Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

JorritP

Berichten: 903
Antwoord #6000 December 06, 2007, 17:30:38
edit2Rapporteer  
SLUFTEREN!!!!!!!  Joepie Joepie Joepie

Lekker de hele dag in de regen!! heerlijk. Een dag om nooit meer te vergeten!!  Joepie Joepie
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #6001 December 07, 2007, 03:52:58
edit2Rapporteer  
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... Grin = bikkel... schater

een bikkel is een vent met maar 1 bal gast
JorritP

Berichten: 903
Antwoord #6002 December 07, 2007, 04:16:27
edit2Rapporteer  
Zo...dat was een regenachtige maar bevredigende dag! Heerlijk gevaren op Autoplaya. Met de hoeveelheid wind viel het achteraf gezien allemaal erg mee. De wind was niet erg vlagerig alleen was het af en toe wel een beetje aan uit. Heerlijk daggie!!  Joepie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6003 December 07, 2007, 04:26:23
edit2Rapporteer  
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... Grin = bikkel... schater

een bikkel is een vent met maar 1 bal gast

Wel eentje die vandaag lekkerrrrrr gevaren heeft.....  Tongue Grin

Was idd een lekker dagje, Jorrit  ThumpsUp
Altijd leuk ff overvaren naar de Slufter....zeehondje nog gezien? Dook 2 keer vlak achter je op. Lekkere waves trouwens op de sluf..  Joepie
Jacq had naar eigen zeggen beter kunnen blijven liggen...  Grin Morgen maar ff overdoen op Katwijk...  Kiss
Ro ging weer lekkerrrrr....  ThumpsUp

Tja...en dan Leon....  Shocked Gaat tijd worden voor profesionele hulp  :'( Hij denkt echt dat hij een vogeltje is...  Grin
Er

Geen avatar

Berichten: 425
Antwoord #6004 December 07, 2007, 04:37:47
edit2Rapporteer  
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... Grin = bikkel... schater

een bikkel is een vent met maar 1 bal gast

Maak je geen zorgen die tweede zal ook nog wel indalen.....
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6005 December 07, 2007, 04:45:06
edit2Rapporteer  
Vroeger toen je nog kuilen had enz.. had je ook nog dienstijd... Grin = bikkel... schater

een bikkel is een vent met maar 1 bal gast

Maak je geen zorgen die tweede zal ook nog wel indalen.....

LOL...  Grin
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #6006 December 07, 2007, 05:33:03
edit2Rapporteer  
Was idd een aparte dag... wel ff lekker gevaren maar had t toch iets beter verwacht ondanks de regen!! De wind was helemaal niet hard zoals ze hadden voorspeld btw....
Dacht eerst ff dat Hans Klok op Playa was...eerst waren we met zn zevenen en 2 seconden later met zn drieen  Huh Waren er een aantal naar de Sluf gevaren, haha...en woeshhhh in 1x waren ze er weer, opdoemend uit de nevel....Leon, goed je weer een x te zien, dude...Jorrit, was ff een korte encounter, haha. De chocolade (met Rum) bevalt wel als afsluiter... Tongue
Morgen maar herkansing op Katwijk... ThumpsUp.....
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6007 December 07, 2007, 05:59:23
edit2Rapporteer  
Was idd een aparte dag... Hans Klok op de Playa had ik niet verwacht. Opdoemend uit de nevel....Leon!  2 seconden later weer met zn drieen Huh woeshhhh in 1x waren ze er weer: De chocolade (met Rum)
Jorrit bevalt wel als afsluiter! Was ff een korte encounter op Katwijk... dude... goed je weer een x te zien op de Sluf  ThumpsUp al waren er een aantal gevaren, haha!


Zat bij jou toch geen rum in....  Huh Tongue Grin
JorritP

Berichten: 903
Antwoord #6008 December 07, 2007, 06:30:08
edit2Rapporteer  
idd. een erg korte meeting!

Toen mick al weer onderweg was naar Playa werd de wind opeens een stuk minder en het begon al donker te worden...even dachten we niet meer terug te komen met onze 9s...die oude 10m Nemesis van Diederik deed het toen toch een stukkie beter...gelukkig viel het mee en trok de wind al snel weer aan...laatste 15 min toch nog even echt kunnen knallen.

De golven bij de Slufter waren trouwens fantastisch vandaag!!!! Het water was spiegel vlak en de golven braken zo mooi als ik nog nooit heb gezien in NL. Super!!!!

@ Mick, die zeehond heb ik idd gezien en horen blaffen!  Joepie even dacht ik over dat ik er één over z'n hoofd scheerde.   Shocked

Ja, die regen....'t had wel wat die nevel


Jongens, veel plezier op Katwijk!!!  ThumpsUp
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #6009 December 07, 2007, 06:40:07
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Over vandaag laat ik me maar niet uit  Lips Sealed.
Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar  ThumpsUp.
Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker Joepie. Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6010 December 07, 2007, 06:55:53
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Over vandaag laat ik me maar niet uit Lips Sealed.
Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar ThumpsUp.
Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker Joepie. Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom.


Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien....  Grin

Tot morgen....  Kiss
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #6011 December 07, 2007, 07:05:05
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Over vandaag laat ik me maar niet uit Lips Sealed.
Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar ThumpsUp.
Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker Joepie. Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom.


Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien.... Grin

Tot morgen.... Kiss

Je hebt wel lef om als eerste te gaan, weet waar je aan begint  schater

Wist niet dat mijn aanwezigheid zo gewaardeerd werd  Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6012 December 07, 2007, 07:19:59
edit2Rapporteer  
Hey guys,
Over vandaag laat ik me maar niet uit Lips Sealed.
Vond t wel weer gezellig met t clubje bij elkaar ThumpsUp.
Heb de afgelopen dagen wel heel weinig geslapen, de redbull houdt me nu wakker Joepie. Moet morgen echt wel even een paar uur slaap pakken, dus weet nog niet of en hoe laat ik naar Katwijk kom.


Ik begin om 10 uur met wakker bellen. Robert neemt het dan over van 11 tot 12. Heb je nr aan nog een aantal kitehigher's gegeven dus ook na 12en ben je voorzien.... Grin

Tot morgen.... Kiss

Je hebt wel lef om als eerste te gaan, weet waar je aan begint  schater

Wist niet dat mijn aanwezigheid zo gewaardeerd werd  Grin

1. Ben niet bang (zie 89-4)
2. Dat weet je wel, al is het alleen maar voor het entertainment....  schater
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #6013 December 07, 2007, 11:54:11
edit2Rapporteer  
Het stormt en regent echt heel hard hier de afgelopen uren. Heerlijk weer om te slapen  Grin.
Ik hoor wel wat t gaat worden vandaag  ThumpsUp
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #6014 December 07, 2007, 15:25:52
edit2Rapporteer  
Was idd een aparte dag... Hans Klok op de Playa had ik niet verwacht. Opdoemend uit de nevel....Leon!  2 seconden later weer met zn drieen Huh woeshhhh in 1x waren ze er weer: De chocolade (met Rum)
Jorrit bevalt wel als afsluiter! Was ff een korte encounter op Katwijk... dude... goed je weer een x te zien op de Sluf  ThumpsUp al waren er een aantal gevaren, haha!


Zat bij jou toch geen rum in.... Huh Tongue Grin

whoehaha....beetje mn tekst aanpassen
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6015 December 07, 2007, 17:44:52
edit2Rapporteer  
Daar zijn we weer...  Joepie
Ik ga om half 1 richting Katwijk!
Nog iemand die mijn kite wil oplaten...  Tongue Grin
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #6016 December 07, 2007, 17:58:53
edit2Rapporteer  
Laat jij dan de mijne op?! Kiss  See ya on de bietsj, dude....
Leon aero2
Gast
Antwoord #6017 December 07, 2007, 19:49:37
edit2Rapporteer  
Heel veel plezier, ik ben jaloers! Denk dat ie aardig pittig is aan de kust ;-)
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #6018 December 08, 2007, 02:27:13
edit2Rapporteer  
morgen weer een lekker downwindertje op het programma
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #6019 December 08, 2007, 03:30:00
edit2Rapporteer  
Heel veel plezier, ik ben jaloers! Denk dat ie aardig pittig is aan de kust ;-)


Hij was heeeel pittig, pfff Lips Sealed...Mick en ik waren de enige op Katwijk. De wind was bruut Shocked, denk zo'n 30knopen met veel uitschieters, en de golven....HUGE!!! We hadden allebei ons 9m in de lucht. Werd op een gegeven moment een paar keer over mn plank getrokken door de wind, ben toen redelijk snel gestopt, wel na nog een paar keer skyhigh te gaan. Mick deed ook zeer zn best om zn hoogterecord te verbreken, yihaa..!! Onze bikkel Mick (89-4 Grin) ging stug door maar die kwam ook brak van t water af...later kwam er nog een kiter die de woeste zee trotseerde. Wel lekker zonnetje erbij Cool....
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6020 December 08, 2007, 08:23:32
edit2Rapporteer  
Was idd redelijk heftig...  Grin
Ik verbaas ik mij elke keer weer over de high-end van de tribal. De low-end sucks maar de high-end maakt dat helemaal goed. Ondanks de stoten van tegen de 40kn niet echt het gevoel gehad dat ik overpowerd aan het varen was. Was wel hard werken tegen de golven en hoog vliegen....  Joepie
Ach Ro, met minder wind heb jij weer je voordeel van je Waroo....  Tongue

Jacq, thx voor de warme choco....  ThumpsUp Grin


michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #6021 December 09, 2007, 22:53:16
edit2Rapporteer  
-
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6022 December 10, 2007, 01:08:06
edit2Rapporteer  
-

Whowwww, wat een statement...  ThumpsUp
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #6023 December 10, 2007, 01:40:42
edit2Rapporteer  

moet jij niet even zielig aan een muur lopen likken mick
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6024 December 10, 2007, 06:42:33
edit2Rapporteer  

moet jij niet even zielig aan een muur lopen likken mick

-`-`-`-`-`-`
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.