Kiters uit Rotterdam , meld je!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8450 Augustus 21, 2008, 12:47:35
edit2Rapporteer  
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Grin
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #8451 Augustus 21, 2008, 12:48:59
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8452 Augustus 21, 2008, 12:59:45
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!

Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed.

En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden ThumpDown

Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #8453 Augustus 21, 2008, 13:37:37
edit2Rapporteer  
Bedankt joey!:D
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8454 Augustus 21, 2008, 13:56:17
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!

Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed.

En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden ThumpDown

Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?

To be old and wise you first have to be young and stupid...
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #8455 Augustus 21, 2008, 14:09:18
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!
Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed.

En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden ThumpDown

Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?

To be old and wise you first have to be young and stupid...


Whehehe, Amen Smiley
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #8456 Augustus 21, 2008, 14:19:42
edit2Rapporteer  
441 kn Huh, uit kijken dus als je met je 0,5m2 gaat varen  schater
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8457 Augustus 21, 2008, 14:40:39
edit2Rapporteer  
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Grin

Niet vloeken jij , naish wat is dat... Huh Grin
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #8458 Augustus 21, 2008, 14:46:02
edit2Rapporteer  
ben kwart over 4 op het autostrand!! komen er nog meer??

laterz
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8459 Augustus 21, 2008, 14:49:40
edit2Rapporteer  
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Grin

Niet vloeken jij , naish wat is dat... Huh Grin

iig een beter gekozen naam dan ocean rodeo Grin
dan verwacht je toch geen rustige, vriendelijke kite Smiley maar zon hellpaard op t water..
dan is naish (nice) beter Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8460 Augustus 21, 2008, 15:09:28
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!

Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed.

En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden ThumpDown

Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?

To be old and wise you first have to be young and stupid...

In onze sport is young and dead dichter bij dan je denkt. Dus ik denk er niet zo over helaas. Tevens bijzonder slechte reclame om een spot open te houden met weer een ernstig ongeval.

Sorry Ron, zal niet meer vloeken Roll Eyes loser
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8461 Augustus 21, 2008, 15:10:35
edit2Rapporteer  
Nog iemand hier dat spul van Naish aan de tand gevoeld? De omstandigheden waren niet al te best om een goed oordeel te geven volgens mij, maar wel over het opvangen van vlagen en stabiliteit Grin

Niet vloeken jij , naish wat is dat... Huh Grin

iig een beter gekozen naam dan ocean rodeo Grin
dan verwacht je toch geen rustige, vriendelijke kite Smiley maar zon hellpaard op t water..
dan is naish (nice) beter Wink

zeg waar woon jij dan kom ik ff langs met een end hout..... loser Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8462 Augustus 21, 2008, 15:14:39
edit2Rapporteer  
ja breng maar in die Michiel heeft voorlopig toch niks anders te doen ghihi oh ik zie nu pas dat ie voor speun is.
zeg ik ben nog even kiten ja?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8463 Augustus 21, 2008, 15:15:29
edit2Rapporteer  
Moet wel zeggen, gisteren was op het randje. 20kn is zonder meer goed te doen voor de meeste beginners, maar er kwamen regelmatig vlagen van 30+ voorbij, dan zeg ik van het water af. Er waren er ook weer bij die "twijfelden" om maatje 12 en 13m2 op te laten.

Vandaag waait het ook goed, de lamellen waar ik nu werk waaien zowat uit het raamkozijn omdat er een bovenlicht op een kier staat Joepie YeSS Joepie YeSS

@ Rudo: moet je niet werken Roll Eyes
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8464 Augustus 21, 2008, 15:16:35
edit2Rapporteer  
ja kijk jij dan even naar de lamellen
Leon aero2
Gast
Antwoord #8465 Augustus 21, 2008, 15:19:54
edit2Rapporteer  

Vandaag waait het ook goed, de lamellen waar ik nu werk waaien zowat uit het raamkozijn omdat er een bovenlicht op een kier staat Joepie YeSS Joepie YeSS


Ik ga het straks proberen! Hoop dat de wind nog even blijft!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8466 Augustus 21, 2008, 15:22:39
edit2Rapporteer  
zeg, stelletje ouwe wijven, Kiss
allemaal even duimen dat onderstaande schatje wederom onze kant op komt! Joepie
dit is de laatste verwachting van a.s. zondag.
dus..........
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8467 Augustus 21, 2008, 15:23:35
edit2Rapporteer  
schiedam Grin ligt als het goed is op je weg richting t autostrand Wink

In onze sport is young and dead dichter bij dan je denkt. Dus ik denk er niet zo over helaas.

ik snap wat je bedoelt Wink. En gister was het niet verantwoord om als beginner toch te gaan. Maar mij statement is bedoeld omdat er de laatste tijd wel heel erg snel wordt gezegd dat als je twijfelt je maar niet moet gaan. In dit geval heb jij daar niets over gezegd hoor maar ik wil gewoon aangeven dat je wel eens moet testen hoe ver je kan gaan omdat je als beginner niet weet waar je grenzen liggen... toch?

je moet toch eerste weten waar die grenzen zijn?
"als je twijfelt moet je niet gaan" ik twijfel nog steeds en kan gewoon varen... betekend dat dan dat ik maar langs de kant moet gaan zwaaien??
ik ben afgelopen dinsdag ok weer voor jan met de korte achternaam naar beneden gelopen om toch even te kijken en misschien te proberen. UIteindelijk is het gebleven bij alleen maar kijken.. Grin
Ik heb het verstand om te zeggen dat het te ruig is voor me.. anderen niet.. maar wanneer weet je of het te ruig wordt voor je? wanneer heb je je grens bereikt?
Die gast van dat speedclimbing, weet even zn naam niet meer. Die klom binnen de minuut zonder touw naar boven.. Hij wist pas dat hij te ver was gegaan toen hij uitgleed en dood op de grond viel..(nogmaals, ik ben het niet met die gasten eens hoor.. misschien een mooi discussie puntje aanwakkeren..)

(even iets anders.. er is bij mij een duidelijk verschil in frustraties als ik niet kan kiten.. Zo vind ik het vervelender als ik niet kan kiten omdat het te hard waait dan als de wind te zacht is :S. Hebben anderen dit ook??..)



ps: en ik kan weer niet vanaaf....
pps: el rudo hoe gaat het met je opblaasding?
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8468 Augustus 21, 2008, 15:28:13
edit2Rapporteer  
ppps: ik zie dat mijn verhaal aardig "chaotisch" is.
maar t is gioed bedoeld Grin..
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #8469 Augustus 21, 2008, 15:43:21
edit2Rapporteer  
#$$^@$ Angry zooi, heel de week heb ik mijn 13m in de auto liggen....
Volgens Windguru was er bijna precies te zelfde voorspelling als gisteren dus dacht laat mijn 13m maar thuis deze heb ik nog niet nodig..........

Nu @ autoplaya maar 16knoopjes, lijkt mij niet genoeg voor mij 9m2 Waroo?¿ (98kilo) Grin

Of zit http://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/oostvoorne er weer eens naast?

Wat denken jullie¿?¿?¿
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #8470 Augustus 21, 2008, 16:14:47
edit2Rapporteer  
zeg, stelletje ouwe wijven, Kiss
allemaal even duimen dat onderstaande schatje wederom onze kant op komt! Joepie
dit is de laatste verwachting van a.s. zondag.
dus..........

ik zat al te duimen Ron, met deze  ThumpsUp grote duim.
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #8471 Augustus 21, 2008, 16:35:08
edit2Rapporteer  
Sorry Mart je vraagt er om: SONJA BAKKEREN
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #8472 Augustus 21, 2008, 16:36:28
edit2Rapporteer  
Sorry Mart je vraagt er om: SONJA BAKKEREN

Whahaha, hou ook van jou  Kiss
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #8473 Augustus 21, 2008, 16:39:25
edit2Rapporteer  
kunnen ze lekker oefenen met zulke weersomstandigheden! Ik zou ook zijn gegaan!

Het gaat erom dat ze de kite gewoon niet onder controle hebben, en als het dan zo druk is kan dat gevaar opleveren. Dat was afgelopen zondag ook het geval toen er twee vol in elkaar voeren omdat ze niet in staat waren te stoppen of uit te wijken. Ging gisterem bij een aantal ook maar net goed.

En zo krijg je dus ongelukken, het verkeerd in schatten van de omstandigheden ThumpDown

Maar jij kan toch al aardig varen ROBST3R?

Ik ken de regels en kan doorvaren  tot ik geen depower meer heb;-)

Verders ben ik maar iemand die dingentjes uitprobeerd
marc010

Berichten: 121
Antwoord #8474 Augustus 21, 2008, 19:09:09
edit2Rapporteer  
Weekend wordt steeds minder, Toch nog 25 % kans op wisselvalig weer. laten we het hopen

Heb mijn kleinste strut van mijn 12 nagekeken ,eruitgehaald, opgeblazen , onderwater gedompeld en toch kan ik dat kleine gaatje niet vinden.... en is na een uurtje weer zacht.

duimen voor zondag, wil toch eens op de slufter kiten

groeten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.