Mirns, wie gaat er kiten

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5925 December 04, 2009, 13:41:16
edit2Rapporteer  
Ik zit nu ff ziek thuis ( schijtziek , het toilet is m'n beste vriend  ThumpDown )
Hoop dit weekend nog wel ff op het water te staan dan !
naja

Berichten: 355
Antwoord #5926 December 04, 2009, 13:59:52
edit2Rapporteer  
Gewoon een berichtje terug sturen met de volgende 5 woorden........


ICH HABE ES NICHT GEWUSST



Of krijg je dan nog meer gezeik. Wat een idioot zeg die vent. Maak je niet druk........Laat gaan
had ik jullie al verteld hoe warm een droogpak is Smiley

Lafaard!
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5927 December 04, 2009, 14:33:17
edit2Rapporteer  
wat een dwaas zeg,

ik was er ook bij die dag deze meneer was niet echt voor rede vatbaar en vond alle regeltjes etc maar onzin .

Ze zullen hem op Workum ook wel hebben uitgekotst , vandaar dat hij nu op Mirns was.

 
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #5928 December 04, 2009, 15:24:43
edit2Rapporteer  
Met een drysuit is de temperateur niet van belang :-)
Vorig jaar gewoon lekker door kunnen kiten tot dat het water met ijs dicht zat en daarna naar de Noorzee gegaan.

Have fun

Dat waren nog eens tijden HJ !!!!!!!!!!!
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5929 December 04, 2009, 21:19:11
edit2Rapporteer  
Ik zit nu ff ziek thuis ( schijtziek , het toilet is m'n beste vriend  ThumpDown )
Hoop dit weekend nog wel ff op het water te staan dan !
Niks mee te maken Tom zondag middag moet je gewoon op het water ik ben er ook en dan gaan we backloop- kiteloop oefenen oké schater schater (schater_kitesmiley)Nee beterschap Man probeer er zondag middag er maar bij te zijn InLove ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5930 December 05, 2009, 13:47:19
edit2Rapporteer  
Vandaag nog maar ff rustig aan doen en dan morgenmiddag ff Mirns sjekke.
Ziet er goed uit  ThumpsUp
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5931 December 05, 2009, 18:40:22
edit2Rapporteer  
Mooi Tom dat je er weer boven op bent (up_kitesmiley)Ik bel je straks nog wel ff !!!!!!!!!!!!!!
Senna

Geen avatar

Berichten: 61
Antwoord #5932 December 05, 2009, 19:09:11
edit2Rapporteer  
hey!

zijn er mensen met wie ik een keer mee kan? degene met wie ik normaal ga, vaart in de winter niet door en om alleen te gaan is niet bepaald verantwoord omdat ik nog wel beginner ben.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5933 December 05, 2009, 19:13:51
edit2Rapporteer  
Mooi Tom dat je er weer boven op bent
Dat bepaal ik zelf nog wel ff dan ja  Grin
@ Senna : het lijkt me handig als je even verteld waar je vandaan komt.  Tongue
Loekster

Berichten: 11
Antwoord #5934 December 05, 2009, 20:06:25
edit2Rapporteer  
Jongens.... wat een fantastisch, heerlijk dagje @ Mirns..!!!!!  YeSS YeSS
Zonnetje drbij  Smiley.... zo'n droog pakkie werkt echt verbazend goed...de hele dag droog en  lekker warm ThumpsUp ThumpsUp zelfs na een paar crash-jes  Grin
Iedereen heel veel plezier morgen.. !!
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #5935 December 05, 2009, 23:36:14
edit2Rapporteer  
Morgen is ie er... Die duitser met zijn busje.. ja ik wil gewoon dat ie er is... Ich habe es nicht gewust?? wat nou ich habe es nicht gewust... ik zal hem eens .......... die wurst... ListenToMe eeeuh geloof dak overspannen word whahahaha   schater weet je wat.. ik hoorde van mijn perssonlijke shrink dathet tijd word om te gaan kite surfen.. waarop ik zei.. Ja ja laat ik dat maar eens doen. Morgen vroeg om elf uur gaat het dak van de auto (om in te laden) en dan zoef zoef ik naar mirns.  en eeuh wedde dat er morgen niemand in het natuurgebied is... whahahahahaha Joepie
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5936 December 05, 2009, 23:45:41
edit2Rapporteer  
Spullen zijn al ingeladen heb er ongeloofelijk zin in morgen mannen YeSS
Ik ga je helpen Sietze we gaan er met twee man op af en als het een duitser is proppen we hem een wurst in zijn reet schater en een nederlander die niet luisteren wil snijden we 1 lijn door dan loop't ie hem wel op de kant whahahaha schater
Mannen tot morgen ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5937 December 06, 2009, 00:12:45
edit2Rapporteer  
Ppff , ik zit net de windsite's een beetje af te loeren. In combinatie met wat 707 nu voor morgen afgeeft kon het best wel eens echt kneitershard gaan waaien.......
ggrr ik heb nog geen 9m.
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #5938 December 06, 2009, 00:52:24
edit2Rapporteer  
Waar waren al die echte, niet weg te slaan, immer aanwezige locals vandaag?

Geen Tom, geen Sietze, niemand. Had zo gezellig geweest.

Toch heerlijk gevaren, en m'n gerestaureerde been hield het aardig goed.

Senna

Geen avatar

Berichten: 61
Antwoord #5939 December 06, 2009, 16:57:38
edit2Rapporteer  
@ idefixe: ik kom uit de omgeving zwolle. normaal ga ik met openbaar vervoer, maar dan moet ik wel zeker weten dat er mensen staan te surfen en gaan. (this 2en half uur reizen). Als ik met iemand mee zou kunnen reizen zou dat wel heel tof zijn en ik vind het ook niet erg als ik daarvoor naar een ander station zou moeten reizen, want met openbaar vervoer is heel erg om.
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #5940 December 06, 2009, 17:42:42
edit2Rapporteer  
hij was lekker op mirns!!!!
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #5941 December 06, 2009, 19:44:35
edit2Rapporteer  
Dat was ie zekerssssssss ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5942 December 06, 2009, 19:48:18
edit2Rapporteer  
Hij was helemaal toppie, jammer van de regen maar voor de rest echt genoten.
En Ruud ragt er dus gewoon ff een schitterende kiteloop/backloop los uit de pols!
Ouderwets gezellig en een aantal "gasten" /  "bijna locals"  hebben kennis kunnen maken met onze Goonie ( die in z'n uppie het verkeer op het water stond te roggelen  schater )
Mensen het was weer eens super gezellie!!

@ Senna: meestal heb je met vaarbare wind wel iemand @ Mirns. Gewoon even een dag ( of dagen) van te voren in dit topic aangeven dat je met iemand wilt meerijden. Gaat meestal wel lukken hoor  ThumpsUp
naja

Berichten: 355
Antwoord #5943 December 06, 2009, 20:15:23
edit2Rapporteer  
Idd.echt heel lekker gevaren vandaag,superwindje.
en ja Ruud ik heb hem nog even gezien hoor ThumpsUp
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #5944 December 06, 2009, 20:20:25
edit2Rapporteer  
Ja ja ruudje.. netjes hoor.. zag ze ook draaien en zag er zeker goed uit kerel... verder heb ik een heerlijk sessie gehad vandaag en eindelijk weer eens kunnen genieten.. Trouwens WAAR WAS JOOSDO... zeker bij de kachel... whahaha nou ja en wat betreft de duitsers.. daar hebben we wat op gevonden.. Als er nu een duitser naar je toe loopt en die zegt " eey can you help me starting?" dan antwoord je voortaan.. " Nee sorry ik ben HETERO"  Joepie Snapt ie niks van en vraagt wel een ander hahaha...  Ff een warme tip. De SNERT is weer lekker bij Wiebe hi hi... ThumpsUp Jongens bedankt voor m'n kite. helemaal top.  InLove
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5945 December 06, 2009, 21:17:34
edit2Rapporteer  
Ja mannen zeker helemaal TOPPIE vandaag en dat ik vrijdag de backloop-kiteloop op mijn computer heb bekeken en dat ik hem vandaag al in uitvoering heb gedaan ik sta versteld van mezelf YeSS Bedankt mannen voor de reactie's ThumpsUp
Ja Sietze je heb idd een heerlijke sessie gehad ik zag je eerste backloop-kiteloop ook weer TOP kerel (kitehigh_kitesmiley)en met die duitser echt de giller van de maand wat van het jaar schater (politie_kitesmiley)en ook het verkeer weer regelen, we zijn blij dat je er weer zo snel bij bent man.. daarom hebben ik en Tom jou kite opgeruimt en mee naar de auto genomen uitblijk van grote waardering ''daar zijn vrienden voor'' InLove
En Tom ik zeg het nog maals je maakt die backloops zo smooth af dan moet de backloop-kiteloop ook lukken daar ben ik heilig van overtuigd ThumpsUp
@Rolf je hebt er 1 gezien maar dat was niet een super goeie backloop-kiteloop er zouden die sessie velen volgen!!!!!!!!!
Ja het was super gezellig ik wil dat het nu al weer volgend weekend is ThumpsUp (het wordt dan wel koud zeggen de weer goden)  ThumpDown
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5946 December 06, 2009, 21:31:28
edit2Rapporteer  
BTW ; vandaag was voor mij sessie nr 92 voor 2009 het gaat er om spannen. Redden we ook dit jaar weer de 100?

en als ik zo naar de weersverwachtingen kijk krijgen we nu echt een baggerperiode........
met een beetje pech kan je wetsuit volgende week de kast in  ThumpDown   
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #5947 December 06, 2009, 21:44:44
edit2Rapporteer  
Dat wordt voor mij moeilijk ik blijf steken op hoog uit misschien 40 sessie's Tongue
Dat moet jij toch wel gaan redden Tom of niet soms ThumpsUp
Dus snel een droogpakkie aanschafen dus ThumpsUp
isomis

Berichten: 205
Antwoord #5948 December 07, 2009, 00:51:09
edit2Rapporteer  
@schockman,

loop je nu nog steeds alleen maar te loopen Smiley op een dag raak jij je oriëntatie kwijt op deze aardbol, jongeman!
naja

Berichten: 355
Antwoord #5949 December 07, 2009, 13:53:46
edit2Rapporteer  
Ja mannen zeker helemaal TOPPIE vandaag en dat ik vrijdag de backloop-kiteloop op mijn computer heb bekeken en dat ik hem vandaag al in uitvoering heb gedaan ik sta versteld van mezelf YeSS Bedankt mannen voor de reactie's ThumpsUp
Ja Sietze je heb idd een heerlijke sessie gehad ik zag je eerste backloop-kiteloop ook weer TOP kerel (kitehigh_kitesmiley)en met die duitser echt de giller van de maand wat van het jaar schater (politie_kitesmiley)en ook het verkeer weer regelen, we zijn blij dat je er weer zo snel bij bent man.. daarom hebben ik en Tom jou kite opgeruimt en mee naar de auto genomen uitblijk van grote waardering ''daar zijn vrienden voor'' InLove
En Tom ik zeg het nog maals je maakt die backloops zo smooth af dan moet de backloop-kiteloop ook lukken daar ben ik heilig van overtuigd ThumpsUp
@Rolf je hebt er 1 gezien maar dat was niet een super goeie backloop-kiteloop er zouden die sessie velen volgen!!!!!!!!!


Dat wilde ik er nou net niet bij zeggen Ruud Grin

Ja het was super gezellig ik wil dat het nu al weer volgend weekend is ThumpsUp (het wordt dan wel koud zeggen de weer goden)  ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.