar de Waroo 1... dus de waroo van het afgelopen jaar... en daar kunnen we met ze allen lang en kort over praten maar de kwaliteit viel gewoon zwaar tegen en iedereen die ik ken heeft wel iets gehad met die kite in het afgelopen jaar... Dus er kan gezegd worden dat die dingen top vliegen maar dat je Waroo 1 achter je moet laten en lekker moet gaan kijken naar de Waroo van dit jaar... En als ik daar nog eens op aan mag vullen dat de A merken zoals Cabrinha, Naish, North enz wel bereid zijn om 30% van de kostprijs af te halen en BEST niet.... Dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn........ Succes  ThumpsUp
posty

Berichten: 2454
Antwoord #31 December 15, 2006, 19:37:06
edit2Rapporteer  
pfffh, ik hoef idd geen 2007 model want die uit 2006 bevalt super!!
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #32 December 16, 2006, 00:25:23
edit2Rapporteer  
????
is waarschijnlijk door n liefhebber van best gemaakt!!!!
soloflight

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #33 December 16, 2006, 01:39:43
edit2Rapporteer  
A-merken, la me nie lache,als je nog steeds de bullshit van reclamemannetjes gelooft zal ik je droom niet verstoren.
Iedere oplettende kiteforumbezoeker zal gemerkt hebben dat er geen kites zijn zonder issues.
Affijn terug naar de Waroo na >200 uur gebruik is die 9 mtr van mij nog steeds heel ,en hij heeft regelmatig op z'n donder gehad.En ik vind 200 uur in een seizoen echt veel voor een vlieger,dit komt door het grote inzetbereik van een bowkite.
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #34 December 16, 2006, 04:55:24
edit2Rapporteer  
Nou moet ik toch ook even m'n ei kwijt hoor: vlieg zelf waroo1 9m en geen klachten whatso ever.
Iedereen die nu beweert dat een 2007 waroo beter/sterker is, lult uit zijn nek, want dat weten we over een jaar pas; wat Kitedemon over die latjes zegt kon ook zomaar waar zijn, afwachten dus.
PLUS als veel mensen een type vlieger kopen: relatief veel klachten....logisch...

even offtopic: @Soloflight:ben jij het zelf (Koos de boardbouwer uit zeeland)?? of een gebruiker van Soloflight-boards (als Koos nog boards bouwt dan....)...ben gewoon nieuwsgierig...

gr danny
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #35 December 16, 2006, 05:06:49
edit2Rapporteer  
best zal ook best wel goed zijn,
maar ik wil eerst nog ff testen, denk dat ik voor de ""boxer sle"" ga!!!
ik zit alleen nog n btje over de maat te denken maar ik ga denk voor de 12!!!!
denk dat ik m pas in maart ga halen anders zit ik er de hele winter naar te kijken!!!!!
 
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #36 December 16, 2006, 09:24:14
edit2Rapporteer  
Je hebt afgelopen donderdag het bereik kunnen testen van mijn 12m2 Assault...
Ik heb die kite gevaren van 15-35 gemeten knopen..
Jij bent, net als ik, 90 kg dus zou ik voor één 12m2 Bow gaan of als je 2 kites wil kopen dan zou ik voor de 15m2 en de 9m2 Boxer sle gaan....

larssmits
Gast
Antwoord #37 December 16, 2006, 17:33:14
edit2Rapporteer  
melvin je bent morgen toch ook op ijmuiden? ik ben dan op ijmuiderslag en me 06 waroo kun je testen als je wil
Ricardo

Berichten: 1037
Antwoord #38 December 16, 2006, 22:37:00
edit2Rapporteer  
@ Danny
De mensen die zeggen dat de nieuwe Waroo sterker is baseren hun uitspraak op het materiaal gebruik, de constructie en afwerking van de kite, deze punten zijn ten opzichte van 2006 verbeterd, dit is door bestkiteboarding getest tijdens het ontwikkelen van de kites. Of de vernieuwingen het beoogde effect hebben zullen we dit jaar zien.
De latjes zien er misschien uit als een zwak punt, maar bij onze testkites die dit najaar bijna dagelijks zijn gebruikt, door de goede wind die we gehad hebben, breken er zeer weinig latjes. Er zijn er geen gebroken tijdens het varen. De latjes die gebroken zijn zijn gebroken doordat de kite slordig opgerold is en vervolgens in de tas gepropt is. De latjes zijn zo gemaakt dat ze niet breken maar knakken en op de punten waar ze geknakt zijn ontstaan geen scherpe randjes.
Ook worden er een stuk of 7 a 8 reserve latjes geleverd bij de kite, zodat je wanneer je je kite uit de tas haalt met een gebroken latje dat je in ieder geval verder kunt varen.
kovdj

Berichten: 165
Antwoord #39 December 16, 2006, 23:24:52
edit2Rapporteer  
Vanf mei ben ik een enthousiaste Waroo gebruiker. Doordat zoonlief deze ook gebruikt is de 9 mtr zeer intensief gebruikt, ook op zee. Verder vaar ik de 14 en de 7 mtr voor als het echt hard waait. Ik wil graag kwijt dat de kites mij erg goed bevallen. Zeer veel trucs bijgeleerd dit jaar. Bij wedstrijden diverse prijzen gehaald.

ik moet wel zeggen dat ik de kites met zorg altijd behandel (behalve op het water). Tot nu toe geen problemen met de bladders. Alleen bij de 9 mtr zijn de bridles doorgesleten, maar dit is heel eenvoudig zelf verholpen door een lijntje erop te zetten (volg de aanwijzingen op diverse topics). Ik kan de Waroo aanraden!!!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.