26 juni, El Gounaaa gangers

mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #550 Juni 20, 2007, 22:33:39
edit2Rapporteer  
modified wind speed is ietsje meer ;-)
dat is met thermische wind..jaja ik heb hier ook wat geleerd in deze topic :-P
Marten

Berichten: 281
Antwoord #551 Juni 21, 2007, 01:11:50
edit2Rapporteer  
nog een filmpje van ongeveer 10 minuten: trip naar tavila met Red Sea Zone.

http://www.kiteforum.tv/component/option,com_videos/task,show/id,1484/Itemid,30/
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #552 Juni 21, 2007, 01:46:50
edit2Rapporteer  
jaa herken 't weer.. is minstens zo relax als 't er uit ziet
je hebt ook nog een hele mooie lagune erin die is zooo mooi blauw dat wil je niet weten
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #553 Juni 21, 2007, 01:57:09
edit2Rapporteer  
nog een filmpje van ongeveer 10 minuten: trip naar tavila met Red Sea Zone.

https://www.kiteforum.tv/component/option,com_videos/task,show/id,1484/Itemid,30/



chill     maar ze hebbe geen schoentjes aan   en over vallen boven dat koraal/rotsen doen ze ook niet moeilijk    hoe diep is het er?

ik vaar liever zonder schoentes maar ik zit ook niet te wachten op een dikke jaap ik me poot
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #554 Juni 21, 2007, 02:12:34
edit2Rapporteer  
HAVE funn to you all! helaass ga ik nie (achteraf gezien toch wel spijt) maaaaaaarjaaaaa er zijn meer vakantie's on the planning;)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #555 Juni 21, 2007, 02:20:45
edit2Rapporteer  
Ik heb bij het 2e kitestation gevaren en daar heb je wel wat last van koraal/rotsen..
Het 3e station schijnt er ook last van te hebben maar daar kun je wel iets makkelijker het diepe water bereiken...

De diepte is afhankelijk van eb en voel.. Bij eb is al het water weg en ligt alles droog. Dit duurt niet zo lang en daarna komt het water snel terug..
Hier kun je de Eb/vloed kaart zien van het gebied
http://www.kitepower-elgouna.com/en/el_gouna/location/tidal_calendar/
Het is verstandig om bij eb te gaan kijken waar het rif zich bevindt want dan wordt je minder snel verrast wanneer het water laag staat.. Ik heb de 1e dag gevaren zonder schoenen maar had al snel mijn voet openen liggen.. Omdat je door het rif snel ontstekingen op kan lopen heb ik maar schoenen aan gedaan... Ik heb wel begrepen dat er bij het 1e kite station geen stenen/rif ligt... Heb ff een foto van eb bijgevoegd dan kun je ongeveer zien hoe dat er dan uit gaat zien... Natuurlijk kun je wel in het diepe water varen..
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #556 Juni 21, 2007, 02:30:15
edit2Rapporteer  
 ben nou al 2 keer bij kitepoewr geweest. nergens last vang ehad.. hmmm
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #557 Juni 21, 2007, 02:32:55
edit2Rapporteer  
Ik zat bij de Redseazone (2e kitestation) Ik vond die gasten het meest relaxt alleen had je dus wel wat last van koraal...
ben nou al 2 keer bij kitepoewr geweest. nergens last vang ehad.. hmmm
Ik zat bij de Redseazone (2e kitestation) Ik vond die gasten het meest relaxt alleen had je dus wel wat last van koraal...
Ik weet niet wanneer je voor het laatst geweest bent want ik heb begrepen dat ze ook iets van lokatie verplaatst zijn door de jaren heen....
Maar nogmaals... in het diepen kun je gewoon kiten en daar waren op de laatste dag ook dolfijnen gezien ThumpsUp
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #558 Juni 21, 2007, 02:35:17
edit2Rapporteer  
vorig jaar en niet dat jaar daarvoor amar weer daarvoor haha
Marten

Berichten: 281
Antwoord #559 Juni 21, 2007, 02:41:51
edit2Rapporteer  
red sea zone is vorig jaar verhuisd van de meest ver verwijderde van el gouna naar de middelste club.

                                                       water

_______________________________________ _________________

?kiteboarding el gouna?       )(           red sea zone         )(          kitepower el gouna 

ik ben bij alle 3 de clubs geweest om gewoon info te vragen over instructeur zijnde.

kiteboarding el gouna als ik de naam goed heb, vond ik  a-relaxt. die duitser was egt boring en ongeinteresseerd.

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #560 Juni 21, 2007, 02:48:18
edit2Rapporteer  
Dat klopt... Ik heb ook bij het 1e station geinformeerd om daar mijn spullen te crashen maar die Duitser is inderdaad a-relaxt.... Het is gewoon een hufter en dat straalt hij ook uit ook...Dat gedrag uit hij ook op zijn personeel waardoor die gasten ook onder druk komen te staan en dus niet meer relaxt hun ding konden doen... Ik kreeg van die gast geen vakantie gevoel en ben dus uitgekomen bij Redseazone... Die gasten zijn echt relaxt.. Je kunt er blijven slapen, spullen lenen beetje vollyballen enz. enz.  Ik kreeg bij die gasten wel het vakantie/familie gevoel.
Dan maar een x met mijn bek over het koraal maar het gevoel was er  schater
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #561 Juni 21, 2007, 03:37:21
edit2Rapporteer  
blijven slapen? jeej beachparty en bij zonsopgang kiten!!!
heb van meerdere gehoord dan die duitser een hufter is....gaan lekker voor red sea zone dacht ik maar
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #562 Juni 21, 2007, 03:42:52
edit2Rapporteer  
blijven slapen? jeej beachparty en bij zonsopgang kiten!!!
heb van meerdere gehoord dan die duitser een hufter is....gaan lekker voor red sea zone dacht ik maar

Ik hoop dat die gast (die Duitser) meeleest.....misschien kan hij zichzelf dan eens een spiegel voorhouden  ThumpsUp
emieck

Berichten: 503
Antwoord #563 Juni 21, 2007, 12:22:14
edit2Rapporteer  
http://www.kitepower-elgouna.com/en/el_gouna/webcam/

moet je overdag kijken is wel leuk:)
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #564 Juni 21, 2007, 15:42:19
edit2Rapporteer  
Ik vond ze daar niet echt a-relaxt bij de kiteboarding club, wanneer ik met m'n spullen het strand opkwam gingen ze helemaal helpen met het oppompen van m'n kite en m'n lijnen vastmaken enzo  loser  YeSS Misschien dat ze dachten dat ik dat zelf niet kon  (tong_kitesmiley)

Maakt me trouwens niks uit hoor waar we gaan, zolang we maar kunnen kiten!!!  Joepie Mensen nog 5 dagen!!!
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #565 Juni 21, 2007, 15:44:47
edit2Rapporteer  
Hier trouwens een 14-daagse verwachting van o.a de wind in El Gouna. Hoeft niet te kloppen maar afgelopen weken klopte die wel redelijk. Gelukkig zouden we dan in ieder geval aan het eind van de vakantie wind hebben!

http://www.zoover.nl/egypte/egypte/el_gouna/weer
MissMirry

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #566 Juni 21, 2007, 17:19:01
edit2Rapporteer  
Dat klopt... Ik heb ook bij het 1e station geinformeerd om daar mijn spullen te crashen maar die Duitser is inderdaad a-relaxt.... Het is gewoon een hufter en dat straalt hij ook uit ook...Dat gedrag uit hij ook op zijn personeel waardoor die gasten ook onder druk komen te staan en dus niet meer relaxt hun ding konden doen... Ik kreeg van die gast geen vakantie gevoel en ben dus uitgekomen bij Redseazone... Die gasten zijn echt relaxt.. Je kunt er blijven slapen, spullen lenen beetje vollyballen enz. enz.  Ik kreeg bij die gasten wel het vakantie/familie gevoel.
Dan maar een x met mijn bek over het koraal maar het gevoel was er  schater

Jullie spreken over de eerste station... bedoel je dan Kitepower of kiteboarding club? Kiteboarding Club heeft Duitse eigenaar, Kitepower had een duitse manager.....

Ik zit nu een half jaar al bij kiteboarding club en heb nergens last van! Erg gezellig hier, bij geen wind wakeboarden, by lowtide met boot naar droomspot en de mogelijkheid upwind te kiten (naar lagune) waar geen mens is. Ik heb ook 3 weken in Red Sea Zone gewoond, erg leuke sfeer, leuke mensen maar bij lowtide veel te veel koraal en geen mogelijkheid in diepe te kiten. Kitepower is ook a nice spot, geen rif en een relaxte beduine chill area... kortom, waar je ook heen gaat, je vermaakt je altijd wel!

Have fun!

Wink
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #567 Juni 21, 2007, 17:23:51
edit2Rapporteer  
miss mirry
wonen en zitten?
ben je zo rijk dat je niet of te werken of werk je er ook nog? :-P en als wat?
hmmm geen mogelijkheden om naar het diepe te kiten en veel koraal is wel minder....
naja we zien wel waar het gezellig is!
het is bijna zover  (grinnik_kitesmiley)
emieck

Berichten: 503
Antwoord #568 Juni 21, 2007, 19:05:25
edit2Rapporteer  
nou de verwachtingen van die site van je sherdia zijn niet echt super veel belovend!
emieck

Berichten: 503
Antwoord #569 Juni 22, 2007, 14:55:54
edit2Rapporteer  
YES EINDELIJK KLAAR MET SCHOOL:D NET FF LAASTE PROEFWERKJE GEMAAKT! EN NU LEKKER KLAAR MAKEN VOOR EL GOUNAAAAAAAAAA!
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #570 Juni 22, 2007, 16:29:18
edit2Rapporteer  
miss mirry
wonen en zitten?
ben je zo rijk dat je niet of te werken of werk je er ook nog? :-P en als wat?
hmmm geen mogelijkheden om naar het diepe te kiten en veel koraal is wel minder....
naja we zien wel waar het gezellig is!
het is bijna zover (grinnik_kitesmiley)

@ Mark, heb je mijn nummer? Maandagavond even bellen.
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #571 Juni 22, 2007, 16:36:12
edit2Rapporteer  
zeker heb ik je nummer!
komt goed....
ohjah ik dacht dat ik er niet door was met tentamens maar ik mag één onvoldoende hebben dus nog ff knallen dit weekend met het rapport en gaaaaaaaaaan!!!!!
jihaaaaaaa
dk23

Berichten: 142
Antwoord #572 Juni 22, 2007, 16:41:30
edit2Rapporteer  
mark......kater?  schater
dk23

Berichten: 142
Antwoord #573 Juni 22, 2007, 16:44:35
edit2Rapporteer  
woensdag wordt niks maar donderdag kunnen we al weer varen zo te zien  Joepie
emieck

Berichten: 503
Antwoord #574 Juni 22, 2007, 17:37:44
edit2Rapporteer  
woensdag gaan we om 6 uur opstaan hoor! en dan lekker knallen en dan ontbijten bij t hotel:P
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.