Kiters uit Rotterdam , meld je!

thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #19525 Juli 25, 2009, 13:53:30
edit2Rapporteer  
@MB gefeliciteerd!  ThumpsUp
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #19526 Juli 25, 2009, 15:11:48
edit2Rapporteer  
hallo vrienden, ben weer terug vanuit Cadzand.
lekker geknald daar, vooral vorig weekend was de bom, 2 dagen achtereen 7 bft. Roll Eyes
lekker vaak gevaren. mooie spot met max 10 man op het water.
hier ook aardig briesjes geweest zeker? loser
wat hoor ik allemaal over knokpartij met Litouwers op sluf? wat heb ik gemist? iemand linkje. ik kan niets vinden over berichtgeving...
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19527 Juli 25, 2009, 16:20:41
edit2Rapporteer  
 
@MB nog Gefeliciteerd met je 33ste Verjaardag!!!  ThumpsUp ThumpsUp Tongue


gistere niet vveel tijd gehad om op het forum te kijken.


Was gezellig MB en Venom51! ThumpsUp
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #19528 Juli 25, 2009, 16:24:00
edit2Rapporteer  
mb, je hebt niet eens op het strand gezegd dat je jarig was..dikke dulle nog aan toe. Dan maar onpersoonlijk...



GEFELICITEERD MEESTER SPAMMERT:)
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19529 Juli 25, 2009, 16:24:11
edit2Rapporteer  
hallo vrienden, ben weer terug vanuit Cadzand.
lekker geknald daar, vooral vorig weekend was de bom, 2 dagen achtereen 7 bft. Roll Eyes
lekker vaak gevaren. mooie spot met max 10 man op het water.
hier ook aardig briesjes geweest zeker? loser
wat hoor ik allemaal over knokpartij met Litouwers op sluf? wat heb ik gemist? iemand linkje. ik kan niets vinden over berichtgeving...


Welkom terug Ron! ThumpsUp Heb je nog foto's? Roll Eyes
Wanneer ga je weer rossen? Tongue


Hier een linkje van dat incident...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35865.0





Was vandaag echt een mooie dag voor de truckendoos uitbreiding met de Notus. Grin YeSS
En nog een kleurtje gekregen ook. Cool


Weer een Waroo door de midden zien schuren na een crash... loser
Gebeurd wel vaak bij die Waroo's... ThumpDown

Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #19530 Juli 25, 2009, 16:38:50
edit2Rapporteer  
congrats MB..

op de volgende 33.

of zoals mijn pa zou zeggen.

"ik wens jouw wat jij mij toewenst"... Wink
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #19531 Juli 25, 2009, 16:51:04
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd Michiel! Ouwe rossert!  Joepie
Vandaag was stuk minder wind dan ik dacht, toch me meniskus naar z'n gootje geholpen Sad
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #19532 Juli 25, 2009, 17:18:23
edit2Rapporteer  
lex, whatskebeurt dan? Vond de wind ook tegen vallen, had geen zin meer na mijn les, dus ben lekker na huis gegaan..Smiley
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #19533 Juli 25, 2009, 17:30:35
edit2Rapporteer  
Lex jongen toch what happens?
we moeten nog wel samen kunnen knallen he dus hou jezelf een beetje heel..  loser
Rich@rd>>>238,2

Berichten: 64
Antwoord #19534 Juli 25, 2009, 18:39:19
edit2Rapporteer  
playa was weer goed! je zal maar om 5 uur zijn weggegaan.. daarna ging de wind echt aan!

hoorde dat een zekere Sjoerd nog wat leuke plaatjes heeft geschoten? Joepie  weet je nick niet. hopelijk lees je dit ff..

Die sjoerd heeft als nick hengeloooooooo maar de camera was iemand anders .....denkn wel dat hij ze post hier
Als we het over dezelfde hebben
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #19535 Juli 25, 2009, 18:40:52
edit2Rapporteer  
haha ja die knie had ik een tijdje geleden al gesloopt, en  nu weer. probeerde een s-bend to blind en me voet schoot op een gekke manier uit de binding en me knie klapte dubbel ofzo...weet het ook niet precies maar heb wel moeten lachen. Lag even bij te komen in het water komt me broertje eraan, zegt die ik kom ook even chillen man hahahaha. Achja komt wel goed, even rustig aan Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19536 Juli 25, 2009, 22:28:16
edit2Rapporteer  
Bedankt heren voor de felicitaties/condoleances loser Roll Eyes

Wat moet ik zeggen, 33 jaar. Dat houdt in dat ik van 60% van dit forum de vader had kunnen zijn YeSS YeSS YeSS


Vandaag was de windmotor idd. matig. Wel eindelijk dan kunnen uithaken en wat simpele (maar harde) railey's eruit kunnen gooien en dubbele backroll (uitgehaakt is dat natuurlijk) met de 9m2 op 20m lijnen. Vaart lekker, maar low-end gaat er wel aan.

Op een gegeven moment 10-12kn.


@ R.B. die 720's zagen er weer vet uit, helemaal die 720 no-boards Grin ThumpsUp
hengelooooos

Berichten: 58
Antwoord #19537 Juli 26, 2009, 06:41:03
edit2Rapporteer  
@ed (hehe)

Ik ben die kale met die (nu helaas ontplofde met een 20 cm vette scheur in de LE) Wainmannhawaii rabbit smoke! ^%%#$@$%%*&(*(&&^%
Er staat 1 vette sprong van jou op het filmpje... en jij sloopt echt graag mensen met cameras he!!!!
brand het wel op een cd en neem het mee naar het as..


@ leon, van jou staan er een paar meer vette sprongen op inc een vette board off crash!

Maaree ben er ff een tijdje niet, heb geen kite meer.... snif....



Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #19538 Juli 26, 2009, 08:58:21
edit2Rapporteer  
heheh cameras kan ik niet echt mee overweg nee.
maar sjoerd gek wat heb je ermee gedaan dan? had je nog zien varen? je kan dr niet van slapen zie ik - gvd vroeg man.

als het weer hard waait (donderdag Roll Eyes) heb ik nog wel een waroo te leen als tegenprestatie, kan je mijn dinky toy kite's ook ns proberen. hoor het wel, alvast bedankt!

laterr
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19539 Juli 26, 2009, 09:09:53
edit2Rapporteer  
Ontzettend balen Sjoerd van je Rabbit. Hopelijk kun je het snel regelen met Chris, je moet weer snel het water op
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #19540 Juli 26, 2009, 10:40:13
edit2Rapporteer  
Michiel, gefeliciflapstaart, jonkie
StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #19541 Juli 26, 2009, 10:48:25
edit2Rapporteer  
Ik wou dat ik nog zo jong was!
Geniet er nog maar van je bent  40+ voordat je het weet!
Bedankt heren voor de felicitaties/condoleances loser Roll Eyes

Wat moet ik zeggen, 33 jaar. Dat houdt in dat ik van 60% van dit forum de vader had kunnen zijn YeSS YeSS YeSS


Vandaag was de windmotor idd. matig. Wel eindelijk dan kunnen uithaken en wat simpele (maar harde) railey's eruit kunnen gooien en dubbele backroll (uitgehaakt is dat natuurlijk) met de 9m2 op 20m lijnen. Vaart lekker, maar low-end gaat er wel aan.

Op een gegeven moment 10-12kn.


@ R.B. die 720's zagen er weer vet uit, helemaal die 720 no-boards Grin ThumpsUp

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #19542 Juli 26, 2009, 10:50:40
edit2Rapporteer  
@ sjoerd
Hoe lang lig je er nu uit wachtend op herstel van die Wainman Hindenburg?

De foto's van gister op Rock zijn die ook met jou toestel gemaakt of was die van San?

Kunnen we je wel reserveren met camera voor de volgende sessie?

En ik vraag het niet nog een keer maar maar pak gerust mijn vliegertje....

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19543 Juli 26, 2009, 11:29:11
edit2Rapporteer  
Tja, 40 is nog minder dan 7 jaar verwijdert nu..... Roll Eyes Tongue


Waar kunnen we die foto's bewonderen Sjoerd? Had ook de camera mee, maar in die prutwind niet de moeite om foto's te maken ('s ochtends vroeg was het beter)
hengelooooos

Berichten: 58
Antwoord #19544 Juli 26, 2009, 11:37:04
edit2Rapporteer  
@ ed, de wainman is tijdens het varen ontploft, deed eigenlijk nix... vermoed zelf een foute aanval van al qaida op" vlieg tuig" ipv een vliegtuig!!! Ik pak ze terug! Bedankt voor je waroo aanbod maar ik doe het ff 2 weekjes rustig!

@hijo, lig er minstens 2 weken uit denk nog wel langer...
foto toestel is van San! bedankt voor het kite aanbod!

@ michiel, fotos heeft sandra, jij staat er niet op vlgs mij, ga er wel ff achteraan kijken of er nog wat tusssen zit...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19545 Juli 26, 2009, 11:53:14
edit2Rapporteer  
@ michiel, fotos heeft sandra, jij staat er niet op vlgs mij, ga er wel ff achteraan kijken of er nog wat tusssen zit...

Geeft niks, was gewoon benieuwd. Je kwam van het water afrennen met dat ding toen ik pas aankwam... Roll Eyes

Waarom zolang uit de runing Sjoerd Huh Kiten moet je! Joepie Joepie Joepie
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #19546 Juli 26, 2009, 14:14:13
edit2Rapporteer  
je rabbit kapot  Shocked al contakt opgenomen met chris ?
bale, op de naat of niet ?
die van mij heeft dit jaar al een aantal flinke klappers op het zand/schelpen gemaakt,
(k vaar nooit zover uit de kust  Lips Sealed) maar geeft geen krimp
Leon aero2
Gast
Antwoord #19547 Juli 26, 2009, 17:09:43
edit2Rapporteer  
@ed (hehe)

Ik ben die kale met die (nu helaas ontplofde met een 20 cm vette scheur in de LE) Wainmannhawaii rabbit smoke! ^%%#$@$%%*&(*(&&^%
Er staat 1 vette sprong van jou op het filmpje... en jij sloopt echt graag mensen met cameras he!!!!
brand het wel op een cd en neem het mee naar het as..


@ leon, van jou staan er een paar meer vette sprongen op inc een vette board off crash!

Maaree ben er ff een tijdje niet, heb geen kite meer.... snif....





Wat heb je toch gedaan met je kite?? 
Sneu man! Hoop dat je snel weer het water op kan binnenkort.

Ik ben zo langzamerhand ook al mijn gear aan het slopen, bar van torch doormidden. Die fuel 7m2 ook scheur in het doek bij de LE (en daar baal ik goed van) En tja mijn board is helaas ook niet meer dan een spons met 2 vinnen en ook aan vervanging toe.

Mijn huis zal binnenkort ook nog wel ontploffen, en als mijn auto het ook nog even wil begeven dan hebben we het weer even gehad voor dit jaar hoop ik.

Wat denk jij? Kunnen we veel geld verdienen met die speelfim die je laatst hebt opgenomen met je mobiel! Want hij duurde 3 uur toch? ;-)
 
En tja anders zit er niks anders op dan mijn oude beroep weer uit te gaan oefenen om de boel te bekostigen....sta ik daar weer iedere avond bij de carpool met mijn korte mystic pakkie an  ;-(
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #19548 Juli 26, 2009, 17:39:14
edit2Rapporteer  
Alblasserdam was het toch Leonneponnekke ( werknemersnaam) .. dan kom ik wel een donatie brengen hahaha.
Maar ik vind het sneu voor je, en je hebt zometeen een pb van mij Wink
hengelooooos

Berichten: 58
Antwoord #19549 Juli 26, 2009, 19:05:52
edit2Rapporteer  
@ thomas, die van mij is vrijdag avond 1 keer goed op de kant geknald en een keer in 1 cm water gecashed en de volgende dag na 15 min varen op rock was het in een keer boem, gewoon tijdens het varen nix springen of loopen!

heb chris gebeld en de fotos gemaild, maare hij is nog op vakantie en weet dus volgende week pas meer..... tot die tijd euh...... geen kite!

@ leon, maak er maar 3 min van maar wel vette actie, ga wel filmen bij uit oefening van je oude beroep in mystic pakkie, levert vast veel meer op haha!

heb ook al zon pech week, eerst ontploft mijn tv , vrijdag crashed mijn pc en zaterdag ontploft  3 mnd oude KONIJN! en ik maar met wortels de tuin in om een nieuwe te vangen!

latex.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.