GPS speed ranking Workum

Baskoole

Geen avatar

Berichten: 115
September 05, 2007, 02:08:20
edit2Rapporteer  


Vanaf vandaag zijn we officieel gestart met het "GPS Speed Contest" op Workum. Er zijn geen prijzen mee te winnen, het is puur voor de eer en de vernedering!

Als je op Workum bent en het aan durft om ook een poging te wagen loop dan even langs bij Sky High Kite- & Windsurfschool, te herkennen aan de grote witte trailer. Hou wel in je achterhoofd dat je op de lijst komt!

Klik hier om meer te lezen...
litewave

Berichten: 607
Antwoord #1 September 05, 2007, 02:16:46
edit2Rapporteer  
GPS te lenen bij Sky??, ga nu artikel lezen (hangloose_kitesmiley)
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #2 September 05, 2007, 04:20:38
edit2Rapporteer  
goeie actie!!!!!!     Joepie 

binnenkort ook maar de hoogte erbij meten + afstand

  ListenToMe wedstrijdje!!!

altijd leuk, ben erbij als er wind is  YeSS      YeSS 


                                                                                                         
 
                                                                                                      (en vrij ben)
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #3 September 05, 2007, 14:18:37
edit2Rapporteer  
Hoe hard vaar je eigenlijk gemiddeld, als je gewoon lkkr aan t cruisen bent ???
xray

Berichten: 3688
Antwoord #4 September 05, 2007, 14:27:19
edit2Rapporteer  
ongeveer 30
75 is echt hard
Nemen jullie de 2sec max?
Op http://50knots.xs4all.nl:3006/gps-kitesurfing/gps.asp
is een groot gedeelte van de wereld speedkitesurf community te vinden...
op gps-speedsurfing.com gaan ze allemaal over op 1 standaard apparaat de triptracker sportsmate. http://www.ttsm.com, niet te duur maar nog veel belangrijker,hij slaat de gps data in de meest uitgebreide vorm op en heeft daardoor meer betrouwbare data....
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #5 September 05, 2007, 15:24:17
edit2Rapporteer  

Maar zijn ze echt waterdicht ? Ik heb (had) een foretrex 101 en die heeft nu vocht achter het display ! ook waterdicht volgens de spec.

globe

Berichten: 1143
Antwoord #6 September 05, 2007, 17:23:13
edit2Rapporteer  

Maar zijn ze echt waterdicht ? Ik heb (had) een foretrex 101 en die heeft nu vocht achter het display ! ook waterdicht volgens de spec.



klopt. Waterdischt zolang je hem rustig onder water houdt, tegen harde impact op het water is ie helaas minder goed bestand. Is te vergelijken met de krachten die erop komen staan als je hem bv. 100 meter onder water houdt.

Ik heb ooit 58 gehaald. Vond ik echt hard!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.