beginners spot Noord Spanje of Perpignan

keeswdejong

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 05, 2007, 17:30:09
edit2Rapporteer  
Ik ga midden September (eindelijk) op vakantie naar de kust, ergens tussen Perpignan en Costa Brava. Natuurlijk om te kite-surfen. Maar ik ben een beginner, kan zo'n 25 meter varen en zink dan weer. Heeft iemand een tip voor me voor een goede spot in die omgeving?
Bedankt vast!
Kees de Jong
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #1 Augustus 05, 2007, 17:44:28
edit2Rapporteer  
Veel oefenen voor je op vakantie gaat! '

schoenen kopen want wat er in t buitenland allemaal onderwater kan liggen  is niet grappig Smiley

zelf ga ik ook in september naar ampuria brava bij rosas daaro das een spot
verder ff checken op spaanse fora denk ik dan kom je er ook wel achter waar je nog meeer kan varen en hoe de omstandigheden zijn

florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Augustus 05, 2007, 18:26:05
edit2Rapporteer  
port leucate, waait het erg vaak en hard. daar kan je volgens mij als beginner op het binnenmeer oefenen omdat het daar ondiep is.

marseillan plage. (niet helemaal goed gespeld denk ik) daar heb je ook een groot binnen meer waar je kan staan. daar ligt wel heel veel troep in en waterplanten. als je een keer valt en onder water doorgaat kom je wel groen boven:D
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #3 Augustus 05, 2007, 21:08:42
edit2Rapporteer  
Leucate is zeker geschikt, maar t is fockinggggg druk! de dam waar de huisjes opstaan is nou ook nietecht  gezelligste waar ik ooit in heb gezeten.. maargoed Leucate is iig in maart/april goed te doen omdat er geen hond is.
Tjok
Gast
Antwoord #4 Augustus 05, 2007, 23:13:21
edit2Rapporteer  
Rosas / Sant Pere Pescador
Tjok
Gast
Antwoord #5 Augustus 05, 2007, 23:13:37
edit2Rapporteer  
(in noord Spanje)
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 Augustus 06, 2007, 01:21:01
edit2Rapporteer  
Eerst nog wat oefenen hier in Nederland ,en dan is de Costa Brava misschien een optie ..
kijk maar eens op de volgende topic:
 http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=24904.0
torchjelle

Berichten: 217
Antwoord #7 Augustus 06, 2007, 02:15:37
edit2Rapporteer  
kijk effe op www.kitebeaches.com en dan bij spanje en dan gewoon effe een paar plaatsjes daar in de buurt opzoeken als je er mag kiten
kitekoert

Berichten: 78
Antwoord #8 Augustus 07, 2007, 18:20:17
edit2Rapporteer  
Ik heb vlakbij Leucate op dit meer (zie link) vlakbij la Palme gevaren toen ik nog redelijk beginner was. Super vlak water en overal kunnen staan. Het zal in de zomer wel druk zijn.

http://www.kitebeaches.com/component/option,com_kitebeaches/task,show/id,4109/
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.