kite vereniging op strand horst???

horstie

Berichten: 62
September 10, 2007, 02:23:55
edit2Rapporteer  
hoi allemaal.

Ik kom nu al een paar jaar op Horst en ik zie daar het aantal Kiters met de dag toenemen. ( toppie voor onze sport)

maar zou het wat zijn om een vereniging op te richten die nog wat meer voor ons kan betekenen?

om maar een voorbeeld te noemen.

een landing zone maken . zodat wij op "onze spot" geen slachtoffers maken die toch daar willen zwemmen. enz enz.

of af en toe een clinic voor elkaar kunnen boksen zodat wij nog meer kunnen leren van onze toppers.

lijkt het wat?

wie weet  een website met een webcam met wind meter enz enz.

 

greertz horstie

TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #1 September 10, 2007, 03:07:38
edit2Rapporteer  
ik kom er noooit....maar leuk idee!

en probleem waar je al snel tegen aan loopt is dat het bemand moet worden en die bemannig is vaak niet gratis..... dus moet je een soort contributie gaan vragen ...(op dit punt gaat de lol er een beetje af (tong_kitesmiley)) maar als je iets kan bieden wat de eventuele contributie waard is.....
horstie

Berichten: 62
Antwoord #2 September 10, 2007, 03:30:10
edit2Rapporteer  
ik kom wel es in katwijk en daar hebben ze ook een vreniging met al meer dan 80 leden
en ik denk als je b.v. korting kan krijgen voor `t parkeren  en af en toe een clinic .
ik heb samen met een kamaraad een evenementen buro, en we zitten ook te denken om een kite wedstrijd te organiseren . maar dan net even anders. Kite by Night   met vette lampen op`t water en zo  wie weet krijgen we wat meer aandacht dan en natuurlijk leden!!!
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #3 September 10, 2007, 05:17:39
edit2Rapporteer  
ik werk in de licht en geluids buisness,,, lijkt me wel een x kicke om zo'n evenment te doen kwa licht ( en geluid) met de zaak... alleen is het wel egt moeilijk op het water
horstie

Berichten: 62
Antwoord #4 September 10, 2007, 20:05:20
edit2Rapporteer  
ach met een paar mooie pontonnetjes kom je al een heel eind haha. maar we houden hem er in .!!!
burton

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #5 September 10, 2007, 20:09:07
edit2Rapporteer  
Wat denk je zelf??

Kiten bestaat al zo'n 10 jaar en al 10 jaar wordt er gekite op strand Horst,..denk je echt dat men dat niet geprobeerdt heeft om te doen,..moet je een proberen om daar een evenment te organiseren,..gaat flink in de papieren lopen kan ik je wel zeggen, of denk je dat daar alles gedaan mag worden zonder toestemming te vragen.

Uit ervaring kan ik je vertellen,..FORGET IT!

De enige die daar toestemming hebben om wat te organiseren is Telstar Beach Center!
My.

Berichten: 23
Antwoord #6 September 10, 2007, 21:17:39
edit2Rapporteer  
@ burton..he man niet szo negatief !!

@ horstie..het is een vet idee !! Ik zou szeggen ga er voor..!!
laat ze maar lullen!
als je het echt wilt lukt het je altijd !!  Joepie

je leeft maar 1 x hoor !!  ThumpsUp
succes !!
horstie

Berichten: 62
Antwoord #7 September 10, 2007, 21:31:51
edit2Rapporteer  
ja het lijkt me lachen om zoiets voor elkaar te krijgen.
een night event in holland
stroposcoop er op en lachen met zn alle
die stichting is zo gek nog niet want ze hebben meerdere plassen en telstar is God niet .
en anders wordt het maar es tijd om met die jongens van telstar om de tafel te gaan zitten  want als ze de sport een beetje willen promoten moet je het met een event doen wat knalt en nu komen de donkere dagen er aan duzzzzzz laat maar komen
My.

Berichten: 23
Antwoord #8 September 10, 2007, 21:33:05
edit2Rapporteer  
PRECIES !! ThumpsUp
burton

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #9 September 10, 2007, 21:37:33
edit2Rapporteer  
hehehe,...13 jaar,...lol! schater
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #10 September 10, 2007, 21:50:10
edit2Rapporteer  
je bent lang bezig met organiseren... veel gezeik met de gemeente enz. Je moet sponsors zoeken voor de kosten die je moet maken. Maar als het lukt is het egt gaaf
horstie

Berichten: 62
Antwoord #11 September 10, 2007, 22:06:22
edit2Rapporteer  
We gaan het gewoon proberen,
Ik heb zelf ook een eigen bedrijf en ik weet echt wel wat een event kan gaan kosten.
maar er zijn kite merken genoeg in dutchland die iets leuks willen en waarom moet het altijd aan de kust?
in kikkerland kan alles .... mijn vrouw zou zeggen: "als je `t maar lief vraagt"hahaha
globe

Berichten: 1143
Antwoord #12 September 10, 2007, 22:08:25
edit2Rapporteer  
neem eerst contact op met Xray!

Hij is bezig met de instanties om Horst en andere delen van het Veluwemeer kite-a-ble te maken!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #13 September 10, 2007, 22:25:01
edit2Rapporteer  
tof man...lijkt me wel chill  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Misschien kunnen we dan ook betere afspraken maken met onze ''vienden'' de windsurfers..

Als je nl. iets richting containers drijft word je pissig aan gekeken, terwijl sommige windsurfers hun kinderen les geven tussen de kiters...heel vervelend.

Misschien een soort zones maken ook voor begginers en gevorderden...niet om lullig te doen, maar het is heel vervelend als je moet wachten omdat er iemand voor je aan het klote is... ThumpDown

We zijn allemaal begginer geweest, en met een eigen zone kan je rustiger oefenen, zonder dat je constant op je hoed moet zijn voor de ''grote'' jongens  ThumpsUp ThumpsUp

tof idee, ga ervoor  ThumpsUp ThumpsUp
Japairman

Berichten: 1169
Antwoord #14 September 10, 2007, 22:31:05
edit2Rapporteer  
Kiten in het donker is vet maar zeer moeilijk, heb het wel eens op het autostrand gedaan met een aantal gasten met volle maan hoog water en iets van 10 auto's met groot licht.
Afstand inschatten is zeer moeilijk, dus niet te veel kiters tegelijker tijd op het water.
Verder goed plan en gewoon proberen,
wie niet waagt
wie niet wint
wie niet schijt
wie niet stinkt
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #15 September 10, 2007, 23:01:00
edit2Rapporteer  
je hebt tog van die lichtgevende stokjes die je op je kite kan plakken of iets in die richting??
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #16 September 10, 2007, 23:03:58
edit2Rapporteer  
Ja voor eenlijners zijn er speciale setjes met kite verlichting... ThumpsUp ThumpsUp
Maar denk niet dat dit waterdicht is  loser

verder is dat eignelijk verboden? kiten in het donker??
Volgensmij mag het niet meer na zonondergang  ThumpDown ThumpDown
horstie

Berichten: 62
Antwoord #17 September 10, 2007, 23:16:50
edit2Rapporteer  
stel dat we de vergunning krijgen dan gewoon een agregaat op een ponton en dan een stelletje grote bouwlampen. en het voordeel is op horst dat het niet diep is dus het lijkt me lachen om een tribune te bouwen `half in`t water,
haha red bull  nederland had er wel oren naar , REDBULL KITE BY NIGHT"
mart

Berichten: 114
Antwoord #18 September 11, 2007, 00:31:38
edit2Rapporteer  
klinkt leuk allemaal hopelijk is het mogelijk. ik kom zelf ook graag op horst.

groetjes maartenR
ArjanH

Geen avatar

Berichten: 45
Antwoord #19 September 11, 2007, 00:32:21
edit2Rapporteer  
wel tof idee, ik kom zelf ook af en toe nog naar Horst en vind het een leuke spot.
Waar je geloof ik nog niet helemaal aan hebt gedacht is de wind... het waait aan de kust nou eenmaal harder en daarom is er meer kans van slagen als je een evenement met wind nodig hebt. Ten tweede is wind in de nacht ook redelijk zeldzaam geloof ik...
Succes in ieder geval!
horstie

Berichten: 62
Antwoord #20 September 11, 2007, 00:49:26
edit2Rapporteer  
ja je hebt een punt. maar in de herst waait het harder. en ik denk dat het veiliger is om het op het binnen water te doen. maar ik denk toch dat we eerst maar es een verenigingetje moeten opzetten en dan onze homespot helemaal naar `t zinnetje te maken dan komt dat event er ook wel.
My.

Berichten: 23
Antwoord #21 September 11, 2007, 01:37:18
edit2Rapporteer  
Problemen mee dan?  loser
Ik hou gewoon niet van opgeven !!
als je altijd zo denkt zo als jij dan is het leven szaai !!
My.

Berichten: 23
Antwoord #22 September 11, 2007, 01:40:46
edit2Rapporteer  
^for burton  (tong_kitesmiley) ^
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #23 September 11, 2007, 01:41:32
edit2Rapporteer  
Hahaha  schater
horstie

Berichten: 62
Antwoord #24 September 11, 2007, 02:22:43
edit2Rapporteer  
iemand al een idee waar de webcam kan komen?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.