Weelendje Borsele

The Submarine

Berichten: 223
Mei 23, 2007, 01:41:02
edit2Rapporteer  
Ben dit pinkster weekend met vrienden in Zeeland. We zitten in Kwadendamme of zoiets. Dit is gemeente Borsele. Ennuh mocht het nou zo zijn dat het gaat waaien, dan zal ik mij toch even aan de groep willen onttrekken om te kiten (inderdaad ik ben de enige van mijn kluppie die kite).

Waar kan dat daar in een straal van 50 km allemaal en voor welke windrichting is de spot geschikt ennuhh is het ook geschikt voor een beginner (inderdaad ben nog steeds een beginner)????
boardergirltjuh

Berichten: 133
Antwoord #1 Mei 23, 2007, 01:45:16
edit2Rapporteer  
Je kan kiten op Borsele (weet alleen niet PRECIES met welke windrichtingen, iig met O-Z).. Naast de kerncentrale. (laatste afslag voor de tunnel, rechts, bij de rotonde links en op een gegeven moment zie je bij een bocht allerlei kites in de lucht hangen, daar in de bocht je auto in het gras parkeren en gaan met die banaan..)
spruce

Berichten: 451
Antwoord #2 Mei 23, 2007, 04:18:29
edit2Rapporteer  
Borsele is wel ok stekkie en eventueel als wind niet meezit kun je nog altijd naar andere kant van Westeschelde. Namelijk Paulinapolder, dit ligt een eindje achter camping de Braakman vandaan.

Let op dat bij borsele warm water is door kerncentrale, dit warme water trekt in bepaalde seizoenen behoorlijk wat kwallen aan. Tijdens surfen heb je hier 0,0 last van, maar als je op strand loopt dan zijn surfschoentjes wel plezierig.

Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #3 Mei 23, 2007, 04:41:47
edit2Rapporteer  
Je hebt in die buurt voor vrijwel alle windrichtingen een spot.

Borsele is voor alles met een z goed, dan heb je voor noord en west vrouwenpolder, en paulina polder is goed voor noordwest tot oost.

voila wat hou ik toch van zeeland
The Submarine

Berichten: 223
Antwoord #4 Mei 25, 2007, 03:48:47
edit2Rapporteer  
en zijn er dit weekend nog meer beginners die hier gaan oefenen?
boardergirltjuh

Berichten: 133
Antwoord #5 Mei 25, 2007, 05:21:09
edit2Rapporteer  
nou.. als er wind komt is dat volgens mij Noorde wind en dan zit ik op Vrouwenpolder.. ik denk dat je dan niemand op Borselle treft
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.