Mirns, wie gaat er kiten

jenshorst

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #5650 November 02, 2009, 08:18:59
edit2Rapporteer  
mooi dagje was het gister  Smiley
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5651 November 02, 2009, 12:28:08
edit2Rapporteer  
Morgen maar weer eens ff knalluh @ Mirns dan  YeSS
Retard

Berichten: 782
Antwoord #5652 November 02, 2009, 12:35:37
edit2Rapporteer  
Vandaag zeker voor niets vrij genomen ?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5653 November 02, 2009, 12:53:31
edit2Rapporteer  
Vandaag zeker voor niets vrij genomen ?

wind is inderdaad niet wat ze "voorspeld"  hadden. Vermaak me verder wel prima hoor  Tongue
naja

Berichten: 355
Antwoord #5654 November 02, 2009, 13:55:09
edit2Rapporteer  
@Langbeest
Ik kom net terug en ik zal sommige locals er wel geen plezier mee doen, waneer ik tegen iedereen zeg dat het inderdaad heel goed te doen is.
Wordt het in het de loop van het jaar nog ondieper als dit?

Wat worden julie daar trouwens genaaid met dat Natura2000 beleid zeg.
Had mezelf van te voren goed over de spot ingelicht en toen ik las dat je niet in het natuurgebied mocht komen vond ik dat heel terecht, want ik ben voor natuurbehoud enzo.

Maar dat is daar helemaal geen natuurgebied!
Dat is letterlijk maar 50 meter rietkraag waar hooguit 1 of 2 eenden in broeden en die doen dat al zekers niet nu.
Wat een enorme klootzakken met niks beters te doen, dat ze daar zo'n probleem van maken.
Tja Martin, we hebben er helaas mee te maken.
Euuhh......
Martin je zegt nu dat je een buitenstaander bent en je zegt dat je precies weet hoe het zit met het natuurgebied @ Mirns? Je weet precies te vertellen dat het allemaal onzin is en er geen drol van klopt.  Snap ik niet helemaal......
Weet je nu wel of weet je gewoon geen drol van het gebeuren in Mirns?


Als je al zelf al aangeeft dat zoiets als een gele boei voor jou geen waarde heeft en dat het idioot is als er ook maar 1 iemand zich er aan houdt begrijp ik dat je het gevoel hebt dan mensen @ Mirns jou liever zien gaan dan komen. Op dat punt heb je dus helemaal gelijk!  Als je al aangeeft dat je je niet aan regelgeving wenst te houden kun je inderdaad beter wegblijven.

Je stelt dat ik niet boos ben op het feit dat kitesurfen wel verboden is in het BPR en windsurfen niet. Graag verneem ik van je waar je deze informatie vandaan haalt dat ik daar zo over denk. . Ik vind het jammer dat je stelt dat dit mijn instelling / houding is. Want je hebt echt geen enkel punt om dit op te baseren.

het doet overigens wel een beetje zeer als je mij beticht van zoiets als een "Stockholmsyndroom" .  Ik begrijp dat jij de zaken veel beter weet te regelen en het allemaal veel beter snapt , meer kennis van zaken hebt enz.  Ik zou zeggen : meldt je aan bij de NKV . Bij gebleken geschiktheid draag ik graag mijn taken aan jou over.


Euuhh......
Martin je zegt nu dat je een buitenstaander bent en je zegt dat je precies weet hoe het zit met het natuurgebied @ Mirns? Je weet precies te vertellen dat het allemaal onzin is en er geen drol van klopt.  Snap ik niet helemaal......
Weet je nu wel of weet je gewoon geen drol van het gebeuren in Mirns?


Als je al zelf al aangeeft dat zoiets als een gele boei voor jou geen waarde heeft en dat het idioot is als er ook maar 1 iemand zich er aan houdt begrijp ik dat je het gevoel hebt dan mensen @ Mirns jou liever zien gaan dan komen. Op dat punt heb je dus helemaal gelijk!  Als je al aangeeft dat je je niet aan regelgeving wenst te houden kun je inderdaad beter wegblijven.

Je stelt dat ik niet boos ben op het feit dat kitesurfen wel verboden is in het BPR en windsurfen niet. Graag verneem ik van je waar je deze informatie vandaan haalt dat ik daar zo over denk. . Ik vind het jammer dat je stelt dat dit mijn instelling / houding is. Want je hebt echt geen enkel punt om dit op te baseren.

het doet overigens wel een beetje zeer als je mij beticht van zoiets als een "Stockholmsyndroom" .  Ik begrijp dat jij de zaken veel beter weet te regelen en het allemaal veel beter snapt , meer kennis van zaken hebt enz.  Ik zou zeggen : meldt je aan bij de NKV . Bij gebleken geschiktheid draag ik graag mijn taken aan jou over.


naja

Berichten: 355
Antwoord #5655 November 02, 2009, 14:04:50
edit2Rapporteer  
Beste Martin je post is behoorlijk ondoordacht en zelfs iritant.
Vediep je eerst eens in wat er allemaal speelt en waar wij rekening mee moeten houden zoals Idefix het uitstekend uiteen heeft gezet.
Is dat te veel moeite hou jedan gewoon aan de simpele regel  links van de gele boei blijfen!!!!!
Dat laatste geld ook voor een ieder ander,wat een zootje was het gister weer ,zij dat nu mensen die  nog geen hoogte kunnen lopen of mensen die wat asociaal zijn aan gelegd  en gewoon maling hebben aan. Totdat de spot misschien wel gesloten wordt en dan is het janken voor heel vfeel mensen.
We zullen het nog wel vaker moeten roepen, Links van de gele boei blijfen!!! ListenToMe
isomis

Berichten: 205
Antwoord #5656 November 02, 2009, 17:13:43
edit2Rapporteer  
even tip voor iedereen: niet de dicht bij de kant varen!!! Er steekt namelijk een dikke rots uit het water.
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #5657 November 02, 2009, 17:18:16
edit2Rapporteer  
Ow ow ow... Ik lees het alweer.. Kijk ik schiet nooit uit mijn slof op het forum. Maar ja dat gebeurd wel eens op Mirns als ze aan de spot dreigen te komen.. Het is maar weer goed dat ik in de herstel periode zit en niet kan kiten. Hoe groot of klein lief of onaardig ze ook maar zijn. Iedereen heeft zich aan de regels te houden. We kijken heus niet nauwkeurig op de meter en als iemand zonder te lezen van het bord in het natuurgebied komt en na dat ie aangesproken is er niet meer in komt dan hebben wij net zoveel respect voordiegene dan iemand die er wel alles van weet. Maar als je er steeds weer in zit dan kun je bepaalde agressie verwachten Martin. Kijk in mijn geval zou ik het op twee manieren aanpaaken als ik er was en ik denk dat de eerste manier de beste was voor jou. De tweede.... lijkt me zeker niet een aanrader voor je. Je bent van harte welkom op onze spot waar wij locals tijd en geld in steken. Maar we laten het zeker niet vergallen door iemand die denkt dat het allemaal maar bull is. loser

isomis

Berichten: 205
Antwoord #5658 November 02, 2009, 17:21:00
edit2Rapporteer  
@goonie,

Ook hommies, locals van ons waar de altijd mee praten/varen hadden zondag allemaal schijt aan de regels!

idefix heeft zelfs zijn kites uitgeleend aan 2 personen en die hadden ook beiden schijt aan de regels. Het leek net of idefix in het natuurgebied zat.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5659 November 02, 2009, 17:27:10
edit2Rapporteer  
Maar eeuhh , Gaat er nou morgen nog iemand naar Mirns?
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #5660 November 02, 2009, 18:12:07
edit2Rapporteer  
Morgen present op Mirns! Verwacht rond een uurtje of 2.. 
Guus91

Berichten: 163
Antwoord #5661 November 02, 2009, 18:56:42
edit2Rapporteer  
Morgen ben ik wel vrij maar er moeten nog wat dingetjes geregeld worden voor Zuid-Afrika dus ik ga maar niet..
8 november vertrekken we al! ThumpsUp 29 maart zijn we weer terug! Rustig aan op Mirns allemaal en blijf lekker in de zone he Kiss
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #5662 November 02, 2009, 19:24:21
edit2Rapporteer  
even tip voor iedereen: niet de dicht bij de kant varen!!! Er steekt namelijk een dikke rots uit het water.

haha, vandaag achter gekomen inderdaad.... wel ff schrikken, want je ziet hem totaal niet Sad

Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #5663 November 02, 2009, 20:12:27
edit2Rapporteer  
morgen ben ik er ook, kan alleen me 9m meenemen maar dat moet goed komen!
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #5664 November 02, 2009, 20:15:06
edit2Rapporteer  
even tip voor iedereen: niet de dicht bij de kant varen!!! Er steekt namelijk een dikke rots uit het water.

haha, vandaag achter gekomen inderdaad.... wel ff schrikken, want je ziet hem totaal niet Sad



Even met een aantal mensen eruit halen?
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #5665 November 02, 2009, 20:25:05
edit2Rapporteer  
ben geen Mirns local, maar dikke respect voor mannen als Idefix die met kennis en inzet vechten voor onze sport en spots, en daar soms stank voor dank voor krijgen !!! opbouwende kritiek als je weet waarover je het hebt OK, maar ongenuanceerde egoistische schoten vanuit de heup op een forum, boehhh
Morgen weer wind, ook op Mirns  ThumpsUp
P
vissie

Berichten: 757
Antwoord #5666 November 02, 2009, 20:39:56
edit2Rapporteer  
Idefix weet ook dat die dank krijgt en niet altijd stank..
Alleen vind ik het apart dat isomis meld dat de locals er over heen gaan
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #5667 November 02, 2009, 20:52:17
edit2Rapporteer  
Jeetje Tom kunnen er nog meer veren in je kont??????? Grin
Stoppe nu en gewoon gaan kiten  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5668 November 02, 2009, 21:03:34
edit2Rapporteer  
Morgen ff vliegen dan met al die veren in m'n achterste  schater
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #5669 November 02, 2009, 21:07:15
edit2Rapporteer  
Ik stel voor de veren voortaan in groepsvorm aan te schaffen... en dan maar hopen dat tom ze ook in groeps vorm kan ontvangen hehehe...

maar goed, ik ben nog nergens een local maar weet wel dat we spots moeten behouden waar dan ook... mirns is een top spot, en ik hoop er ooit links van de boei te kunnen varen... en dat ook op alle spots waar (mischien wel of niet kinderachtige) regels gelden waar we ons gewoon aan moeten houden.

de NKV is druk zat om alles open te houden en er eventueel nieuwe spots bij te krijgen, laten we dus zorgen dat de mensen bij  het NKV  dit werk willen blijven doen.

owja... morgen werken.... dus geen mirns voor mij... have fun guys and girls
isomis

Berichten: 205
Antwoord #5670 November 02, 2009, 21:22:21
edit2Rapporteer  
Idefix weet ook dat die dank krijgt en niet altijd stank..
Alleen vind ik het apart dat isomis meld dat de locals er over heen gaan

ik wist ook niet wat ik zag!!! Gewoon bijna iedereen was in het natuurgebied aan het varen, zeg maar 70 procent natuurgebied en 30 procent in het goede gedeelte. Ik echt WTF!!!!
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5671 November 02, 2009, 21:43:41
edit2Rapporteer  
@ Guus
Hey man heel veel plezier daar in Zuid-Afrika lekker in de zon ThumpsUp ik hoop dat je veel kunt varen en je niveau nog hooger kunt tillen. Gaat Vincent ook mee dan moet je ons wel op de hoogte houden hoe het jullie vergaat daar en nartuurlijk een leuke movie maken van de super tricks die je dan gesticked hebt ThumpsUp
Nogmaals heel veel plezier daar ,doe voorzichtig en we zien jullie in Maart wel weer op Mirns Joepie Joepie (kitehigh_kitesmiley)Groeten Ruud
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5672 November 02, 2009, 21:50:36
edit2Rapporteer  
@ Tom

Wat zul je morgen hoog gaan met al die veren in je REET, en als het pauwe veren zijn dan wordt het Hangtime record verbroken ik zou die gasten maar vast bellen  schater Veel plezier morgen ThumpsUp
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #5673 November 02, 2009, 22:58:13
edit2Rapporteer  
Guus, onwijs veel plezier in Zuid-Afrika! Have fun enne tot volgend jaar op Mirns! Kun je je nieuwe tricks 'even' showen! ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5674 November 03, 2009, 11:21:04
edit2Rapporteer  
auto inladen en hoppa ..................

 YeSS   YeSS   YeSS

was weer helemaal woepie vandaag. Met stip in de boeken  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.