Kiters uit Rotterdam , meld je!

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #35600 Augustus 09, 2011, 23:24:37
edit2Rapporteer  
Haha Jesse stuur maar door!

Vandaag was siiick ik heb mn nieuwe spot gevonden hoor.

@Lauw, Na een dikke sessie moesten we op tijd weg, om er in de auto achter te komen dat het betreffende familie etentje verzet werd, dus maar weer gauw terug en die natte pakkies weer aan voor deel 2:) Je upwind mag je houden ik heb het niet gemerkt Cool je ging wel lekker jij

Epic. Alleen de torch was te klein einde van de middag, had beter wat anders kunnen pakken
alexander1965

Berichten: 142
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #35601 Augustus 10, 2011, 08:01:10
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die naar de Noordzee gaan tegen 19 uur? En hoe is de conditie voor diegene die dichtbij wonen? Kom zelf tegen 19 uur aan met een 8 en een 10 cabrinhna kite.

He, welkom Alexander op het forum! Weer een strandgezicht erbij
Sprak net H2H, en er voeren wel 30 gasten in de avond, dus er is altijd wel iemand om je kite op te laten en aan te pakken. Zo anders was dat vanochtend vroeg Tongue

@ Mart: ja, was een tijdje geleden. Had jij niet eerst Naish shizzle?
Vette kite die C4
Donderdag reprise ws...als het waait Wink

Was weer heerlijk old-school hard, hoog, lang en ver gaan!!! Af en toe weer over de duinen gekeken Grin
Wederom de lat weer iets hoger gekregen door nog hoger en harder te loopen...wat wordt het dan steeds lastiger om vlak te landen, maar oefening baart kunst
We hadden Even erbij als voorbeeld

Overigens wist ik niet dat er opeens zoveel mensen OR varen. Rudo, stop dus maar met die PR. Naish en Zeekoei zwaar in de minderheid Tongue

Was inderdaad drukker dan ik dacht maar heerlijk kunnen rakken tot net iets na zon ondergang. Ook geprobeerd te draaien naar teen soe side maar de vaart gaat er uit dus iets harder varen. Moet echter wel opletten met al die springers om me heen.
Mijn vriend (een echte beginner) kon met zijn 10 niet weg komen dus ook mijn 8 maar gebruikt echter teveel aanladig voor hem en net te druk om goed te oefenen.
Is toch wel last voor de echte beginners die nog op hun bordje moeten komen voor meer dan 10 meter Wink
Hij komt er wel.

Wanneer zijn de voorspellingen weer goed voor deze spot?

Kite ze en bedankt voor de hulp.
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35602 Augustus 10, 2011, 08:34:20
edit2Rapporteer  
Als iedereen nou naar die spot gaat dan wordt het rustiger op andere spots

Ik ga iig vandaag los. Wind gaat aantrekken Grin ben tot 11 uur thuis dan ga ik weg.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35603 Augustus 10, 2011, 08:44:38
edit2Rapporteer  
Hoorde dat het afgelopen zondag extreem druk was op autostrand, Ouddorp, Brouwersdam en Scheveningen.

Wordt tijd dat het Slufterstrand vervroegd open wordt gesteld. Dit gaat echt helemaal nergens meer over Tongue


@ Alexander, op de noordzee wordt het door bovenstaande redenen helaas te druk, ook voor beginners.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #35604 Augustus 10, 2011, 08:52:09
edit2Rapporteer  
Donderdag weer een vette ZW-ster...  Grin YeSS Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35605 Augustus 10, 2011, 08:56:20
edit2Rapporteer  
Donderdag weer een vette ZW-ster...  Grin YeSS Joepie

Je vergeet vandaag vriend!  Joepie Joepie Joepie

Zo straks weer naar de waterkant. Spot weet ik nog niet.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35606 Augustus 10, 2011, 09:02:50
edit2Rapporteer  
damn alweer wind vandaag.. pff vandaag ff chillen hoor, doen morgen wel weer:)
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35607 Augustus 10, 2011, 09:04:09
edit2Rapporteer  
Ik vond het afgelopen zondag wel meevallen op de dam hoor, heb het er wel eens drukker gezien. Ik heb ook een aantal mensen gezien die, heel verstandig, toch maar afzagen vh oplaten van hun kite... Er stonden iig veel meer auto's op de parkeerplaatsen als mensen op het water Smiley
Ik neem de middag iig ook vrij, ik zie een mooie blauwe lucht buiten.. zou het nou eindelijk 's weer worden om in een shorty te kiten? Het kleur verschil tussen hoofd, handen en voeten, en de rest begint toch wel erg groot te worden.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #35608 Augustus 10, 2011, 09:10:16
edit2Rapporteer  
hoeveel graden zuidwest is te aflandig om te oefenen denken jullie voor een beginner? ik twijfel namelijk wat betreft vanmiddag (@t brouwersdam)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35609 Augustus 10, 2011, 09:12:38
edit2Rapporteer  
Ik vond het afgelopen zondag wel meevallen op de dam hoor, heb het er wel eens drukker gezien.

Dat zal best, wellicht geldt dat ook voor strand Oostvoorne. Maar het is wel bizar dat alle spots zo ontzettend druk waren bij elkaar...

Gisteren waren er ook een aantal malloten op zee bezig in een shorty. De luchttemperatuur was met 15°C lager dan de watertemperatuur. Plus veel bewolking en af en toe een stevige regenbui.

Shorty kan prima, maar niet tever de zee op en ik zou wachten tot de luchttemperatuur minimaal boven de 20°C gaat komen + blauwe lucht. En dat zie ik helaas niet snel gebeuren...
kappie

Berichten: 87
Antwoord #35610 Augustus 10, 2011, 09:20:15
edit2Rapporteer  
@ H2H ik ben toch nog ff naar .. (you know) geweest maar ik heb gewoon niemand gezien ik was er om 19:00. Toen zag ik vanaf daar een paar luitjes bij de zandmotor toen ben ik daar maar heen gegaan. Hoe laat was jij in ...?
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35611 Augustus 10, 2011, 09:21:32
edit2Rapporteer  
@mvbtje, vanaf 12u is het WZW en een prima windje.. vanaf 16u wordt de wind wat steviger

@michiel, mee eens en ik zie het ook niet gebeuren idd.. beetje jammer voor augustus, maar aan de andere kant: beter dit dan warm en geen wind.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #35612 Augustus 10, 2011, 09:24:58
edit2Rapporteer  
Ik vond het afgelopen zondag wel meevallen op de dam hoor, heb het er wel eens drukker gezien.

Dat zal best, wellicht geldt dat ook voor strand Oostvoorne. Maar het is wel bizar dat alle spots zo ontzettend druk waren bij elkaar...

Gisteren waren er ook een aantal malloten op zee bezig in een shorty. De luchttemperatuur was met 15°C lager dan de watertemperatuur. Plus veel bewolking en af en toe een stevige regenbui.

Shorty kan prima, maar niet tever de zee op en ik zou wachten tot de luchttemperatuur minimaal boven de 20°C gaat komen + blauwe lucht. En dat zie ik helaas niet snel gebeuren...

verbaasd? er werd behoorlijk gejankt in de windloze periode jongstleden, dat maakt wat los als er dan eindelijk wind is.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #35613 Augustus 10, 2011, 09:25:34
edit2Rapporteer  
Verdorie vandaag gaat hem niet worden helaas.........Jemig wat loopt de planning klote deze week...........

Wie in voor een sessie morgenochtend??
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35614 Augustus 10, 2011, 09:52:41
edit2Rapporteer  
Haha Jesse stuur maar door!

Vandaag was siiick ik heb mn nieuwe spot gevonden hoor.

@Lauw, Na een dikke sessie moesten we op tijd weg, om er in de auto achter te komen dat het betreffende familie etentje verzet werd, dus maar weer gauw terug en die natte pakkies weer aan voor deel 2:) Je upwind mag je houden ik heb het niet gemerkt Cool je ging wel lekker jij

Epic. Alleen de torch was te klein einde van de middag, had beter wat anders kunnen pakken

Jah toen het rond half 8 echt druk werd, werd de wind ook vlageriger en minder. Ben weer aardig gesloopt van gisteravond en dan staat er vandaag WEER wind op het programma..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35615 Augustus 10, 2011, 09:53:58
edit2Rapporteer  
Hij was overdag af en toe echt helemaal super. Relatief stabiel, weinig uit-de-lucht-val momenten gehad...toch wel een paar Tongue
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #35616 Augustus 10, 2011, 09:59:32
edit2Rapporteer  
Waar kiten jullie dan michiel?
Ik was op hvh en het was wel goed vertoeven en maar 4 kites op `t water:)

Vanaf nu misschien ook maar daar naartoe dan Wink

Aah noordzee is wel heel erg moeilijk om te raden, is nogal groot hé?

Ik weet nu waar het is, maar zal er zelf toch niet snel heengaan! Hoewel het gisteren wel kon vanuit hvh;)lol
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35617 Augustus 10, 2011, 10:01:26
edit2Rapporteer  
we kunnen de spot denk ik toch gaan noemen, want het is ondertussen bij iedereen bekend. De spot en drukte doen mijn weer weemoedig terugdenken aan Slufter..
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35618 Augustus 10, 2011, 10:01:35
edit2Rapporteer  
Hoe kun jij nou gesloopt zijn Laurens, je hebt maar n paar uurtjes gevaren Tongue

Ik heb bijna 7u aan een stuk door geknald tegen overpowerd aan, snap ook niet helemaal hoe ik dat zolang vol kan houden, stond 21u pas bij de auto...
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35619 Augustus 10, 2011, 10:03:47
edit2Rapporteer  
Zeg dudes... Alles leuk en wel, maareh laten jullie nog wat wind voor mij over? Ik ben pas vrij t/m ma vrij... Grrrrrrrrrr
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35620 Augustus 10, 2011, 10:05:26
edit2Rapporteer  
Welke dag is t vandaag dan?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #35621 Augustus 10, 2011, 10:10:03
edit2Rapporteer  
Haha Jesse stuur maar door!

Vandaag was siiick ik heb mn nieuwe spot gevonden hoor.

@Lauw, Na een dikke sessie moesten we op tijd weg, om er in de auto achter te komen dat het betreffende familie etentje verzet werd, dus maar weer gauw terug en die natte pakkies weer aan voor deel 2:) Je upwind mag je houden ik heb het niet gemerkt Cool je ging wel lekker jij

Epic. Alleen de torch was te klein einde van de middag, had beter wat anders kunnen pakken

Jah toen het rond half 8 echt druk werd, werd de wind ook vlageriger en minder. Ben weer aardig gesloopt van gisteravond en dan staat er vandaag WEER wind op het programma..

Idd ik weet wel waar ik heenga vanmiddag! We krijgen ook gewoon geen rust zeg, lekker hoor
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #35622 Augustus 10, 2011, 10:10:57
edit2Rapporteer  
we kunnen de spot denk ik toch gaan noemen, want het is ondertussen bij iedereen bekend. De spot en drukte doen mijn weer weemoedig terugdenken aan Slufter..
Zou niet eens willen komen, ben niet welkom;)lol
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35623 Augustus 10, 2011, 10:15:06
edit2Rapporteer  
Het is meer dat er ook anderen hier meelezen als mensen die aan kiteboarden doen....

@ Evan, ik ga daar ws. NIET naartoe Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35624 Augustus 10, 2011, 10:17:15
edit2Rapporteer  
Welke dag is t vandaag dan?

Eeeeuuuhhhh een willekeurige andere dag, behalve een vrij, zater,zon of maandag... Kortom een dag dat ik niet kan kiten!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.