Kiters uit Rotterdam , meld je!

rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #23275 December 27, 2009, 17:11:15
edit2Rapporteer  
toffe foto,s mriek!

maarre ik trok het niet echt lekker hoor k had al snel amper geen gevoel meer in mn vingers!
maar krijg het idee dat je dat niet mag poosten op t forum,
dan roept iedereen meteen dat je een mietje bent!
maar ik vind het iig wel fijner kiten met een beetje gevoel in je vingers!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #23276 December 27, 2009, 17:37:11
edit2Rapporteer  
whaha toffe foto's! Op die eerste lijkt het net alsof er een enorme mriek op het strand staat...
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #23277 December 27, 2009, 18:01:09
edit2Rapporteer  
@Richard

Met droogpak krijg ik met mijn mystic drygloves ook uiteindelijk koude klauwtjes hoor. Na mijn 1e sessie, klein uurtje,  moest ik echt van het water omdat mijn vingers niet meer voelde.

Aan de kant heb ik 5 min staan jumpen zo zeer deden mijn vingers pfff. Ach en laat ze maar wattenstaafje noemen dan.....

Ja Wimt die jumper was ik Wink

Leuke foto's Mriek
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #23278 December 27, 2009, 18:06:55
edit2Rapporteer  
dat was gezellig in mijn eentje in de pool vandaag met mooie power in den 9m, maaruhhh was was iedereen???
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #23279 December 27, 2009, 18:25:46
edit2Rapporteer  
was jij met die roze fuel?
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #23280 December 27, 2009, 19:09:16
edit2Rapporteer  
Vandaag de kerst-hattrick volgemaakt. Achteraf bleek dat de 1e kerstdag de beste was. Vandaag leek echt nergens op, misschien doordat mijn buikspieren nu echt helemaal aan gort zijn en ik aan gisteravond toch iets van een kleine kater had overgehouden.  loser 

maaruhhh was was iedereen???

Was present, maar weet alleen niet zo goed wie jij bent of wat je vaart.

@Richard

Met droogpak krijg ik met mijn mystic drygloves ook uiteindelijk koude klauwtjes hoor. Na mijn 1e sessie, klein uurtje,  moest ik echt van het water omdat mijn vingers niet meer voelde.

Zelf heb ik van die wantjes van mistic met openpalm. Je vingers houden elkaar dan warm. Heb echt geen moment las van koude vingers. Wel zijn mijn prolimit schoentjes denk ik niet geschikt voor kou. Na een meer dan een uur varen, heb ik echt geen gevoel meer in mijn voeten. Terug in de auto wanneer ze weer warm aan het worden zijn, gaan ze ook serieus pijn doen.

Ach je moet er wat voor over hebben..... 
chico

Berichten: 1112
Antwoord #23281 December 27, 2009, 19:19:16
edit2Rapporteer  
"wetsuit gaat nog wel, je kan er twee over elkaar doen, als je een shorty hebt , Hijo, Chico en nog een stelletje met een Gul, en Erik en Fer en nog paar lufterhuffies met een NPX, en Wimt niet te vergeten met een zelfbouwtje"


Kleine correctie. Helaas helaas nog geen droogpak voor mij maar gewoon n pryde 5000 met n titanium shirtje eronder. Was gisteren niet koud op Sluf en vandaag ook niet. Wel jammer van die regen vandaag. Haat n natte/zanderige kite.

Wel helpt gewoon pak thuis aan en uitrekken. Gewoon dus met de wetsuit in de auto. Doet het goed Katendrecht, met name als je ff boodschappen gaat doen in de C1000
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #23282 December 27, 2009, 20:56:13
edit2Rapporteer  
En eindelijk mijn jumpjes op camera  YeSS (zoek het board)

Leuke foto's je ziet het zonnetje schijnen. Was een leuke dag. Toch ruim 2 uur op het water gestaan. Trouwens op de 2de foto, die Fuel en zo'n mooi gekleurt droogpakje. . Dat lijkt wel een bekende dat dat ben ik.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #23283 December 27, 2009, 21:00:40
edit2Rapporteer  
toffe foto,s mriek!

maarre ik trok het niet echt lekker hoor k had al snel amper geen gevoel meer in mn vingers!
maar krijg het idee dat je dat niet mag poosten op t forum,
dan roept iedereen meteen dat je een mietje bent!
maar ik vind het iig wel fijner kiten met een beetje gevoel in je vingers!

Tuurlijk mag je poosten dat je koude vingers krijgt. Ik vond het gisteren allemaal wel meevallen. Vandaag had ik meer last van koude vingers. Oplossing even snel koppie soep drinken in het bussie van Niels. 2de set droge handschoenen aan en konden we weer gaan.

Ach een mietje dat is ook weer zo betrekkelijk. Wij staan te minste op het water terwijl er veel thuis zitten en alleen met mooi weer gaan. Tja waar is de referentie en wat zijn je grenzen. Als je het maar naar je zin heb.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #23284 December 27, 2009, 21:23:31
edit2Rapporteer  
De tip van het thuis aan en uittrekken van je wetsuit had ik zelf ook al bedacht, en de heenweg is het nog geen probleem. Heeft iemand hier tips daar over? Ik heb wel zo ding gezien voor 32 euro die je over je stoel kan trekken, maar moet ook nog een cap hebben en hoge schoenen want heb alleen lage, en wanten.

Kan ik net zo goed iets meer doorsparen voor een drysuit dus deze winter ff pauzeren lijkt me.
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #23285 December 27, 2009, 22:28:02
edit2Rapporteer  
Rudo gefeli en dikke zoute zeekus! (vandaag toch?)

@ rich, joh je was er in elk geval ff. De een heeft het nu eenmaal sneller koud, heeft niks met mietjes te maken. Bovendien was je ziek, dus vind je het gek? Lekker beter worden en weer het water op. ThumpsUp

@ Erik, ahah ja nu weet ik het weer, ik kende je gezicht wel van eerdere sessies met Leon. Heb nog ff gekeken of je op meer foto's staat maar helaas, alleen drijvend in het water en dan nog maar half in beeld Wink

Trouwens wel echt nuttig, jezelf op foto terug zien. Ook al stond ik zwaar underpowerd met m'n 6 en was het de helft van de tijd ploegen, die houding kan veel beter.
D@VE

Berichten: 91
Antwoord #23286 December 28, 2009, 00:14:05
edit2Rapporteer  
toffe foto,s mriek!

maarre ik trok het niet echt lekker hoor k had al snel amper geen gevoel meer in mn vingers!
maar krijg het idee dat je dat niet mag poosten op t forum,
dan roept iedereen meteen dat je een mietje bent!
maar ik vind het iig wel fijner kiten met een beetje gevoel in je vingers!

Richard, wie noemt jou dan een watje. Iemand die z'n klauw breekt en vlak daarna nog lachend vertelt wat er gebeurd is kan je toch geen sissy boy noemen??!

hoe je het ook bekijkt het is gewoon koud, denk dat de meeste wel last hebben van de vingertjes of voetjes deze tijd van het jaar. Neem aan dat je toch wel genoten hebt van die paar uurtjes varen

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #23287 December 28, 2009, 00:17:55
edit2Rapporteer  
was jij met die roze fuel?


Nee dat was ik, en dat was een 11m² Joepie Aan het einde nog ff de 7m² (rood wit) gepakt om een loopje te trekken.

@Lauw, was jij dan die gast met die blauwe 2009 fuel?

En wie is ''ItsMe.Erik'' dan? Was jij diegene die nog tegen me riep dat het een tof filmpje was geworden?
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #23288 December 28, 2009, 08:44:08
edit2Rapporteer  
Rudo gefeli en dikke zoute zeekus! (vandaag toch?)

@ rich, joh je was er in elk geval ff. De een heeft het nu eenmaal sneller koud, heeft niks met mietjes te maken. Bovendien was je ziek, dus vind je het gek? Lekker beter worden en weer het water op. ThumpsUp

@ Erik, ahah ja nu weet ik het weer, ik kende je gezicht wel van eerdere sessies met Leon. Heb nog ff gekeken of je op meer foto's staat maar helaas, alleen drijvend in het water en dan nog maar half in beeld Wink

Trouwens wel echt nuttig, jezelf op foto terug zien. Ook al stond ik zwaar underpowerd met m'n 6 en was het de helft van de tijd ploegen, die houding kan veel beter.

Ja, drijven dat is nagenoeg het enige dat ik kan Wink

Trouwens hoorde ik dat @Leon aan het aftakelen is. Heb hem al een tijdje niet gezien. Blijkt maar weer nu dat ie over gestapt is naar de Torch is de liefde voor het kiten over. Was nu maar bij de Fuel gebleven. Komt vanzelf de spanning weer terug.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #23289 December 28, 2009, 08:47:18
edit2Rapporteer  
was jij met die roze fuel?


Nee dat was ik, en dat was een 11m² Joepie Aan het einde nog ff de 7m² (rood wit) gepakt om een loopje te trekken.

@Lauw, was jij dan die gast met die blauwe 2009 fuel?

En wie is ''ItsMe.Erik'' dan? Was jij diegene die nog tegen me riep dat het een tof filmpje was geworden?

Ja, ik zei dat het een tof filmpje was geworden. Is altijd leuk te zien als iemand eigengemaakte filmpjes post. en de loops gingen toch lekker.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #23290 December 28, 2009, 10:49:00
edit2Rapporteer  
vinni, ja klopt:) op den duur ging iedereen weg en bleef ik alleen over in de pool en nog een paar man op zee.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #23291 December 28, 2009, 12:12:38
edit2Rapporteer  
Oke, dan weet ik weer wat gezichten achter de avatars Cheesy
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #23292 December 28, 2009, 13:02:08
edit2Rapporteer  
ow w8 even er waren twee blauwe fuels nu ik mij herinner. Een 7m en een 9m. Elevation met de 7m (blauw achtige wetsuit) en ik met de 9m (kompleet in zwarte wetsuit met cap)
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #23293 December 28, 2009, 19:50:52
edit2Rapporteer  
Gaan er morgen nog mensen naar een Oostenwind spot?? Het ziet er goed in ieder geval.......

Wie?
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #23294 December 28, 2009, 22:02:00
edit2Rapporteer  
Sorry......heb een tijd geleden afgezworen om met Oost te gaan kiten. Vindt de IJselmeer spot zwaar ruk en gevaarlijk.
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #23295 December 28, 2009, 22:16:31
edit2Rapporteer  
fijn te merken dat er medestanders zijn (over de kou)

en erik leon is idd de afvallige met zn torch hi hi
krijg je er van he!

en dave waar was je zaterdag man ik heb je gemist op de slufter kon ik me iig effe aan jou opwarmen!
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #23296 December 28, 2009, 22:48:11
edit2Rapporteer  
Gaan er morgen nog mensen naar een Oostenwind spot?? Het ziet er goed in ieder geval.......

Wie?


beter ga je naar t midden van het land daar krijgen we sneeuw!
kan je ergens gaan snowkiten!
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #23297 December 28, 2009, 23:25:55
edit2Rapporteer  
@Richard
Kan jij niet wat regelen in de buurt, weilanden zat in de buurt daar......Dan hoeven we niet zo ver te rijden de volgende snowkite periode!!

Anders pb ik je wel als je zin hebt om mee te gaan als de gelegenheid zich voor doet!!

Of bij flinke vorst een molentocht ijskiten is dat een ideetje en dan niet te lang in Boeren Klaas blijven hangen haha
D@VE

Berichten: 91
Antwoord #23298 December 29, 2009, 09:57:09
edit2Rapporteer  

en dave waar was je zaterdag man ik heb je gemist op de slufter kon ik me iig effe aan jou opwarmen!

Ik was op autostrand met m'n pa, had wel naar slufter willen komen maar denk dat hij liever op het autostrand vaart zolang hij nog aan het leren is. Alleen de gedachte al dat jij zo dicht bij was, hield mij warm genoeg.
Op het autostrand was het echt goed te doen, zondag zijn we ook nog geweest, hardere wind maar ook meer regen en hagel, lekker met de 7m gevaren. Ik heb overal spierpijn  
( sissy boy YeSS)

@ Hijo, zou vandaag ook willen gaan maar moet nog een hoop achterstallig werk (administratie) wegwerken

Goed, zie jullie waarschijnlijk met de nieuwjaarsduikkitesessie, gaat die nog door ????
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #23299 December 29, 2009, 13:36:22
edit2Rapporteer  
Goed, zie jullie waarschijnlijk met de nieuwjaarsduikkitesessie, gaat die nog door ????

Tuurlijk gaat ie door ook al kan ik dan niet kiten kom ik toch foto's maken... Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.