ook een naishbar hp leash vraagje :)

Nicolas

Berichten: 914
Mei 29, 2007, 05:51:26
edit2Rapporteer  
Weet iemand hoe Kevin Langeree zijn HP vastmaakt aan zijn chickenloop? Ik zie precies op recente foto's van hem dat hij zijn HP leash vastmaakt aan de 5th lijn EN zijn chickenloop te samen? Of ben ik helemaal verkeerd?

Ik maak hem vast aan m'n chickenloop, maar hij zit beetje in de weg soms. Zou hem liever op mijn depowerkoord zetten maar dan kan ik niet meer goed meer inhaaken, dus zoek ik een ander alternatief als die er is?
bbal4life

Berichten: 45
Antwoord #1 Mei 29, 2007, 16:00:33
edit2Rapporteer  
Dat klopt kevin zet hem aan de 5e lijn en aan zn chickenloop

Omdat bij naish als je safty trekt schiet je chickenloop open !!
stel je zit in de problemen .. kite weg
nu als je paast dan en je komt in gevaar en trekt je safty dan schiet de chickenloop uit jou hp
leach maar blijft aan de 5e lijn hangen
en zit je kite vast ThumpsUp
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #2 Mei 29, 2007, 16:30:02
edit2Rapporteer  
hmm ok dan, eens checken hoe dat gaat Smiley
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #3 Mei 29, 2007, 17:14:21
edit2Rapporteer  
Ben band dat dat alleen ingehaakt werkt. Als je een pass mist kan je echt niet bij de loop-safety. Tenzij in het waterliggend jezelf langs de leash naar de kite trekken, maar dan ben je 10 á 15 sec verder. en in geval van acuute nood.....is dat best lang.

Aan de ander kant; kost niets extra, Ingehaakt werkt 't wel of je hebt tijd genoeg... Better safe then...
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #4 Mei 30, 2007, 17:29:03
edit2Rapporteer  
VRAAG HET AAN HEM ZELF OP Z"N SITE!!! Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.