Reis Melbourne

masterrj

Berichten: 7
Oktober 09, 2007, 16:15:45
edit2Rapporteer  
Aloha gasten,

ik ga van 18 december t/m 13 januari met mn kitespullen richting melbourne australia :-)

mijn vraag (en heb al wat proberen te zoeken..) WAAR kan ik relax overnachten daar (waar spullen veilig achtergelaten kunnen worden) voor goed prijsje en zijn er nog tips om mijn verblijf daar optimaal chill te maken... Joepie

misschien zijn er daar in deze periode wel wat meer dutch kitebrothers..

hoor t wel guys.
Tnx.

Jets

Berichten: 91
Antwoord #1 Oktober 09, 2007, 20:31:24
edit2Rapporteer  
koop de lonely planet van Australie! echt een bijbel voor elke reiziger....

Als je in de wijk St Kilda gaat zitten, zit je vlak bij het strand (weet alleen niet of je daar mag kiten, deed ik nog niet toen ik daar was...) en is echt een super relaxde wijk met leuke restaurantjes en leuk uitgaan. Melbourne is sowieso top!

Maar om te kiten ga je eigenlijk naar de verkeerde kant van australie.... Ik ben alleen in Broome (West Coast) kiters tegen gekomen.... en bij Perth is natuurlijk bekend! Verder weet ik niet precies....
masterrj

Berichten: 7
Antwoord #2 Oktober 10, 2007, 02:45:11
edit2Rapporteer  
ik heb gelezen dat St Kilda echt de place 2 be is....wordt veel gekite en de wind in december januari is gemiddeld 20 knopen...heeeeel sweet..ik zit dus bij St Kilda..moet daar dus een plek vinden die relax is voor onderdak..beetje goed te betalen en ook dicht bij de beach...altijd lekker...ben benieuwd..zal eens kijken naar die lonely planet...waar kan k die halen? reisbureautje?

iemand anders nog wat info over melbourne....?
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #3 Oktober 11, 2007, 09:10:44
edit2Rapporteer  
ik ga eind november begin december naar melbourne ;-)
als je info hebt over kitespots mag je dat altijd doormailen , thx
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #4 Oktober 11, 2007, 12:40:25
edit2Rapporteer  
Ik ga in December/jamuari naar de zuid-west kust van Australie, in de buurt van Perth.... Daar zijn stranden genoeg, voor ieder wat wils: baai met golven, baai zonder golven en gemiddeld 20 knoopjes... Tenminste deze info heb ik zelf allemaal gevonden. Zijn er nog mensen die er al zijn geweest??
Lucas-link7
Gast
Antwoord #5 Oktober 11, 2007, 18:49:37
edit2Rapporteer  
Aww, geluksvogels allemaal! Ik wil ook terug.. heb er een jaar aan de Westcoast op 3 plaatsen gewoond, helaas kite ik toen nog niet Sad

Veel plezier daar!


See ya, mate

Lucas

kitebart

Berichten: 431
Antwoord #6 Oktober 12, 2007, 05:06:57
edit2Rapporteer  
wind laatste 30 dagen  (grinnik_kitesmiley)

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7 Oktober 12, 2007, 08:52:26
edit2Rapporteer  
Hopen dus dat het in december iets harder gaat waaien...  :Smiley
Buiten kiten is er veel te doen dus have fun, dude...  Joepie
Jets

Berichten: 91
Antwoord #8 Oktober 12, 2007, 16:06:26
edit2Rapporteer  
Lonely Planet haal je gewoon bij de boekenwinkel!

heel veel plezier, ben jaloers.... Wink
masterrj

Berichten: 7
Antwoord #9 Oktober 12, 2007, 16:09:12
edit2Rapporteer  
moet goed komen..ik heb gister meeting gehad met de australische windgod..(relaxe gast overigens) en wind zal gemiddeld 22,8 zijn :-) vervolgens zullen verschillende dagen in de ochtend geen wind staan-dit hangt dan weer af wanneer ik uitga..dus gaat helemaal goed komen daar. ben nu druk in de weer om hostel te regelen op de beach...heet: St Kilda Beach House, 109 Barkly Street, St Kilda - lijkt me wel wat..verder zal k daar beetje gaan rondtrekken maar lijkt me goed om eerste week daar neer te strijken ofzo...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.