Acces EXIT....

storm

Berichten: 348
Augustus 08, 2007, 01:06:46
edit2Rapporteer  
Vandaag de nieuwe Acces gehad.
Ondanks dat dit blad er nog steeds het mooist uitziet qua vormgeving en zeer verzorgd is,
heeft het voor mij toch wel afgedaan.
Persoonlijk lees ik eigenlijk het liefst objectieve test.
Dit jaar nog niet een test gelezen, en ik denk ook niet dat het er nog van gaat komen.
In plaats daarvan in dit nummer twee zeer uitgebreide artikelen over de f-one bandit en de naish sigma serie.
Ondanks dat ik zelf een grote naish fan ben wil ik een objectief verslag lezen over deze serie kite's.
Niet een artikel geschreven door teamrider Ben Meyer en foto's van naish (dat word dus nooit een kritisch artikel)
Dan kan ik net zo goed naar de website van naish.
Ik verwacht toch echt iets meer journalistieke integriteit.
En zo kan ik nog wel even doorgaan over deze papieren reclame zuil.
Helaas, ga ik nu toch echt mijn abonement opzeggen
Geen

Berichten: 559
Antwoord #1 Augustus 08, 2007, 01:14:13
edit2Rapporteer  
Hier nog een!
Vind zowieso wat ik lees/aan plaatjes zie, ik allang op internet heb kunnen lezen/zien
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Augustus 08, 2007, 01:16:13
edit2Rapporteer  
heb 'm ook binnen en moet je ( helaas) gelijk geven. Gewoon een luxe dikke reclame folder.
storm

Berichten: 348
Antwoord #3 Augustus 08, 2007, 01:19:01
edit2Rapporteer  
In het verleden hadden ze vond ik, juist hele goede tests!
Waarom zijn ze daar me gestopt ( sponsor belangen?)
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 Augustus 08, 2007, 01:20:45
edit2Rapporteer  
wat mij vooral opviel is de foto op pag. 54 linksbovenaan.
Ogenschijnlijk is dit de veerboot naar terschelling maar als je goed kijkt......

What the f*ck is he/she doin!!!! (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)

we hebben het allemaal over veiligheid etc. Acces plaats zo nu en dan ook artikel over veiligheid.
Nou dit slaat alles, Acces moet haar verantwoordelijkheid nemen en dit soort foto's toch niet plaatsen!!!!
die gast is echt gestoord en denkt natuurlijk dat het stoer is.

ik raak echt vol van dit soort dingen, gewoonweg belachelijk dat zo iemand dit doet.

denk eens aan die kapitein die dit langzij ziet.

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #5 Augustus 08, 2007, 01:23:35
edit2Rapporteer  
Nahh.. vond em juist goed deze keer. Leuk stukje over OZ, leuke kitende dames erin, mooie foto's. En al is het reclame praat, vond de stukjes over F-one en naish ook best verteerbaar hoor. Hoop dat ze in de volgende Access wel een test ervan doen met hun (nieuwe) testteam.

Moet ook zeggen dat je als kiteblad natuurlijk snel achter de feiten aanloopt want het nieuws op het net is zo vreselijk snel. En je bent als blad ook afhankelijk van je adverteerders. Zeker met zo'n kleine doelgroep.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #6 Augustus 08, 2007, 01:26:48
edit2Rapporteer  
@ Okikoki

Die foto heb ik gemaakt, is pro-rider Christiaan Brouwer en is met een telelens genomen dus is een erg vertekenend beeld.
En is toch leuk voor die mensen op de boot, ff uitzwaaien?
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #7 Augustus 08, 2007, 01:34:16
edit2Rapporteer  
Vind het ook ZWAAR tegenvallen, maar ook de KSM word ik tegenwoordig niet meer warm van, alleen maar altijd dezelfde reclames erin van de grotere bedrijven en die reviews stellen vaak ook niet meer voor dan: "Ja nee de 13 loopte niet goed vonden wij, maar misschien doet de Yarga 11 dat wel". Fijn zo'n duidelijk review! Daar hebben we wat aan!
kaje

Berichten: 60
Antwoord #8 Augustus 08, 2007, 01:40:53
edit2Rapporteer  
In de voorgaande KSM stonden zelfs testen van Naish en North 2007 materiaal terwijl het 2008 materiaal eraan aan het komen is!!!  :Smiley
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #9 Augustus 08, 2007, 01:43:49
edit2Rapporteer  
@ Okikoki

Die foto heb ik gemaakt, is pro-rider Christiaan Brouwer en is met een telelens genomen dus is een erg vertekenend beeld.
En is toch leuk voor die mensen op de boot, ff uitzwaaien?

ik begrijp je tegenreactie maar hij is toch echt dichtbij.
zijn postuur is vrijwel net zo groot als de mensen aan boord, dus geen vertekend beeld
tevens is 'ie al voorbij de boei dus in de vaarroute.
das is toch echt duidelijk te zien.
Pro of niet je hoort daar niet!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 Augustus 08, 2007, 01:46:32
edit2Rapporteer  
Het artikel in de KSM betreft Fuerteventura en kiten bij Sotavento geeft al aan dat ze flink betaalt worden om hun dikke reclame folder onder de kiters te slijten.

Kiten bij Sotavento met aflandige zeer vlagerige harde wind...
Rene Egli heeft zijn portemonee open getrokken voor deze uitgebreide advertentie die KSM gretig plaatst maar daarmee de kiters misleid en in gevaar brengt
Komen niet voor niks zo weinig kiters daar, het is daar een windsmurfplek geen kiteplek.

Kom al 6 jaar op Fuerteventura, Sotavento is een NO GO AREA.
Flagbeach is DE Kitestek daar, maar die wilden misschien niet betalen voor een uitgebreide adver in de KSM.

Tja, en dan de testen in de bladen, ze zouden eens kritisch kunnen zijn over kitegear, stel je voor, dan zouden die merken wel eens niet meer willen adverteren in die magazines...

En idd, iemand die bij een kitemerk werkt een verslag laten doen over hun kite...lekker objectief...
Bazmark

Berichten: 223
Antwoord #11 Augustus 08, 2007, 01:53:06
edit2Rapporteer  
Helaas ben ik het helemaal eens met Storm.

Vooral ook de eerste zin!

Maar toch vind ik het altijd wel lekker om een kiteboekje in handen te hebben.
Misschien lezen ze het forum en kunnen ze er wat mee!  ThumpsUp
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #12 Augustus 08, 2007, 02:20:41
edit2Rapporteer  
Ook zo mooi, die 'acties' bij KSM bijv. om lid te worden.

Of het ligt aan mij, maar 20 euro jaarabo + tassen van 20 euro = toch echt geen 45 euro + verzendkosten?
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #13 Augustus 08, 2007, 02:35:35
edit2Rapporteer  
storm ik had precies het zelfde idee vandaag. Commerciële artikelen volop! kitebabes kon me weinig interesseren en WA was wel leuk, maar tot nu toe ver van me bed show.Voor de rest gebruikelijke oude nieuws wat allang op iNet is verschenen!
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #14 Augustus 08, 2007, 02:40:21
edit2Rapporteer  
@ Okikoki

Verschillen we van mening en dat geeft helemaal niet, doen dingen hier net wat anders.
Andere veerboot pics: http://www.hanglos.nl/asp/gal/pic.asp?galleryid={1BA35652-0938-478B-9A1C-E4CE166FC1A3}
Bij de rederij vonden ze t btw ook een mooie pic, gaan ze mischien gebruiken in hun nieuwe folder.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #15 Augustus 08, 2007, 02:45:20
edit2Rapporteer  
Ik ga em ook opzeggen, wat een berg puinhoop zeg. Ik ben het zat om voor een reclame folder te gaan betalen.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #16 Augustus 08, 2007, 03:31:20
edit2Rapporteer  
Piet de Boer
Strandweg 2
3100 AB Noordzee


Acces Kiteboardingmagazine
Postbus 478
1900 AL Castricum

Noordzee, 7/8/9*-08-2007


Onderwerp: Opzeggen abonnement op Access Kiteboardingmagazine.


Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik mijn abonnement op Access Kiteboardmagazine per  01-01-2008 opzeggen. Graag ontvang ik van u binnen 10 dagen een ontvangstbevestiging.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Piet de Boer


Die van mij gaat morgen de deur uit.
Geen

Berichten: 559
Antwoord #17 Augustus 08, 2007, 03:33:50
edit2Rapporteer  
hahaha vet dei steel ik schnell Grin
HE

Berichten: 33
Antwoord #18 Augustus 08, 2007, 03:35:23
edit2Rapporteer  
Heel opvallend, ik heb vorige week net een opzegbrief de deur uitgedaan...

Bij is de reden met name dat ik de kiteboarding.de gewoon beter vind.


(Vond trouwens ook die foto met die veerboot echt idioot ThumpDown)
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #19 Augustus 08, 2007, 03:46:21
edit2Rapporteer  
Heb een heleboel kitemags gelezen (acces, kitesurfmagazine, kiteworld (engels), kitesurf ??? (engels) en een paar andere), alleen de kiteboard.de niet want mijn duits is niet zo goed. Vind tot nu toe kiteworld het beste blad, veel reclame maar wel leuke stukjes ertussen, en in de stukjes zelf zit maar weinig reclame
Mich

Berichten: 138
Antwoord #20 Augustus 08, 2007, 04:04:34
edit2Rapporteer  
Ik was in eerste instatie wel blij om 'm in de bus te vinden.

Later zoals de meeste hier teleurgesteld over de inhoud. (cry_kitesmiley)


Trouwens die veerboot is wel serieus dichtbij (te) ThumpDown
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #21 Augustus 08, 2007, 13:06:19
edit2Rapporteer  
Heb een heleboel kitemags gelezen (acces, kitesurfmagazine, kiteworld (engels), kitesurf ??? (engels) en een paar andere), alleen de kiteboard.de niet want mijn duits is niet zo goed. Vind tot nu toe kiteworld het beste blad, veel reclame maar wel leuke stukjes ertussen, en in de stukjes zelf zit maar weinig reclame

Ik heb vele bladen gelezen, en de enige die objectieve en zeer uitgebreide tests doet is kiteboarding.de. Helaas in het Duits ja. Ik denk als die gasten ook voor de internationale markt een engelse versie maken dat het kassa is.

KSM heeft geen geld, manschappen en tijd om goede tests te doen. Zij komen met positieve en negatieve resultaten van kites die elders heel anders beoordeeld worden. Ook testen ze het materiaal niet onder alle omstandigheden, en ook niet alle of meerdere maten.

Kiteworld is een mooi magazine, maar absoluut niet vrij van sponsoring. Nooit een negatieve noot over getest materiaal.


Over de Access, ik ben al een aantal jaren lid en vond de testen ook altijd erg goed en objectief voor en NL blad. Maar zoals je aan de oproep hier hebt kunnen zien is er dit jaar geen testteam. De hoofdredacteur is gewisseld omdat Maarten Huisman er geen tijd voor meer heeft. Ik vind dat de nieuwe goed haar best doet, en ook een frisse wind laat waaien door het magazine. Maar het uitblijven van tests is echt een enorme misser voor dit jaar.

Ook ik ben teleurgesteld in de Access (trouwens, die verhalen van Naish en F-one staan ook zo in kiteboarding.de. Alleen hier aansluitend een test. De beloofde test van de Bandit in de Access heb ik nog niet gevonden...)
kuik

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #22 Augustus 08, 2007, 15:24:14
edit2Rapporteer  
Hmmm ben benieuwd, ben over het algemeen wel tevreden over Acces. Vind het ook gewoon leuk om verhalen te lezen over trips enzo..

Weet iemand toevallig de website van Kiteboarder.de?? Krijg niets op googel..
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #23 Augustus 08, 2007, 15:39:06
edit2Rapporteer  
https://kite-boarding.de/pg/system/content/show/oid~1
Pjotr010

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #24 Augustus 08, 2007, 22:16:47
edit2Rapporteer  
Het enige kitemagazine waar ik een brede grijns van op mijn gezicht krijg is de Kiteworld (US Edition). Ook veel reclame maar vaak goede tips voor nieuwe trucks.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.