...voorzitter kijkt terug op de NKV ALV 2007

mijngatindelucht

Berichten: 408
September 20, 2007, 22:30:57
edit2Rapporteer  
Het is alweer een jaar geleden dat ik het stokje overnam  :Smiley van Olaf Janssen. Hij heeft veel werk verricht zoals het opzetten van de regiovertegenwoordiging en organiseren van een aantal activiteiten  ThumpsUp. Met het vrijwel geheel nieuwe bestuur hebben we deze werkzaamheden voortgezet en uitgebreid. Zo is dit jaar:
-  de regiovertegenwoordiging versterkt
- een eerste samenwerking met de KNWV Regiovertegenwoordiging tot stand gekomen
- de website niet meer uitbesteed maar onder eigen beheer gekomen
- een nieuwe verzekering afgesloten
- de nkv uitgebreid met een veiligheidscommissie
- gecommuniceerd met de leden via de nkv podcast en nieuwsbrief
- een compleet geautomatiseerd leden administratiesysteem opgezet waarmee alle inschrijf en pasjes ellende tot het verleden gaat behoren.
 
Kortom afgelopen jaar hebben we lopende zaken gecontineerd en uitgebreid. Daarbij zijn we meer zichtbaar geworden. De overwegend negatieve klanken zijn gelukkig van de fora verdwenen en het aantal inschrijvingen stemt heel tevreden. Soms lees ik op de fora nog wel woorden als NKV Bobo's ed. Om daar nogmaals heel duidelijk in te zijn, de NKV is niet meer dan een groep van max. 20 vrijwilligers. We willen het beste voor alle kitesurfers in Nederland. Ook hoor ik wel eens "wat heb ik er aan, ik woon bij een spot waar ik kan kiten en zolang het goed gaat... ".
 
De NKV doet meer dan alleen de regiovertegenwoordiging. Zo lichten we beginners zo goed mogelijk in en zetten we met de KNWV een goed lessysteem op. Daar heeft iedereen wat aan, want niemand wil toch ongecontroleerde acties door beginners op zijn spot? Daarbij zullen we de komende jaren ook steeds meer gaan doen voor de leden. De vereniging is nu zo gegroeid en sterk geworden dat we ruimte krijgen om naast de regiovertegenwoordiging ook meer ledengericht te gaan werken. Van de week had ik een avond kennismaking met de HSA (surfen). Zij bestaan inmiddels ruim 30 jaar en hebben veel kennis van mooie surffeesten, filmavonden enz. Ik denk dat de NKV naast de serieuze tak de kiters in NL ook meer in die richting kan bedienen.
 
Het zou toch leuk zijn als je straks een aantal mooie spots hebt in NL met reddingsdiensten e.d. hept en af en toe een feest, goede NK's, WA verzekering, een geinig t-shirtje enz. Kortom het lidmaatschap van de NKV betekent dat je ten eerste meehelpt om het kitesurfen in NL in stand te houden, en ten tweede helpt te bouwen aan iets waar we allemaal wat aan hebben en dat voor nog geen € 2,50 ( schater 1biertje!) per maand.
 
Maar de ALV en een nieuw jaar komt er aan. Daar ben ik druk mee bezig, want het komende jaar zou ik graag de volgende zaken aanpakken:
- Natura 2000 en het contactleggen en inlichten van alle gemeentes
- Contacten leggen met alle locale clubs en verenigingen om samen te werken
- De voorzieningen uitbreiden zodat de NKV van toegevoegde waarde kan zijn voor event-organisatoren
- Sponsoring om de leden nog meer voordelen te kunnen bieden en bijvoorbeeld talenten en juryleden te steunen
- Fun ontwikkeling
- Zichtbaarheid op de spots en events met vlaggen, lycra's en info
 
En over deze punten en alle andere ideeën wil ik het met jullie hebben. Dus welke kant gaat de NKV uit en concreet wat willen we bereiken komend jaar. Daarom nodig ik alle leden plus introducé uit voor de BBQ en ALV op de 29ste september in Scheveningen. Kiters onder elkaar en de mogelijkheid je stem te laten horen.

Tot slot wil ik nu al iedereen bedanken die dit jaar lid is geworden, lid is gebleven en als vrijwilliger heeft opgetreden. Met name Marijke Groener heeft een berg werk verzet en door haar inzet wordt ook die reis aangeboden op de ALV  (geschokt_kitesmiley).


 ListenToMe Tot de 29ste en kitese komende dagen! Ivo den Uijl
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 September 20, 2007, 23:11:13
edit2Rapporteer  
goed gesproken!
Paul

Berichten: 275
Antwoord #2 September 20, 2007, 23:14:50
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp ThumpsUp toppie!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 September 20, 2007, 23:57:33
edit2Rapporteer  
Top bezig!  ThumpsUp Ik ben nog geen lid maar dat zal geen week meer duren.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #4 September 21, 2007, 03:00:19
edit2Rapporteer  
tot de 29ste!
Stetman

Berichten: 133
Antwoord #5 September 21, 2007, 03:57:40
edit2Rapporteer  
 (up_kitesmiley)Goed gesproken. Ben lid en raad iedereen die kite aan het ook te worden. Goede plannen voor komend jaar.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 September 21, 2007, 09:01:55
edit2Rapporteer  
Goed werk ,ga zo door... ThumpsUp
guiri

Berichten: 126
Antwoord #7 September 21, 2007, 14:35:09
edit2Rapporteer  
Hier weer een berichtje van de nkv... 

Op dit moment hebben we 67 aanmeldingen voor de NKV BBQ/ALV/Borrel! Dus gezellig wordt het in ieder geval. Graag zien we volgende week zaterdag nog meer leden! 67 is namelijk inclusief de introducees en nog geen 5% van het totale ledenaantal. 

Tot en met woensdag 26 september kun je je aanmelden bij bbq2007@nederlandsekitesurfvereniging.nl als je lid bent van de NKV. En ook kun je dus een introduce meenemen naar de gratis BBQ!

Tot zaterdag de 29e dus!

voor meer info: www.kitesurfvereniging.nl
guiri

Berichten: 126
Antwoord #8 September 21, 2007, 15:57:40
edit2Rapporteer  
Nog een nieuwtje!

F-one komt zaterdag 29 september 2007 ook met de bandits. Dus kunnen jullie die in ieder geval testen! En heb ze al hoogte zien lopen met een 13 bandit vanaf 7 knopen dus varen kun je dan zeker!

 

guiri

Berichten: 126
Antwoord #9 September 21, 2007, 18:50:00
edit2Rapporteer  
Nog meer nieuws!!!

zaterdag 29 september zijn ook f-one en blade aanwezig vanaf 12.00 uur in Scheveningen (bij jumpteam) met de nieuwste kites die volop getest kunnen worden!

Veel vrijwilligers van de NKV zijn dan ook aanwezig omdat wij een boottraining aangeboden hebben gekregen en we zoeken nog proefkonijnen die gered moeten worden... ThumpsUp   Dus kom allemaal!!!
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #10 September 21, 2007, 19:39:11
edit2Rapporteer  
Wat Bladekites betreft: dat wordt eerder 14.00 uur ivm oppas en topsnelheid van de VW T3

 

groet,

Wouterb

Radboudkites.nl
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #11 September 21, 2007, 20:00:24
edit2Rapporteer  
Wat Bladekites betreft: dat wordt eerder 14.00 uur ivm oppas en topsnelheid van de VW T3

 

groet,

Wouterb

Radboudkites.nl



http://www.robrobinette.com/nitrous_install.htm
Nino

Berichten: 333
Antwoord #12 September 23, 2007, 02:31:25
edit2Rapporteer  
Goed bezig Ivo.
Slis

Berichten: 563
Antwoord #13 September 24, 2007, 15:04:13
edit2Rapporteer  
zaterdag 29 september houden we de NKV BBQ/ALV/Borrel! Daar verloten we ook een kitereis naar Ampuria Brava van Breakloose onder de aanwezige leden!

Wij zijn dit keer te gast bij Jumpteam Schevingen.
Het clubhuis is te vinden op het strand van Scheveningen, even ten zuiden van de trap nabij de vuurtoren. Dit is natuurlijk een geweldige locatie, als er wind is kun je na je kitesessie lekker aanschuiven bij de BBQ. Om vervolgens je stem te laten horen op de ALV en kans te maken op een kitereis! Wat wil je nog meer? Lees snel verder hoe je je op kan geven voor de BBQ!
 
17.00 uur: Gratis BBQ!Op een lege maag kan niet vergaderd worden dus tijd voor een BBQ! De BBQ wordt betaald door de NKV. Wel zijn de drankjes voor eigen rekening. Elk lid mag 1 introduce meenemen voor de BBQ.

Geef je zo spoedig mogelijk maar in ieder geval vóór 24 september op door een mail te sturen naar BBQ2007@nederlandsekitesurfvereniging.nl met je naam en eventueel de naam van je introducee.

19.00 uur: Aanvang ALV
De BBQ is natuurlijk niet verplicht, heb je andere verplichtingen dan kom je toch wel op de ALV? De Algemene Ledenvergadering is in de Billabong Beachclub. Tijdens de ALV worden belangrijke zaken besproken, contributie, verkiezing bestuursleden en dit keer vooral niet te vergeten de verloting van de kitereis! De agenda zal vóór de ALV op de site geplaatst worden, dus hou de site in de gaten.
 
Verloting kitereis (tijdstip houden wij nog even geheim):
Tijdens de ALV wordt ook de reis van Breakloose naar Ampuria Brava verloot onder de aanwezige leden.
Dus be there!

Borrelen:
Na afloop van de ALV ga je natuurlijk niet meteen weer naar huis. Zoveel kiters bij elkaar kan toch niet anders zijn dan super gezellig!

See you, 29 september 2007!

p.s.: ben je nog geen lid en je wilt hier wel naar toe dan kun je via www.kitesurfvereniging.nl nog snel lid worden!
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #14 September 24, 2007, 15:51:41
edit2Rapporteer  
Bedankt voor het posten Slis. ThumpsUp  Ik ga ervoor om erbij te zijn. In ieder geval voor de ALV.

Good winds,
Arjan

P.S. Topics samengevoegd.
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #15 September 26, 2007, 19:51:29
edit2Rapporteer  
Leden en introducés,


Top dat er zoveel aanmeldingen zijn voor de BBQ en vergadering!

Reagerend op een topic op Hanglos: Het is een goed moment om andere kiters te leren kennen (eindelijk zie je wie er achter een forum naam zit!...tja achteraf kun je pas zeggen of je daar blij mee bent  (sealedlips_kitesmiley)). Maar hoe herken je elkaar dan? Nou niet...maar als je je hand uitsteekt en je naam zegt zal zelfs een wildvreemde in NL hetzelfde doen... InLove

 Ok on-topic, de agenda.

19:00 – 19:30 uur       Opening (Ivo)

19:30 – 20:15 uur       Secretaris en Veiligheid (Salvador/Roeland)

20:15 – 20:45 uur       RV (Martijn)

Pauze

21:00 – 21:30 uur       Begroting (Rutger)

21:30 – 22:00 uur       Communicatie en Rondvraag (Marijke)

De vergadering is om terug te koppelen hoe we er voor staan, wat we het afgelopen jaar hebben gedaan en vooral ook wat we het komende jaar gaan doen. Daarom zal de betreffende NKV bestuurder kort wat vertellen waarna er vooral tijd is om jullie ideeen en meningen horen.

 ListenToMe Let op, de vergadering is strak gepland. Houd rekening met 30 min lopen vanaf de BBQ naar de vergaderplaats. Houd daarom a.u.b. zelf de tijd in de gaten! Om 19:00 uur gaat letterlijk de tent dicht...en de koffie staat binnen dussss... (hangloose_kitesmiley)


Tot zaterdag, Ivo
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #16 September 26, 2007, 20:09:29
edit2Rapporteer  
ben erbij
horstie

Berichten: 62
Antwoord #17 September 26, 2007, 20:36:00
edit2Rapporteer  
nou lstuur dat shirtje dan maar vast op
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #18 September 26, 2007, 23:12:41
edit2Rapporteer  
trouwens, loopt die verzekering van jullie eigenlijk gewoon door ? heb me lid gemaakt maar eigenlijk nooit meer een nieuw pasje gezien ofzo ?
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #19 September 27, 2007, 03:12:20
edit2Rapporteer  
waaien gaat het iig niet zaterdag dus dat testen kunnen we beter met het bier doen.
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #20 September 30, 2007, 05:33:28
edit2Rapporteer  
was leuk en leerzaam
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #21 September 30, 2007, 16:00:55
edit2Rapporteer  
kiten, overheerlijke uitmuntende super goeie BBQ en een goeie meeting !
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #22 September 30, 2007, 16:13:50
edit2Rapporteer  
helaas ( naar mijn mening) te weinig mensen
Buur

Berichten: 989
Antwoord #23 September 30, 2007, 16:21:50
edit2Rapporteer  
Beter 50 mensen dan de 15 van het jaar er voor, het is moeilijk een ALV voor een landelijke vereniging te houden waar veel mensen op af komen. Je moet het interesant maken voor leden om te komen, dat is gewoon moeilijk.  Ik vind een groei van +200% wel goed.
verder een interessante bijeenkomst, waar je merkt dat er nog veel te bepraten valt over elk onderwerp.
Succes voor de gene die de vereniging draaien! is niet niets als vrijwilliger.... ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #24 September 30, 2007, 16:33:01
edit2Rapporteer  
helaas ( naar mijn mening) te weinig mensen

Is absoluut geen punt van kritiek naar de vereniging! ( meer naar de leden  (grinnik_kitesmiley) )
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.