Kiters uit Rotterdam , meld je!

Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #37375 Oktober 18, 2011, 22:32:25
edit2Rapporteer  
Was gezellig de palenplaya! Hoop bekende gezien!

Was een dag met hoogte en diepte punten.....

Na 10 minuten op het water parkeerder er iemand een kite in mijn lijnen.... Gelukkig geen schade, maar moest wel alles releasen Sad John kon de kite gelukkig uit het water vissen!

Daarna een heerlijke sessie gehad.

Einde was helaas wat minder.... Na vorige week mijn 7m2 lek gevaren te hebben was vandaag mijn 9m2 aan de beurt Sad

"Gelukkig" is dit het productie foutje van Ozone dus is garantie....

Stevie was zo vriengelijk om mij zijn 9m2 te lenen dus morgen ben ik om 15:00 present @ de ZM.
Handtekeningen graag na deze sessie  schater
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #37376 Oktober 18, 2011, 22:34:16
edit2Rapporteer  
Hoop dat de voorspellingen voor morgen niet verder afnemen. Vanmiddag zag ik nog 19/20 knopen voor smiddags. Nu 14/15 begin de middag tot 17/18 eind de middag. Vingertjes crossed..

@t Mart.. jij hebt zo'n ''line mount geval'' waar je je camera aan hebt vastgemaakt? Heb je daar ook nog beelden van toevallig ?  Smiley
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37377 Oktober 18, 2011, 22:35:54
edit2Rapporteer  
@Mart, vette plaatjes! trilde de cam niet heel erg in je lijnen? of stond ie op fotostand?

Vandaag was ook weer vet! morgen lekker naar kijkduin in de middag
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #37378 Oktober 18, 2011, 22:41:21
edit2Rapporteer  
@Mart, vette plaatjes! trilde de cam niet heel erg in je lijnen? of stond ie op fotostand?

Vandaag was ook weer vet! morgen lekker naar kijkduin in de middag


Dank u!

Cam trilt wel, maar moet zeggen dat het mee viel. Zal een sample uit de film knippen heb je een idee.

Ben er zelf best te vreden over.

Tevens zijn de 3 foto's screenshoots van Mediaplayer vandaar dat de kwaliteit wat de wensen overlaat, maar gaat om het idee Wink

@mvbtje, jups, zal kijken wat ik kan uploaden.

Heb deze trouwens:

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #37379 Oktober 18, 2011, 22:51:50
edit2Rapporteer  
Wijk was ook top, manse bakken met mooie vlakke stukken.
Lekkele fotos Martje!
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #37380 Oktober 18, 2011, 22:52:08
edit2Rapporteer  
Was gezellig de palenplaya! Hoop bekende gezien!

Was een dag met hoogte en diepte punten.....

Na 10 minuten op het water parkeerder er iemand een kite in mijn lijnen.... Gelukkig geen schade, maar moest wel alles releasen Sad John kon de kite gelukkig uit het water vissen!

Graag gedaan Sterretje ben blij dat ik jou heb kunnen helpen  Wink

Waar is de wind gebleven voor morgen trouwens?  Undecided
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #37381 Oktober 18, 2011, 22:53:13
edit2Rapporteer  
was leuk op de zandmotor met 6, in t begin wat matig met 6, vanaf een uur of 3 super.... weer lekker gesprongen, weer wat (down) loopjes gedraait.. weer leuk...

moet me wel van t hart dat er daar mensen les geven die niet deugen, anders materiaal dat niet deugt, paarse best deed ze best zo vaak mogelijk ze board kwijt te raken, meisje met kleine blauw ozone, weet niet waar jij mee bezig was.. kan nog wel doorgaan maar ben maar lekker naar boven gevaren... misschien moeten degene die daar mensen leren kiten zich maar eens achter de oren krabben, ongelukken, dan gaan er weer spots dicht... nog twee half opgepompte kite aangepakt van mensen die les gaven... schaam je lesgevers... doorgaans veel te zacht opgepompt..

oh, rechterlens verloren. iemand 'm misschien gevonden ??
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #37382 Oktober 19, 2011, 00:19:08
edit2Rapporteer  
@Bezem, nieuwe kite? Zag er goed 'hoog' uit, kick hoe je boven me zweefde haha, jammer dat ik me GoPro niet meer had. Welke kite had je?  ThumpsUp
@John, zag er inderdaad lekker uit (maar wat zat je met je jumps soms dichtbij de kant, wel lekker vlak dus snap het wel hoor). 
@Mart, balen van je kites, hopelijk zijn ze snel weer de oude. Maar die beelden zijn wel vet gemaakt zo!

@ Yoram: Gezellig ben je! Vaar je na 2 rakjes 200 meter upwind!
@ John: Je ging weer lekker! Alle C4's  trouwens
@ bovengenoemde heren: Zag ik jullie nou in het vogelgebied?

Hahaha, sorry Jochem, ik zit altijd ergens achterin dus dacht mijn plekkie weer te zoeken. Eerste paar jumps gingen nog lekker als opwarmer maar daarna ging het toch wel prut, ging daarom ook even stiekem achterin varen  Grin

Misschien dat ik er per ongeluk even doorheen ben geknald, heel fout ik weet het, volgende keer zal ik het niet meer doen Cool InLove

Morgen ga ik 'misschien' in de kop van Noord-Holland even een lekkere spot zoeken, gewoon wind!
sanderw
Gast
Antwoord #37383 Oktober 19, 2011, 07:53:40
edit2Rapporteer  
zo dat was ff lekker met z`n 2-en!!    3 gasten bij de zandbank, en vanmiddag nog een dik uur alleen kunnen knallen,haha.  wat een ruimte heb je dan opeens. water is ook nog lekker,valt niet tegen.     was lekker sander.  ThumpsUp
haha ja! was zeker lekker zon en wind was super! maar eh er moet ook gewerkt worden helaas.
robert, schoentjes???
sla vandaag over, zondag of maandag????
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37384 Oktober 19, 2011, 08:33:02
edit2Rapporteer  
moet me wel van t hart dat er daar mensen les geven die niet deugen, anders materiaal dat niet deugt, paarse best deed ze best zo vaak mogelijk ze board kwijt te raken, meisje met kleine blauw ozone, weet niet waar jij mee bezig was.. kan nog wel doorgaan maar ben maar lekker naar boven gevaren... misschien moeten degene die daar mensen leren kiten zich maar eens achter de oren krabben, ongelukken, dan gaan er weer spots dicht... nog twee half opgepompte kite aangepakt van mensen die les gaven... schaam je lesgevers... doorgaans veel te zacht opgepompt..

He Bart, jij bent lekker aan het knallen de afgelopen tijd, zo'n periode heb ik ook gehad dus geniet ervan

Die school heb ik daar al vaker gezien, en bij een aantal locals is hij berucht. Ik ben ff de naam kwijt, maar het is iig niet Harry Vogelenzang die daar ook lesgeeft.
Heb zelf al een aanvaring gehad met deze school. Vergunning intrekken van die handel!
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #37385 Oktober 19, 2011, 09:27:22
edit2Rapporteer  
Ik vertrek nu naar Ouddorp ;-)
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #37386 Oktober 19, 2011, 09:29:03
edit2Rapporteer  
denk dat het vandaag al zeer vroeg over is met de pret :-( en vanmiddag ook allemaal narigheid in de lucht. Sorry Mart ik denk dat ZM hem vandaag niet gaat worden..
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #37387 Oktober 19, 2011, 09:45:42
edit2Rapporteer  
Ik heb besloten dat het te koud en te vochtig is om te schilderen. Dus ikkan het water op.
Gaan er nog mensen naar de Playa of de ZM?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37388 Oktober 19, 2011, 09:56:29
edit2Rapporteer  
Ik heb besloten dat het te koud en te vochtig is om te schilderen. Dus ikkan het water op.
Gaan er nog mensen naar de Playa of de ZM?

schater

Idd. zit de buitentemperatuur rond het dauwpunt, oftewel de lucht kan geen vocht meer opnemen. En verf met oplosmiddelen houdt ook niet echt van kou.

Daar valt helemaal niets tegen in te brengen, dus veel plezier op het water
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #37389 Oktober 19, 2011, 10:00:13
edit2Rapporteer  
Michiel jouw tekst en uitleg leen ik even om vanavond aan mijn vriendin uit te leggen waarom het schilderwerk niet is gedaan.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #37390 Oktober 19, 2011, 10:30:15
edit2Rapporteer  
Ik heb besloten dat het te koud en te vochtig is om te schilderen. Dus ikkan het water op.
Gaan er nog mensen naar de Playa of de ZM?

schater

Idd. zit de buitentemperatuur rond het dauwpunt, oftewel de lucht kan geen vocht meer opnemen. En verf met oplosmiddelen houdt ook niet echt van kou.

Daar valt helemaal niets tegen in te brengen, dus veel plezier op het water
Kijk dat is denken in oplossingen Michiel, doe er wat mee als je het druk hebt!  Wink

Ik had met onze Mart ingezet op een 9m2 sessie am zandmotor maar als het zo blijft dan ga ik hem skippen....
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37391 Oktober 19, 2011, 10:31:58
edit2Rapporteer  
WFSF is niet erg betrouwbaar de laatste tijd..gister veel harder en nu weer veel minder (nouja, nu klopt het wel, maar wel erg op het laatste moment...)

Ik skip ook vandaag....
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37392 Oktober 19, 2011, 11:09:43
edit2Rapporteer  
@ Mart, ok je hebt ook echt de lijnmount, ik ben benieuwd naar wat filmbeeld dan! liefst ook een stukje met flink wat trillingen zeg maar:)

Vandaag is het weer harken geblazen.. hopelijk gaattie zo weer een beetje omhoog!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37393 Oktober 19, 2011, 11:12:32
edit2Rapporteer  
Graag gedaan Boarder73 Wink

Kijk dat is denken in oplossingen Michiel, doe er wat mee als je het druk hebt!

Om zo'n excuus voor mijzelf te bedenken moet ik gaan denken aan een mega zonnestorm of iets dergelijks (zo'n enorme zonneactiviteit waardoor alle electrische apparatuur op aarde stilvalt). Maar daar zitten dan weer zoveel extra nadelen aan vast (fietsen naar de spot, want je auto doet ook niets zonder electriciteit)..wordt lastig. Maar ik hou me aanbevolen John voor goede tips Wink

WFSF is niet erg betrouwbaar de laatste tijd..gister veel harder en nu weer veel minder (nouja, nu klopt het wel, maar wel erg op het laatste moment...)

Nou niet overdrijven Jochem Wink
Het is sinds deze week helemaal mis. Zoals hier eerder al gezegd heeft Tobias van SurfABC daar een goede verklaring voor. WFSF alsook WG.pro werken met computermodellen. Helaas blijven dat computers die slecht met grote afwijkingen (anomalien) van de normaal kunnen omgaan. Er zit geen weerkundige van vlees en bloed tussen om dat te corrigeren.

Kortom, richt je pijlen op SurfABC.nl voor de beste korte termijn voorspelling

Inderdaad kakt net de wind onder de 8,0 m/s grens. Balen voor diegenen die gingen varen (en dat zijn er nog al wat  Undecided)

Hoe is het verder met je enkel?
Ik lees dat je weer lekker gevaren hebt, met brace?
Bart79

Geen avatar

Berichten: 100
Antwoord #37394 Oktober 19, 2011, 11:16:19
edit2Rapporteer  
Playa ziet er zo te zien nog wel vaarbaar uit met zo'n 17/18 knopen.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37395 Oktober 19, 2011, 12:11:03
edit2Rapporteer  
Haha..ja Michiel...kijk ook wel op Surfabc tegenwoordig hoor.
Wind is nu net aan...maar heb geen zin meer om te gaan...normaal is dit wel een lekker windje om wat loopjes te proberen met de 11 of wat andere tricks, maar dat doe ik nog ff niet met mn enkel.

Enkel is verder aardig ok. Ik vaar met de brace en dat gaat goed. 1e keer voelde ik mn enkel echt snel moe worden, dat is nu al beter. Durf alleen nog geen boardslides en one-footers enzo...wil niet teveel kracht alleen op mn enkel, of het risico dat mn board aan 1 voet blijft hangen en dan water hapt...

Verwacht na de winterstop weer volledig hersteld te zijn, zodat we komend voorjaar (op Slufter????) weer verder kunnen werken aan de trukendoos...
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #37396 Oktober 19, 2011, 13:13:16
edit2Rapporteer  
Verwacht na de winterstop weer volledig hersteld te zijn

Winterstop?!¿¡  Huh
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #37397 Oktober 19, 2011, 13:51:23
edit2Rapporteer  
Winterstop ??

het moment dat je ooit begon met kitesurfen is ook direct het moment dat je dus nooit meer stopt met kitesurfen tot dat je ooit naar de eewige kitewateren vertrekt..... Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37398 Oktober 19, 2011, 14:10:28
edit2Rapporteer  
Le@n heeft laten zien dat die vergelijking niet helemaal opgaat Ron Wink

Maar ik ben het eens met Jochem, nu de temperaturen weer zakken wordt de motivatie weer wat minder...we hebben ook zo'n topzomer gehad wat temperaturen betreft

Maar de dagen met minder mensen op het water zijn weer in aantocht, droogpakkie kan weer snel uit de mottenballen!  Joepie Joepie Joepie


Overigens is de wind alweer 9,0 m/s YeSS
Zij die op het water zijn hebben dus weer genoeg plezier!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #37399 Oktober 19, 2011, 14:10:44
edit2Rapporteer  
HAhaha....jaja....ligt beetje aan de winter die komen gaat...maar ik heb geen droogpak bikkels!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.