Wie gaan er 25 sept nog meer naar el gouna

WendyH

Berichten: 123
September 10, 2007, 20:32:11
edit2Rapporteer  
Hoi Allemaal...

Wij hebben het plan opgevat om 25 sept naar el gouna te gaan, en nou vroeg ik me af of er nog meer mensen gaan, en waar die evt verblijven, we gaan proberen te boeken voor tree corners ocean view, maar misschien hebben andere nog andere goede ideeen of tips...
En het is altijd gezellig om daar ook gasten tegen te komen waar we een gezellige week mee kunnen hebben.
greetings en wie weet tot in el gouna

Oja hebben jullie nog tips over wel formaat kite we mee moeten nemen, we hebben 7/10/12/16 rhino 7
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 September 12, 2007, 01:52:08
edit2Rapporteer  
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/22498/three-corners-ocean-view/


Beoordeling van Hotel Three Corners Ocean View****
 



Gemiddeld cijfer (van de laatste 18 maanden)
sluiten
  Algemene indruk 8.5
Ligging 9.1
Service 8.7
Eten 7.7
Kamers 8
Kindvriendelijkheid 7
Prijs/kwaliteit 8.6
  Geef hier uw
beoordeling van: Hotel Three Corners Ocean View****

 
Boek nu Three Corners Ocean View**** bij:
Expedia
 Bizztravel
 D-reizen
 
Ferio vakanties
 KRAS
 Sudtours
 
Sunweb Vakanties
 Tourplan
 VakantieStunt
 
Arke
 Vakantiediscounter
 

Nat en Nel

Algemene indruk: 9 Ligging: 9 Service: 9 Eten: 8 Kamers: 8 Kindvriendelijkheid: 8 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 8.6 )

Wij zijn in ocean view geweest van 16 tot 23 juli.
We hadden eerst een beetje schrik omdat we het concept inpakken en wegwezen gekozen hadden maar we konden niet beter terecht komen.
Een gezellig strand aan het hotel,
lekkere drankjes aan de bar, toffe animatie en je werd niet uit je ligstoel gehaald om mee te doen, het eten viel goed mee, super vriendelijk personeel.
We hebben ook tof gewinkeld.
Vooral uit het plaatselijk kruidenwinkeltje waren we niet weg te slaan, zo ene vriendelijke gast. 's avonds de waterpijp aan het water, iets om te drinken en naar de vallende sterren kijken.
Ook de kamers vielen goed mee.
De badkamer was misschien iets minder maar zeker niet vuil ofzo.
Het was echt voor herhaling vatbaar!
Mis de Marinaparty niet, dit is niet wat je denkt, het was gezellig eten aan de haven, leuke optredens, alle winkeltjes open, gewoon heel leuk!
Het was echt te gek!!

10-09-2007 bezocht met vrienden

 



I en K

Algemene indruk: 8 Ligging: 8 Service: 9 Eten: 7 Kamers: 7 Kindvriendelijkheid: 5 Prijs/kwaliteit: 7 (gem. 7.3 )

Al bij al leuke vakantie gehad
Positief :schitterende zee, leuke excursies (snorkelen, Magmya, quad), zéér vriendelijk personeel, jachthaventje, leuk om daar een terrasje te doen. Negatief : Hotel is niet zo luxueus (kamer gaf voor ons een doorleefde indruk, alsook de ruimte waar je luncht en dineert). Geen "echt" strand aan het hotel, en de lokale Egyptenaren die er ook op vakantie gaan:zeer luidruchtig, ongemanierd, gooien zich echt op het eten, zitten in het zwembad met een soort "boerka's" en dat bedoel ik letterlijk. Ze zijn even erg als de Russen...
Eten niet zo gevarieerd, beiden wel ziek geweest maar schijnt normaal te zijn in Egypte (5x in Turkije geweest, nooit ziek geweest)
Kortom : vakantie was zeker niet slecht, maar de veeleisende vakantieganger kan dit hotel beter niet boeken, als je vergelijkt met wat op dat vlak voor ongeveer hetzelfde budget in Turkije krijgt...

18-08-2007 bezocht met partner

stakke&anja

Algemene indruk: 9 Ligging: 10 Service: 9 Eten: 8 Kamers: 9 Kindvriendelijkheid: 8 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 8.9 )

wij zijn op 27 juli 2007 naar ocean vieuw hotel geweest in el gouna het was een zeer verzorgd hotel, vriendelijk personeel en een zeer rustige en mooie ligging juist aan de jachthaven .Wij zijn over 2 jaar naar Hurgada geweest daar was het veel drukker ,in een woord als je een rustige vakantie wil en toch wat wil zien ( aanrader boottocht met de Galatea echt super je bent precies op de caraiben we hebben ook dolfijnen gezien) het was een super geslaagde vakantie !!!!!!!!!!!!! anja &stakke

09-08-2007 bezocht met partner

syb en hennie

Algemene indruk: 8 Ligging: 9 Service: 8 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 8.5 )

Verbleven hier van 12 tot 23 mei o7.Erg goed bevallen.Hotel ligt erg mooi,onze kamer was ruim en het eten was redelijk gevarieerd en iha best wel lekker.Personeel iha vriendelijk maar niet te opdringerig.Hotel is niet al te groot(zo'n 180 bedden ofzo) en daardoor maakt het niet zo'n massale indruk en komt alles heel gemoedelijk over.Nabije omgeving(jachthaven en el Gouna) is prettig kleinschalig maar straalt wel klasse uit.Animatie wat monotoon maar het bonte gezelschap is enthousiast en in contact best leuk. Een echt zeestrand is niet bij het hotel (wel een strandje aan zee=aangenaam ) en het strand waar je met een busje naar toe gebracht kunt worden is qua zwemmogelijkheden niet echt geweldig.
Al met al hebben wij erg genoten van een ontspannen tijd in een "relaxed" hotel.

03-06-2007

Daniels

Algemene indruk: 8 Ligging: 8 Service: 8 Prijs/kwaliteit: 8 (gem. 8 )

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

25-04-2007

Nils en Maarten

Algemene indruk: 8 Ligging: 9 Service: 8 Prijs/kwaliteit: 8 (gem. 8.3 )

toch best veel geld betaald maar absoluut de moeite waard. Mooi hotel, en super ligging in de haven met veel leuke kroegen. Er zit een hele mooie lounge club aan het zwembad, waar in het weekend belgische en nederlandse dj's draaien. Waren voor het kiten gekomen, maar de verleiding van het nachtleven was te groot dus dat is er nogal wat dagen bij in geschoten....

23-04-2007

Ton en Nel

Algemene indruk: 8 Ligging: 9 Service: 8 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 8.5 )

Ook wij zijn in dit hotel geweest van 24-03-t/m 31-03-2007.De kamer die wij eerst aangewezen kregen ging niet door,we kregen toen een " very nice room" zei men.Na even buiten gekeken te hebben bleek dat de kamer boven de Peanuts bar was.Gelijk naar de receptie gegaan alwaar men niets voor ons kon doen.De andere dag na veel moeite een andere kamer gekregen in het Duport- Building,vanaf dat moment was onze vakantie top.Goed en lekker eten, en de kamer netjes schoon gemaakt.Het hotel is prachtig gelegen aan een mooie laguna en jachthaven.Het is een verademing om niet op straat lastig gevallen te worden zoals in Hurghada.Het hotel is een echte aanrader.

04-04-2007

esther thiel

Algemene indruk: 10 Ligging: 10 Service: 10 Prijs/kwaliteit: 10 (gem. 10 )

zijn net terug uit dit hotel.
we hebben een super vakantie gehad.
prima hotel lekker eten en mooie kamers.
we hebben geen min punt gevonden.
iedere vrijdag is er in de jacht haven een geweldig feest met eten en drinken en live muziek.
als je gaat boeken vraag dan om een kamer in het hoofd gebouw in het bij gebouw is niks tedoen.
het hoofd gebouw is erg gezellig zeker op het terras in de avond met muziek.
ga ook eens varen met de calatea is zeker de moeite waard.

28-03-2007

Jochem

Algemene indruk: 9 Ligging: 8 Service: 10 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 9 )

Wij hebben met 5 personen medio maart in dit hotel gelogeerd en zijn op vele gebieden verrast. Niet alleen luisteren de hotel medewerkers naar je vragen/klachten; ze doen er ook nog iets mee. Service staat echt bovenaan en geeft veel vertrouwen. Veel Skandinavische touristen. Eten top; veel keus en variatie. Markant detail; Belgische directrice van hotel eet zelf ook mee in restaurant. Door het goede weer alle maaltijden buiten genoten; heerlijk. Enige nadeel is geringe aantal bedden bij strandje hotel die reeds vroeg 'bezet' worden met handdoeken + behoorlijke windgevoeligheid van het hotel. Realiseer je ook dat El Gouna een prachtige en mondaine maar ook zeer rustige oase is midden in de woestijn. Schril contrast met bv hectische en levendige Hurghada. Ook voor kinderen is hotel minder geschikt ivm ontbreken kinderfaciliteiten; zusterhotel Rihana op El Gouna is kindvriendelijker.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 September 12, 2007, 01:53:50
edit2Rapporteer  
http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=DVXE%2CDVXE%3A2005-43%2CDVXE%3Aen&q=el+gouna++three+corners+ocean+&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl



Hebben jullie al plannen voor januari februari ???

Zit in plaats van de wintersport te denken aan een kite vakantie
WendyH

Berichten: 123
Antwoord #3 September 12, 2007, 03:40:27
edit2Rapporteer  
Het is erg maar waar... maar in jan-feb pakken we ook altijd een weekje naar de zon om te kite...

En bedankt voor voorgaande link.. ik had hem echter al wel gezien en was benieuwd of er ook kiters waren met ervaring, ivm ligging tov kitestrand Wink
Marten

Berichten: 281
Antwoord #4 September 12, 2007, 04:42:35
edit2Rapporteer  
ik zit vanaf komende zondag (16e) in el gouna voor lange tijd. kiteclub red sea zone.
altijd leuk met meer nederlanders op het water!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 September 12, 2007, 21:28:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Het is erg maar waar... maar in jan-feb pakken we ook altijd een weekje naar de zon om te kite...

Waar gaan jullie heen ???

Moet ik brood mee nemen voor onderweg en hoe laat gaan we ???
WendyH

Berichten: 123
Antwoord #6 September 13, 2007, 05:55:29
edit2Rapporteer  
hahaha...

sja wordt bij ons altijd een last minute... kijken tot op een paar dagen van te voren waar de zon schijnt en waar er wind is, afgelopen twee jaar was dit egypte... prijs/zon/wind verhouding is daar erg prettig... voorgaande jaren in hurhada alleen vorig jaar steeds met de taxi naar el gouna geweest aangezien die spot zo gaaf is... en sja.. brood voor onderweg... ik zou het wel doen.. kun je de vogeltjes misschien voeren ;-) maar als je je klein opvouwt mag je wel mee als extra kite bagage.. ;-)
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #7 September 13, 2007, 12:21:44
edit2Rapporteer  
Citaat
Het is erg maar waar... maar in jan-feb pakken we ook altijd een weekje naar de zon om te kite...

Waar gaan jullie heen ???

Moet ik brood mee nemen voor onderweg en hoe laat gaan we ???

He Har.

Mogelijk kunnen we met de S'hout locals in jan/feb ergens naar toe gaan. Ik ga meestal ook 1 keer per jaar naar een warm land (egypte, spanje, brasil) om te kiten. Helaas zijn mijn vaste kitevrienden dit jaar bevallen van een kindje dus die hebben andere prioriteiten.

Lijkt me wel aardig om naar de kaap verdische eilanden/ cariben/ brasil of iets dereglijks te gaan.

See joe,
Peter
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #8 September 13, 2007, 16:09:23
edit2Rapporteer  
Citaat
He Har.

Mogelijk kunnen we met de S'hout locals in jan/feb ergens naar toe gaan. Ik ga meestal ook 1 keer per jaar naar een warm land (egypte, spanje, brasil) om te kiten. Helaas zijn mijn vaste kitevrienden dit jaar bevallen van een kindje dus die hebben andere prioriteiten.

Lijkt me wel aardig om naar de kaap verdische eilanden/ cariben/ brasil of iets dereglijks te gaan.

See joe,
Peter

Hoe is het met je ribben ???

Klinkt goed allemaal

Waar is het windzeker ?????? Is Brasil wat in die tijd ?????
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 September 13, 2007, 16:10:58
edit2Rapporteer  
Citaat
vorig jaar steeds met de taxi naar el gouna geweest aangezien die spot zo gaaf is...


Was er wind in El Gouna in Januari  ThumpsUp
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #10 September 13, 2007, 19:47:46
edit2Rapporteer  
Citaat
He Har.

Mogelijk kunnen we met de S'hout locals in jan/feb ergens naar toe gaan. Ik ga meestal ook 1 keer per jaar naar een warm land (egypte, spanje, brasil) om te kiten. Helaas zijn mijn vaste kitevrienden dit jaar bevallen van een kindje dus die hebben andere prioriteiten.

Lijkt me wel aardig om naar de kaap verdische eilanden/ cariben/ brasil of iets dereglijks te gaan.

See joe,
Peter

Hoe is het met je ribben ???

Klinkt goed allemaal

Waar is het windzeker ?????? Is Brasil wat in die tijd ?????

Met de ribben gaat het steeds beter. Morgenochtend weer eens proberen of het lukt pijnvrij te kiten.

Mijn vrienden zijn in januari naar Hollbox (Mexico) en in maart naar Bonaire geweest. Volgens hun alletwee goede locaties maar vooral Bonaire (holbox niet al te windzeker) . Ook in die tijd naar de kaap verden lijikt me geweldig (super golfrijden schijnt het). Egypte is in die periode te onzeker en buiten dat ik heb Egypte - Hurghada na drie bezoeken nu wel gezien.

Dus mogelijkheden genoeg (met Brasil erbij)..
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #11 September 13, 2007, 21:51:12
edit2Rapporteer  
Citaat
Volgens hun alletwee goede locaties maar vooral Bonaire (holbox niet al te windzeker)

Dit begrijp ik niet

Wat is niet windzeker ??????  Holbox of Bonaire ?????
roeb
Gast
Antwoord #12 September 13, 2007, 21:56:10
edit2Rapporteer  
Holbox...

Op hanglos stond gister bij News een filmpje, van een gozer die in Bonaire is geweest.. Bonaire is in principe hele jaar goed te doen qua wind, ik wil er zeker nog een keer heen.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #13 September 13, 2007, 22:16:51
edit2Rapporteer  
Wind
> Kaapverden > Sal
De Kaapverden liggen midden in de Passaatgordel voor de kust van Afrika. In onze wintermaanden wordt voluit geprofiteerd van goede wind. In onze zomermaanden ligt de wind rond kracht 3, en is daarmee minder geschikt. Echt een ideale winterbestemming dus.

Beste windtijd: december-april
Windrichting: schuin aflandig van links


PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #14 September 14, 2007, 00:00:35
edit2Rapporteer  
Even iets duidelijker Har(grinnik_kitesmiley)

Hollbox goed, mooi, apart (klein eilandje met eigenlijk alleen maar zand), maar NIET zo windzeker als Bonaire (grinnik_kitesmiley)

Mijn voorkeur gaat uit naar Bonaire of kaap verden.

Combuco ben ik al een keer geweest. Is geweldig, zeker als je zo je bed wil uitrollen en gaan kiten YeSS
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #15 September 14, 2007, 01:02:21
edit2Rapporteer  
Voor 1019 euro ben je 16 dagen in Brazilie op de spot ziet er goed uit  ThumpsUp ThumpsUp


http://www.arke.nl/zoeken/prijzen.aspx?masterDataTypeId=509&masterDataId=63208

Eco Paradise (Hotel)   Overzicht Prijzen
Algemeen  |  Foto's  |  Weersverwachting
 


   

Leuk hotel, nabij het centrum van Cumbuco. Het hotel is gelegen aan het drukste gedeelte van het strand van Cumbuco, waar diverse watersporten worden beoefend, met kite-surfen als meest populaire. Hotel Paradise is de perfecte accommodatie voor zowel een relaxte strandvakantie als een sportieve vakantie.

Algemeen: Hotel • Officiële classificatie 3 sterren • Onze classificatie 3 sterren • Ligging: rustige omgeving en direct aan strand • Dichtstbijzijnde centrum ligt op ca. 1 km • Luchthaven op ca. 30 km

Faciliteiten: Receptie • Internetfaciliteiten • Laundry service

Zwembad: 1 buitenzwembad • Zwembad • Zonneterras • Zonnebedden en parasols op het strand • Ligbedden • Parasols • Handdoekenservice

Eten en drinken: Er is 1 restaurant • Er is 1 bar • 1 snackbar(s)

Wij garanderen: Wij hebben ons best gedaan de informatie op deze pagina zo correct en volledig mogelijk weer te geven. Echter alleen aan onderstaande informatie kunnen rechten worden ontleend. • Onze classificatie 3 sterren • Ligging: rustige omgeving en direct aan strand • Dichtstbijzijnde centrum ligt op ca. 1 km • Receptie • Laundry service • Internetfaciliteiten • 1 buitenzwembad • Zonneterras • Ligbedden • Parasols • Handdoekenservice • Zonnebedden en parasols op het strand • 1 restaurant • 1 bar • 1 snackbar(s)

 Toon prijzen
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 September 14, 2007, 01:08:00
edit2Rapporteer  
Prijs deelnemer 1   € 1019,00
Prijs deelnemer 2   € 1019,00
Calamiteitenfonds   € 2,50
Totale reissom € 2040,50


 Opnieuw  Uw keuze:4 persoonskamer balkon/douche/wc
Bezet door:
2 volwassenen Uw reisgezelschap
2 volwassenenReisduur: 16 dgn (14 nachten)
Verzorging: Logies ontbijt Datum heenreis ma 11-02-2008
Per: Vliegtuig vanaf Amsterdam
met ArkeFly, Economy (U)
vertrek Amsterdam: tijd volgt
aankomst Fortaleza: tijd volgt
vluchtnummer: OR 459 Datum terugreis ma 25-02-2008
Per: Vliegtuig vanaf Fortaleza
met ArkeFly, Economy (T)
vertrek Fortaleza: tijd volgt
aankomst Amsterdam: tijd volgt
vluchtnummer: OR 460  Opnieuw
roeb
Gast
Antwoord #17 September 14, 2007, 01:56:54
edit2Rapporteer  
Wind
> Kaapverden > Sal
De Kaapverden liggen midden in de Passaatgordel voor de kust van Afrika. In onze wintermaanden wordt voluit geprofiteerd van goede wind. In onze zomermaanden ligt de wind rond kracht 3, en is daarmee minder geschikt. Echt een ideale winterbestemming dus.

Beste windtijd: december-april
Windrichting: schuin aflandig van links




Sal (kaap verdische eilanden) is één grote zandplaat... Er groeit niets (paar boompjes rond een klein meertje ofzo). Verder schijnen de steden (geloof maar 1 stadje) ook helemaal niets te zijn (bouwvallen) en voor kiten is er zat wind (in de winter) maar de spots zijn niet ideaal.
Sal was eerst een tussenstop voor vliegtuigen die over de Atlantische Oceaan gingen, sinds ze dat niet meer doen is Sal half gestorven, Sal draaide eerst op luchtvaart personeel en tussenstop toeristen..
WendyH

Berichten: 123
Antwoord #18 September 14, 2007, 05:02:26
edit2Rapporteer  
Wij gaan ook mee in jan-feb, maakt mij niet uit of het bonaire of kaap verdie wordt, en ook cambuco zou ik geen straf vinden, het lijkt me idd wel leuk om dit met gasten van schellink te doe...
Wie meld zich verder aan of kan eens wat onderzoek plegen??
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.