kite aware

Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
April 16, 2007, 23:52:48
edit2Rapporteer  
hoe zit het nu met kite aware heb me ingeschreven maar hoor niks meer.
want dit stukje staat ook al weken zo op de site

UPDATE 
De meeste leden weten inmiddels dat Kite Aware met Mystic in zee gaat!! De lycras zijn besteld en ze zien er helemaal SUPER uit!!!

Hier moeten we echter nog wel even op wachten. De lycras moeten uit China komen en worden begin mei in Nederland verwacht. Even geduld nog dus...

Het bestelformulier zou vorige week al verschijnen op deze website. Dit is in verband met ziekte nog niet het geval geweest, maar zodra de ge-updated site de lucht in is krijgen alle leden een mailtje.   

Verder krijgen wij steeds meer aanvragen om aanwezig te zijn tijdens evenementen. Hoe en wat (en wáár) we aanwezig zullen zijn laat ik jullie zo snel mogelijk weten. Kite Aware gaat de goede kant op en krijgt ook steeds meer bekendheid bij bedrijven en organisaties. Mede dankzij jullie gaan we een mooi (en veilig) seizoen tegemoet!!!!

Het Kite Aware team is nog steeds op zoek naar vrijwilligers die hun handen uit de mouwen willen steken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan aanwezigheid tijdens evenementen en ondersteuning voor de website. Mocht je geinteresseerd zijn stuur dan een mailtje naar: info@kiteaware.nlDit e-mailadres wordt beschermd tegen spam bots, u heeft Javascript nodig om het te bekijken

Met sportieve groet,
Angela Brandsma

Kite Aware

 
 

Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #1 April 17, 2007, 00:02:55
edit2Rapporteer  
16 april is ook wel erg vroeg voor begin mei Grin
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 April 17, 2007, 00:33:30
edit2Rapporteer  
het gaat erom dat we niks meer horen over hoe het verder ermee gaat
spoon niet ingelogd
Gast
Antwoord #3 April 17, 2007, 00:44:49
edit2Rapporteer  
true.. ik weet er ook eigenlijk niets vanaf...

sorry..
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #4 April 17, 2007, 01:37:32
edit2Rapporteer  
Stuur Angela dan gewoon een mail.
Je krijgt altijd bericht terug!!
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #5 April 17, 2007, 02:36:09
edit2Rapporteer  
Yep stuur Angela een mail.
Dat is in mijn ogen het probleem Angela regelt alles.
Nog steeds een prima initatief alleen de uitvoering rammelt.
Angela KA

Berichten: 74
Antwoord #6 April 17, 2007, 17:31:17
edit2Rapporteer  
Hollandkiter heeft gelijk.. stuur mij gewoon een mail! En of de uitvoering rammelt doordat ik het aanspreekpunt is niet helemaal correct. Het klinkt een beetje laf, maar er wordt achter de schermen écht hard gewerkt en er worden heel veel contacten gelegd.. Vergeet niet dat alle betrokkenen die met KAT bezig zijn ook een (drukke) fulltime baan hebben. Zodra er nieuws is laat ik het altijd weten... en nogmaals: als je vragen hebt kan je mij dus ALTIJD mailen. Kritiek geven zoals op dit forum is natuurlijk gemakkelijk gedaan. En ik snap ook wel dat velen erop zitten te wachten dat KAT niet van de grond komt en dan kunnen zeggen: zie je wel!
Maargoed, KAT komt wél van de grond. Dat het niet zo snel gaat als jullie (en misschien ikzelf ook wel) zouden willen zegt niks over wat er allemaal op stapel ligt!!
Groetjes,
Angela Brandsma
Kite Aware
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #7 April 17, 2007, 22:51:40
edit2Rapporteer  
 Joepie Kijk het werkt  Joepie
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #8 April 18, 2007, 01:18:45
edit2Rapporteer  
Angela,

ik zit er totaal NIET op te wachten dat het mislukt maar het duurt mij persoonlijk veelste te lang.
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #9 April 18, 2007, 02:18:59
edit2Rapporteer  
@Angela: Ik krijg ook de indruk dat er veel meer mensen zijn die zitten te wachten tot KAT van de grond komt, dan tot KAT niet van de grond komt...
kitesurfer2000

Berichten: 29
Antwoord #10 April 18, 2007, 04:54:27
edit2Rapporteer  
Stanley, er ligt volgens mij een taak op je te wachten.....
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #11 April 18, 2007, 05:48:53
edit2Rapporteer  
Stanley, er ligt volgens mij een taak op je te wachten.....

Na 6 maanden niks concreet voel ik me niet meer geroepen om hier nog energie in te gaan stoppen is voorlopig even mijn laatste reactie op dit onderwerp.
kitesurfer2000

Berichten: 29
Antwoord #12 April 18, 2007, 06:04:33
edit2Rapporteer  
heb je dat dan al wel gedaan dan?  Hoe was dat spreekwoord ook al weer over die stuurlui.....
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #13 April 18, 2007, 06:30:22
edit2Rapporteer  
Tjah ik ben het wel met kitesurfer2000 eens. Ik zou ook graag zien dat KAT van de grond komt, maar ik ga niet klagen zolang ik het zelf niet beter heb gedaan. Lijkt mij niet zo makkelijk om het allemaal te regelen in je vrije tijd!
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #14 April 18, 2007, 18:26:13
edit2Rapporteer  
Oke laatste mail dan @kitesurfer2000 en Tom Kite.

heb genoeg contact met ons aller Angela gehad en aan geboden om te helpen.
Daar geen reacties op gehad dus ben ik er klaar mee.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #15 April 18, 2007, 19:27:04
edit2Rapporteer  
Amen Stanley.

Ik sta ook zeker nog achter het idee en het initiatief maar de uitvoering rammelt tot nu toe. Het seizoen is alweer volop aan de gang dus 'we' zijn nu al te laat helaas. Helemaal het feit dat er geopperd is dat je voor een lycra moet gaan betalen zit me niet lekker. Hiermee wek je de indruk dat er weer geld mee gepaard gaat en dat het een commercieel project is. Bovenal niet omdat er hoogstwaarschijnlijk Mystic-reclame op komt te staan.  Kun je niet maken vind ik. Zo verbind je het image van KAT aan een kitemerk wat 'hardcore' probeert uit te stralen met als boegbeeld Ruben Lenten... Ruben is waanzinnig! Maar geeft ook vaak het verkeerde voorbeeld (K2 filmje, stormriderfilm.)

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen met Kiteaware, er zal veel tijd in gaan zitten en ik hoop dat het geen verloren tijd wordt uiteindelijk.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.