Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Leon aero2
Gast
Antwoord #7200 April 14, 2008, 00:53:15
edit2Rapporteer  
Ja prima hoor..alleen me hoofd mag drie dagen niet nat... dat is wel minder  schater ! Zie je snel weer Jonkheer!

3 dagen valt te overzien, als ik zo de weersvoorspellingen bekijk ;-)  Zie je snel!
Leon aero2
Gast
Antwoord #7201 April 14, 2008, 00:54:18
edit2Rapporteer  
Hee Leoff, welcome back...  ThumpsUp Tongue

Dankuwel mevrouw  Wink Grin
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #7202 April 14, 2008, 02:04:34
edit2Rapporteer  
zaterdag was top, nu ook nog eens mijn rechterenkel aan puin door een zieke kiteloop. word dus weer genieten

vandaag met tranen in mijn ogen (enkel) ff lopen cruisen omet 14m maar was neit veel soeps meer
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7203 April 14, 2008, 02:29:50
edit2Rapporteer  
Hij was weer lekkert, strakke bries bij Oostvoorne. Ben redelijk gesloopt zelfs.
Top dag!!
Hee Le@n, nog bedankt voor het opgooien van m'n kite (goeie grap he)
Ik zag jou echt overal, hoor ik JOEHOE ergens in de lucht, ff later zie ik je stuiteren - ik denk dat kan ik ook, stuiter zo m'n chickenloop eruit, flag release, een half uur zitten ontwarren aan de kant LOL.
Daarna nog wel tot 16:30 doorgebeukt...

Graag gedaan, volgende keer gooi ik hem hoger! Maar het begin is er ;-)
Ik dacht wat doet ie nou? Stuiteren deed je wel, dus die move beheers je prima! Enkel maakte je hem wat ingewikkelder dan dat ie was volgens mij Wink

maarrrr hoe heet 'ie nou die stuitermove? Absint Trojka? Le@nderthal Absint Shuffle? Car Beach Absint Boogie Woogie? You name it!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #7204 April 14, 2008, 03:19:16
edit2Rapporteer  
zo jij bent goed met namen, je moet mick eens in de gaten houden die maakte zaterdag ook moves die ik niet zo snel benaam. maar wel lekker bezig hoor mick maar dat plankje van jouw moet ik ook nog eens met goede bindingafstelling (scrabble 3x letterwaarde) varen
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #7205 April 14, 2008, 08:07:27
edit2Rapporteer  
Hey vriendjes,
Even een berichtje uit zonnig en winderig Cabarete. Sta niet elke dag op het water, mede omdat mn vriendinnetje echt gezandstraald wordt op het strand, haha. Maar het is wel super hier. Heerlijk zonder wetsuit.Voor hier waait het niet hard, maar ik kan prima varen met mn 9m, niet eens helemaal gepowerd.
Zo te lezen hebben jullie ook wat wind gehad  ThumpsUp.

 Kiss
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #7206 April 14, 2008, 17:29:34
edit2Rapporteer  
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels...
Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik.
@michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa,
@Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen.
@de rest...tot snel!!

Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grin
Grtzz.
Leon aero2
Gast
Antwoord #7207 April 14, 2008, 18:27:27
edit2Rapporteer  

maarrrr hoe heet 'ie nou die stuitermove? Absint Trojka? Le@nderthal Absint Shuffle? Car Beach Absint Boogie Woogie? You name it!


De: Chickenloop flag release!!  Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7208 April 15, 2008, 06:47:36
edit2Rapporteer  
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels...
Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik.
@michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa,
@Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen.
@de rest...tot snel!!

Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grin
Grtzz.



Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet.  Cheesy

BEST zwaar onder een steen zitten trouwens.....of ben je nog wel merktrouw....  Tongue Grin
Heb dit weekend na 4 maanden "sloerie" varen toch maar die Trax '07 overgenomen....lekkerrrrrr...  Joepie
Jacq is idd ff op bezoek bij hele grote negermannen....  Undecided Grin
Robert is er altijd en soms niet.  Grin
Michiel...tja, nu weer een rotte enkel na een kiteloop terwijl ik die gozer nog nooit heb zien springen...  Huh


We moeten idd snel weer een keer afspreken..  ThumpsUp
Heb tenslotte van jou foto's gezien.....airborn....  Joepie

Kussie  Kiss
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #7209 April 15, 2008, 08:59:15
edit2Rapporteer  
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels...
Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik.
@michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa,
@Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen.
@de rest...tot snel!!

Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grin
Grtzz.



Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet.  Cheesy

BEST zwaar onder een steen zitten trouwens.....of ben je nog wel merktrouw....  Tongue Grin
Heb dit weekend na 4 maanden "sloerie" varen toch maar die Trax '07 overgenomen....lekkerrrrrr...  Joepie
Jacq is idd ff op bezoek bij hele grote negermannen....  Undecided Grin
Robert is er altijd en soms niet.  Grin
Michiel...tja, nu weer een rotte enkel na een kiteloop terwijl ik die gozer nog nooit heb zien springen...  Huh


We moeten idd snel weer een keer afspreken..  ThumpsUp
Heb tenslotte van jou foto's gezien.....airborn....  Joepie

Kussie  Kiss

Hey Mick, super!
Spreken snel wat af!
Liefs.
@michiel, da`s dus zwaar %^&*&^%. Hopen dat het goed en snel geneest!!
Sterkte!!
@Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. Grin
@Jacq,....negermannen.....???...we praten wel als je terug bent...
@Ro: ben nog steeds wel benieuwd naar een pinda in een witte crossfire..(heeft ie me altijd nog een keer beloofd...)
CU Soon!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #7210 April 15, 2008, 14:53:07
edit2Rapporteer  
Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grin
Grtzz.

Tis ook een tijdje geleden, maar alles helemaal prima  Wink Met jou ook hoop ik.  ThumpsUp
Ik mag soms nog wel eens een gewaagde sprong doen, maar dat te dicht bij de kant hebben jullie mij afgeleerd.
Al die scheve gezichten aan de kant  Wink t, deed me toch wel wat? Was trouwens wel een super sessie toen hoor bij Muiderberg met Oostenwind.

Zie je op het water binnenkort!

Leon aero2
Gast
Antwoord #7211 April 15, 2008, 15:09:27
edit2Rapporteer  

Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet.  Cheesy


Je wilt me dus gewoon voor jezelf houden he, ouwe snoepert!

Ellen, niks van aantrekken hoor! Als de aandacht even op mij is gevestigd! En met name door een ander, komt ineens zijn jaloerse kant weer boven.
We werken hier nog aan  Grin



@Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. Grin


Dit vind ik dan wel weer lief!   Zie je!  Zo kan het dus ook Micky  Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7212 April 15, 2008, 16:15:44
edit2Rapporteer  
Hee Leon, wanneer is de volgende sessie....zit idd in een dipje  loser
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #7213 April 15, 2008, 17:43:36
edit2Rapporteer  

Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet.  Cheesy


Je wilt me dus gewoon voor jezelf houden he, ouwe snoepert!

Ellen, niks van aantrekken hoor! Als de aandacht even op mij is gevestigd! En met name door een ander, komt ineens zijn jaloerse kant weer boven.
We werken hier nog aan  Grin



@Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. Grin


Dit vind ik dan wel weer lief!   Zie je!  Zo kan het dus ook Micky  Grin

 Grin

@Mick...serieus dipje of...??

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7214 April 15, 2008, 18:11:31
edit2Rapporteer  
Ehhhh, een serieus wind-dipje  Tongue Grin
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #7215 April 15, 2008, 19:24:19
edit2Rapporteer  
Ehhhh, een serieus wind-dipje  Tongue Grin

Das heeel ernstig hoor!!!
Ernstig onderkent probleem!!!
Pfff. Baal ook, maar temperaturen gaan iig omhoog, beetje wind erbij en rocken maar weer..
Even geduld nog.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7216 April 15, 2008, 20:01:11
edit2Rapporteer  
Vrijdag weer Mick, helaas op het Oostvoornsemeer Undecided
Of hebben jullie in regio Leiden een ultimate secret Oostenwindspot? (Vlietlanden?) Tongue

Kon je niet wachten tot de 2008 Trax? Grin
Die krijgt me een partij reviews. Ook de 2007 kreeg top reviews, en boardje wat je had zag er mooi uit ThumpsUp
.

Berichten: 68
Antwoord #7217 April 15, 2008, 20:22:33
edit2Rapporteer  
zou niet met oost op vlietlanden gaan zitten,.. altijd kommer en kwijl,...... als je dan perse naar de vlietlanden moet dan alleen met zuid. (maar dan beter 20 jaar geleden met je ten cate of hifly,.... in de tijd dat de bomen nog 50cm hoog waren)

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7218 April 15, 2008, 20:34:06
edit2Rapporteer  
zou niet met oost op vlietlanden gaan zitten,.. altijd kommer en kwijl,...... als je dan perse naar de vlietlanden moet dan alleen met zuid. (maar dan beter 20 jaar geleden met je ten cate of hifly,.... in de tijd dat de bomen nog 50cm hoog waren)

Was maar een grapje, ik heb zelf ook daar destijds gewindsurfd en gezeild. Ik heb de boompjes nog klein gezien, evenals het aanleggen van de tweede en derde plas. Inmiddels zijn die boompjes flinke wind-uit-je-zeil-halers geworden Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7219 April 15, 2008, 20:36:31
edit2Rapporteer  
Vrijdag weer Mick, helaas op het Oostvoornsemeer Undecided
Of hebben jullie in regio Leiden een ultimate secret Oostenwindspot? (Vlietlanden?) Tongue

Kon je niet wachten tot de 2008 Trax? Grin
Die krijgt me een partij reviews. Ook de 2007 kreeg top reviews, en boardje wat je had zag er mooi uit ThumpsUp

Werd een beetje voor het blok gezet....of kopen of terugbrengen.
Ik ben erg blij met dit boardje en wat ik er voor betaald heb krijg ik er 2e hands ook weer voor.
Goede deal dus....  Tongue
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7220 April 15, 2008, 22:16:03
edit2Rapporteer  
Werd een beetje voor het blok gezet....of kopen of terugbrengen.
Ik ben erg blij met dit boardje en wat ik er voor betaald heb krijg ik er 2e hands ook weer voor.
Goede deal dus....  Tongue

Wat een boef is die Rolf toch, mag je niet eens maanden lang een boardje aftrappen op de Slufter en Katwijk? schater

Als ik het zo hoor ben jij voor het seizoen 2008 kwa boardjes voor een mooie prijs binnen ThumpsUp
Nu je doeken van plezier nog, of wacht je op de Bandit II 2009? Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7221 April 16, 2008, 02:43:33
edit2Rapporteer  
Zat nog te denken om die van jou voor een leuk prijsje over te nemen en er dan een paar Scheveningse trossen aan te binden.....  Tongue Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7222 April 16, 2008, 02:44:58
edit2Rapporteer  
Zit trouwens te denken om deze zomer naar Zanzibar te gaan....ziet er vet uit.  ThumpsUp
Alleen de tickets zijn weer zo rete-duur....  Undecided
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7223 April 16, 2008, 14:22:49
edit2Rapporteer  
Zat nog te denken om die van jou voor een leuk prijsje over te nemen en er dan een paar Scheveningse trossen aan te binden.....  Tongue Grin

schater schater

Die kite die vloog niet meer helemaal goed, vooral low-end. Dus al zou je geld toe krijgen...

En voor die scheveningse trossen ben ik gisteren wezen informeren bij vlieger op. Ze hebben daar 270kg (tegen 250kg standaard F-one) of 750kg (ongesleaved). Die laatste leek me wel wat voor de voorlijnen Tongue

Zanzibar ziet er idd. zeer vet uit, weet alleen niet of het ook windzeker is ThumpsUp Undecided
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #7224 April 16, 2008, 14:26:14
edit2Rapporteer  
michiel loopies?

waneer kom je nou naar katwijk ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.