vrijdag Workum???

Frans82

Berichten: 11
April 27, 2007, 03:38:01
edit2Rapporteer  
Mensen ik wil vrijdag naar workum. 2 uur daar beginnen wind is volgens windfinder 15 knots (Noord en Noord oost) alleen kan ie dan vlagerig zijn hoorde ik. Daarom mijn vraag hoe erg is het??

Ik keek net op meteo24.nl (om 20:00 14 knopen met vlagen van 23!!!!!) hoe extreem is dit. zijn er mensen die vanavond lekker zijn weze knallen?

Vorige week donderdag ben ik ook op workum geweest was de wind soms ook wel een beetje vlagerig maar wel tot 20:00 weze knallen,

Kan iemand mij vertellen hoe erg de vlagen vandaag waren??

Thnxs man
kitewouter

Berichten: 375
Antwoord #1 April 28, 2007, 03:35:21
edit2Rapporteer  
Ey franzie! ik heb vandaag gevaren in workum, was erg goed te doen met 9 t/m 12m2. Ik heb 12m2 rebel gevaren van north.. dus met veel depower was het goed te doen. Ben zelf 77 kilo. Verder stond er geneog wind om met een 9m2 te varen.. ik had niet te veel tijd en heb daarom doorgevaren met 12m2. Wind nam na ongeveer 4 uur steeds toe waardoor er velen al met 9 en 10m2 bezig waren. Wel iets vlagerig maar zeker goed te doen! Niet zo erg dat je bij elke vlaag over je board gaat..

de mzzls en ben morgen er zelf ook weer;)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.